Traži

Slovenski dizajner osmislio novi izgled logotipa poznatih brendova kao način podizanja svijesti o potrebi socijalne distance

Slovenski dizajner osmislio novi izgled logotipa poznatih brendova kao način podizanja svijesti o potrebi socijalne distance

Kvalitetan content u teškim vremenima

Tekst: D.D.


Fotografija: Behance (Jure Tovrljan)

Umjetnik, kreativni direktor i dizajner s adresom u Ljubljani, Jure Tovrljan uzeo si je u zadatak, u ovom zahtjevnom periodu za čitav svijet, da svijest o tome koliko je bitno socijalno distanciranje kako bismo se uspješno izborili s epidemijom koronavirusa, prikaže kroz svoju struku, odnosno redizajniranjem slavnih logotipova. Njegov je cilj bio zaštitne znakove slavnih brendova pretvoriti u društvenu kampanju koja će podići svijest o načinu usporavanja širenja virusa Covid-19. Pa tako, primjerice, sirena američkog lanca kafića Starbucks nosi zaštitnu masku preko lica, krugovi financijske kompanije MasterCard razdvojeni su, a piktogram najjače svjetske košarkaške lige NBA, umjesto Jerryja Westa koji dribla loptu lijevom rukom prikazuje čovjeka koji leži u krevetu s laptopom - sve scene koje nas u posljednjih nekoliko tjedana prate.

Slovenski dizajner osmislio novi izgled logotipa poznatih brendova kao način podizanja svijesti o potrebi socijalne distance (фото 1)

Slogan sportskog giganta Nike promijenjen je u “Just Don’t Do It” kako bi se ljude upozorilo na to potrebu socijalne distance, a možda se najveća transformacija dogodila na logotipu meksičke pive Corone, za koju dizajner smatra kako treba hitnu promjenu naziva. Ovakav content, koji je ujedno i duhovit, a šalje i snažnu poruku, jedan je od najboljih načina za podizanje svijesti putem društvenih mreža koje su posljednjih tjedana zagušene s brojnim dezinformacijama. Svi se radovi ovog Slovenca mogu pogledati na njegovom Behance profilu na kojem ih je objavio uz poruku: “Samo ideja kako bi logotipovi trebali izgledati u ovim teškim vremenima. Držite se ljude. Ostanite doma”.

Slovenski dizajner osmislio novi izgled logotipa poznatih brendova kao način podizanja svijesti o potrebi socijalne distance (фото 2)

Slovenski dizajner osmislio novi izgled logotipa poznatih brendova kao način podizanja svijesti o potrebi socijalne distance (фото 3)

Slovenski dizajner osmislio novi izgled logotipa poznatih brendova kao način podizanja svijesti o potrebi socijalne distance (фото 4)

Slovenski dizajner osmislio novi izgled logotipa poznatih brendova kao način podizanja svijesti o potrebi socijalne distance (фото 5)

Slovenski dizajner osmislio novi izgled logotipa poznatih brendova kao način podizanja svijesti o potrebi socijalne distance (фото 6)

Napišite komentar

više