Search

Kreativni parovi: frizerska tvrtka Urban

Kreativni parovi: frizerska tvrtka Urban

Krešimir i Mia Bezjak


Zagrebačka tvrtka Urban proglašena je jednom od najuspješnijih frizerskih tvrtki u Hrvatskoj. U vlasništvu ima pet frizerskih salona, proizvodi vlastitu liniju fantastičnih proizvoda za kosu, vodi regionalnu frizersku akademiju i organizira frizerski festival. Jedini je izvoznik frizerstva - cjelokupni koncept poslovanja već je izvezla u EU. Iza ovog uspješnog projekta stoje Krešimir i Mia Bezjak, partneri koji dijele poslovno i privatno, savršeno balansirajući između toga dvoje. Upoznajte njihov optimizam prema životu i profesionalnost prema poslu jer upravo ih to ističe i opravdava uspjeh.

Kako ste se upoznali?

Upoznali smo se još u srednjoj školi. Već smo tada pokrenuli prve poduzetničke projekte i zajedno smo odlučili da život nastavimo vani, konkretno u Londonu gdje mi je želja bila upisati studij produkcije, što sam i uspjela, a Krešimir je radio uz neka od najvećih imena struke. Iako vrlo mladi, vješto smo se nosili sa velikim izazovima i poslovno smo napravili zaista puno - stekli smo toliko kvalitetnog iskustva i dokazali smo se na zahtjevnim pozicijama, radili smo s najboljima. No, želja nam je oduvijek bila vratiti se u Hrvatsku. Ipak, kvaliteta života ovdje je puno bolja, a veze s Londonom i danas održavamo poslovno. To je idealan mix.

U kojem trenutku ste odlučili zajedno pokrenuti posao?

Prije deset godina pokrenuli smo vlastiti frizerski brend Urban, tek kada smo, unatoč velikom iskustvu, bili potpuno sigurni da znamo što radimo. Obiteljskoj tvrtki pridružila sam se tek prije šest godina jer sam do tada desetak godina radila u marketinškim agencijama u Londonu i Zagrebu. Obiteljski posao tada je porastao dovoljno da mu se pridružim vođenjem Urban akademije, izdavaštvom edukativnih DVD-a, pokretanjem proizvodnje Urban proizvoda, organizacijom frizerskog festivala i brojnih drugih projekata koji uvijek imaju snažnu vezu s frizerstvom, jer to nam je srž poslovanja.

Kreativni parovi: frizerska tvrtka Urban (фото 1)

Kako nastaje Urban?

Tvrtka Urban nije nastala naglo, već se kontinuirano i planski nadograđivala i razvijala. Počeli smo s jednim salonom u Zagrebu pa smo nakon nekoliko godina otvorili i salon u Splitu. Tada se pojavila potreba za uvođenjem standarda poslovanja te je nastala Urban akademija na kojoj školujemo vlastiti kadar. Kao korak dalje u poboljšanju usluge i zadovoljavanju viših standarda poslovanja, prije 6 godina informatizirali smo cijelu tvrtku te otvorili još dva salona u Zagrebu tako da ih sada u Hrvatskoj imamo četiri. Kao jedan od najkrupnijih poslovnih koraka bilo je lansiranje vlastite linije kozmetike za kosu koja je vrlo brzo postala sinonimom kvalitete.

Prije dvije godine svoje poslovanje proširili smo i na područje EU, uskladili smo cijelo poslovanje tvrtke s EU regulativama, dobili sve certifikate za kozmetiku i dobili status izvoznika.

Kako ste došli na ideju da proizvodite vlastitu kozmetiku za kosu?

Željeli smo klijentima ponuditi proizvod baš za njihovu kosu jer je manje poznato da se potrebe kose razlikuju po podnebljima jer se isti proizvodi prodaju po cijelome svijetu. Više od dvije godine razvijali smo recepture s najkvalitetnijim prirodnim sastojcima, samo najboljih dobavljača, poput ulja makadamije, aloe vere, prirodnog ekstrakta pšenice i zobi, bez nepotrebnih konzervansa koji maste kosu. Kao profesionalni proizvodi, oni doista trebaju regenerirati kosu, očuvati joj boju ili dati volumen tankoj kosi. Proizvodi nisu testirani na životinjama i birali smo "zdravu" ambalažu. Proizvodi su danas certificirani, već se izvoze u EU i planiramo proširiti njihovu distribuciju.

Kreativni parovi: frizerska tvrtka Urban (фото 2)

Kako međusobno raspoređujete posao?

Jasno smo definirali poslove. Krešimir je zadužen za vođenje kompletnog poslovanja, frizerske salone i franšizno širenje, a Mia je zadužena za proizvodnju kozmetike, frizersku akademiju, festival, izdavaštvo... Na poslu nismo samo supružnici već zaposlenici s obvezama i zaduženjima, ponekad različitim stajalištima. No, prioritet nam je dobrobit Urbana, pa se lako dogovorimo. Iako međusobno, i mi odgovaramo šefovima!

Koji su izazovi u obiteljskom poslovanju?

Jedan od najvećih izazova je ostati objektivan. Ili si nešto dobro napravio ili nisi. Transparentnost je važna i zbog zaposlenika, mi izbjegavamo "šefovanje", ali se itekako zna što su čija zaduženja. Njegujemo dobro raspoloženje na poslu, to nam je možda lakše jer smo obitelj. Međusobno povjerenje koje imamo, neprocjenjivo je jer znamo da oboje radimo za nas.

Kreativni parovi: frizerska tvrtka Urban (фото 3)

Temeljne vrijednosti poslovanja, kako vas doživljavaju?

Od samih početaka osnovna misao u Urbanu je da našim klijentima ponudimo vrhunsko frizerstvo, maksimalno profesionalan pristup i uslugu - po korektnim cijenama. To je uostalom prepoznalo više od 15.000 klijenata koji nas redovito posjećuju.

Iz profesionalnog aspekta, unutar tvrtke posluje i Urban akademija u sklopu koje se neprestano usavršava velik broj vlasnika ostalih salona i koja nekoliko puta godišnje lansira vlastite kolekcije frizura te održavamo brojne nastupe i seminare.

Kreativni parovi: frizerska tvrtka Urban (фото 4)

Koje su prednosti i mane kada parovi uz zajednički život, dijele i zajednički posao?

Puno je prednosti u zajedničkom poslu - od neizmjernog povjerenja, vizije, međusobne inspiracije i podrške. No, vrlo je teško podijeliti privatni i poslovni život jer se na toliko skrivenih načina isprepliću. Za sada vješto balansiramo između toplog, obiteljskog života koji iziskuje vrijeme i puno truda te vođenja vlastitog poslovanja u Hrvatskoj koje je toliko zahtjevno i intenzivno da traži vašu apsolutnu posvećenost.

Koja je tajna uspješnog poslovnog i privatnog života?

Tajne? Kod privatnog života to je ljubav, a kod poslovnog snaga da zadržimo objektivnost! 

Planovi za budućnost?

S obzirom na to da smo u desetgodišnjem radu razvili apsolutno primjenjivi i efikasan 'know how', da posjedujemo golemi potencijal u ljudstvu, akademiji i kozmetici, bilo bi šteta ne proširiti svoje djelovanje i pozicionirati se na regionalnom nivou. Do sada smo razvili i uspješno franšizno poslovanje pa smatram da će to biti jedan od načina širenja, ali smo naravno, zainteresirani i za opciju dotoka novog kapitala jer smo u nekim aspektima na granici kada je poslovanje malo preveliko da bi ostalo u okvirima obiteljske tvrtke. 

Kreativni parovi: frizerska tvrtka Urban (фото 5)

Tekst: T.K.
Foto: Denis Lepur (prva fotografija), Goran Čučković 

Leave a comment

više