Traži

9 jednostavnih pravila kako jesti i pritom gubiti na težini

9 jednostavnih pravila kako jesti i pritom gubiti na težini

Nije sve u gladovanju


Fotografija: buro247.ua

Stres i posao nerijetko znaju biti isprika za pojedine štetne obroke i snackove koje ishitreno konzumirate, kao što su čokolada, keksi i gazirana pića. No, postoje drugi načini da se relaksirate, a da pritom ne posegnete za njima...

Kada su u pitanju hrana, vježbanje i kombinacija, sve je više raznolikih tehnika kako postići željenu liniju i težinu, posebice kada to ne iziskuje nekakav prevelik fizički napor. Kako bi cijela stvar postala uvjerljivija, mnoge tehnike i načini dobili su potvrdu od strane znanstvenika koji su ih prethodno testirali. Posljednji eksperiment je onaj u kojem je svim sudionicima bilo dozvoljeno jesti sve, pa čak i visokokaloričnu hranu, no jedini uvjet je bio da jedu svjesno, da im je fokus na tome što unose u sebe i da uživaju u obroku. Većina sudionika pritom se osjećala sito, a u prosjeku su u periodu od 15 tjedana izgubili skoro 2 kilograma, a njih 75% nastavilo je gubiti na težini u periodu od 6 mjeseci. No, da biste to izveli pravilno i kako treba, postoji nekoliko stavki o kojima bi pritom bilo dobro voditi računa i osvijestiti ih…

1. Žvačite polako
Što dulje žvačete, to se sagorijeva više kalorija. Oni koji uzimaju male zalogaje i žvaču polako u samom startu unose 100 kalorija manje nego oni koji hranu "proždiru".

2. Vodite dnevnik prehrane
Zapisujte po danima sve ono što jedete, kako se osjećate dok ste gladni, kada ste siti i rangirajte te osjećaje putem skale od 1 do 10. To će vam pomoći da poboljšate sistem svojih prehrambenih navika.

3. Budite odlučni u onome što jedete
Ako promatrate druge kako se hrane, fokusirajte se na sebe i svoje odluke i nemojte žaliti ako mislite da nešto propuštate. A ako se radi o tipu osobe za koju vam se čini da to radi pravilno, kopirajte i inspirirajte se.

4. Jedite samo onda kad ste gladni
Zaboravite na striktan raspored i tajming vaših obroka po principu doručak u 8, ručak u 13, večera u 19 sati. Stručnjaci ionako savjetuju da prije svega osluškujete svoje tijelo.

9 jednostavnih pravila kako jesti i pritom gubiti na težini (фото 1)

5. Zapitajte se otkuda vam namirnice na tanjuru i koje je njihovo podrijetlo
Promotrite vaše namirnice na tanjuru i cijelu kombinaciju te kako je obrok pripremljen. Kad neke stvari ustanovite da bi mogle biti loše za vas, možda od njih i odustanete.

6. Neka vam hrana ne bude nagrada
Stres i posao nerijetko znaju biti isprika za pojedine štetne obroke i snackove koje konzumirate kao što su čokolada, keksi i gazirana pića. No, postoje drugi načini da se relaksirate, a da pritom ne posegnete za njima, kao što su topla kupka, aromaterapija ili pak masaža. Isprobajte!

7. Izdvojite barem 30 minuta za ručak
Ako jedete brzo vaš organizam vam neće stići poslati signale da ste siti. U tim slučajevima se obično prejedete i to onda shvatite kada je već sve gotovo. Zato, što dulje jedete to bolje za vas.

9 jednostavnih pravila kako jesti i pritom gubiti na težini (фото 2)

8. Ne zaboravite na lijepo posuđe
Nije nevažno iz kakvog posuđa jedete i kako si servirate hrane. Što je tanjur interesantniji, što je obrok raznovrsniji, cijela kombinacija će u vama pobuditi i neki osjećaj poštovanja prema obroku koji ćete onda tako i konzumirati.

9. Prije jela popijte vode
Nerijetko znamo zamijeniti žeđ s glađu. Pa, ako mislite da ste gladni, probajte prvo popiti vode. Ako za 15 minuta i dalje osjećate glad, zadovoljite svoj apetit kako treba.

9 jednostavnih pravila kako jesti i pritom gubiti na težini (фото 3)

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor