Traži

3 stupa zdravlja i ljepote kojih trebamo biti svjesni

3 stupa zdravlja i ljepote kojih trebamo biti svjesni

Savjeti stručnjaka

Urednik: E.G.


Fotografija: Buro247.com.au

Čini se kako se danas, više nego ikada, brinemo o svom fizičkom izgledu i općenitom zdravlju. No, na što zaista trebamo obratiti pažnju?

Gdje god da pogledate, vidjet ćete ljude koji se rekreiraju, unose velike količine vode i pomno paze na svoju prehranu. Fitness centri nikada nisu bili popularni u mjeri u kojoj su to danas, pogotovo u mjesecima prije ljeta. Proljeće je godišnje doba u kojem se čak i oni najneodlučniji ponovno posvećuju vježbanje, a tim smo povodom htjeli istražiti što je ono što nas čini zdravima. Je li dovoljno samo vježbanje i definirani mišići ili je situacija ipak kompleksnija? Za australsku inačicu portala Büro 24/7 svoje je mišljenje iznio cijenjeni osobni trener, Ricardo Riskalla. Kako kaže, iz njegovog je iskustva ključno imati na umu 3 osnovna stupa zdravlja i njegovanog izgleda.

Mentalno zdravlje

Važno je imati svrhu, kako kad je riječ o vježbanju, tako i kad je riječ o životu općenito. Upoznajte sami sebe, imajte jasnu sliku onog što vam je važno te si ne zaboravite postaviti osobne granice. Pokušajte odrediti kako ćete doći do svog cilja te kako ćete ga, jednom kad tamo stignete, održati. Imajte na umu da je većini ljudi ugodno u svojim poznatim područjima i ne vole si postavljati izazove, ali oni ključni ako želite napredovati. Budite hrabri i nemojte se bojati razmišljati izvan okvira. Na svom ćete novom putu naići na ljude koji će vas pokušati demotivirati. Ako imate jasnu viziju onog što želite biti i gdje želite stići, takvi ljudi neće imati utjecaja na vas. Naposljetku, zapamtite da su uspješni ljudi tamo gdje jesu zato što su, unatoč brojnim padovima, uvijek u sebi pronašli snage za još jedan pokušaj.

Zdravlje tijela

Ono u čemu se svi treneri slažu jest to da se trebate kretati što je više moguće, neovisno o tome koliko vam se beznačajno činilo. Ne morate uvijek imati vrhunsku opremu ili uvjete. Hodajte gdje god možete jer se radi o sjajnom obliku rekreacije. Ovdje se ponovno možemo vratiti na prvi stup koji govori da trebamo pronaći životnu svrhu koja će nas veseliti. Ista je situacija i kad je u pitanju tjelovježba: pronađite oblik koji vam najviše odgovara i redovito ga prakticirajte. To može biti trčanje, joga, bicikliranje ili duge šetnje - bitno je da ne odustajete.

Prehrana

Ni u kojem slučaju ne može biti nebitno ono što unosimo u svoj organizam. Prije nego što se osvrnemo na hranu i piće, treba spomenuti i pojam tzv. spiritualne hrane, a koji se odnosi na naše okruženje koje nas može činiti sretnima ili nesretnima. Baš kao što junk hrana nije dobra za naše tijelo, tako i ljudi koji uz koje se ne osjećamo ugodno mogu imati nepovoljan utjecaj na naše raspoloženje i, posljedično, zdravlje. Kad je u pitanju pravilna prehrana, danas se već gotovo sve zna o toj temi. Glavni savjet koji treneri i drugi stručnjaci vole dati jest umjerenost. Nemojte s ničim pretjerivati i osigurat ćete si vrlo dobru polazišnu točku prema boljoj prehrani. Ne zaboraviti unositi dovoljne količine vode, nastojte nabavljati hranu s malih farmi i ne dopustite da vam se prehrana bazira na umjetnim dodatcima.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor