Search

Blic intervju: Tomo Ricov & Nikola Vrdoljak

Blic intervju: Tomo Ricov & Nikola Vrdoljak

Evo zašto morate posjetiti Weekend Media Festival


Image: PR

Od 24. do 27. rujna održat će se još jedno rovinjsko trodnevno izdanje Weekend Media Festivala. Lokacija je već dobro poznata; Stara tvornica duhana, Obala Vladimira Nazora 1

Ovo osmo izdanje Weekenda već je poznato kao događanje koje okuplja vodeće ljude i stručnjake u komunikacijskoj i poslovnoj industriji, koje predstavlja nove "pokretače", pruža nove poglede na posao, nudi nove kreativne solucije za stvarne poslovne probleme, podučava o novim trendovima, skuplja potrebne informacije iz susjednih zemalja, a pritom se svi super zabavljaju. Sa svim tim promjenama koje se događaju svugdje oko nas, ovaj trodnevni festival okuplja nove vizionare i one koji su usmjereni prema budućnosti, a koji će redefinirati poslovanje kakvo je prije postojalo. Neovisno o tome gdje radite, bavite li se marketingom, radite u agenciji, ili ste klijent, s Weekenda ćete otići s tonom inspiracija i ideja. Bio je ovo dobar razlog da čujemo ono najzanimljivije iz usta samih organizatora – Tome Ricova (direktora Weekend Media Festivala) i Nikole Vrdoljaka (direktora programa Weekend Media Festivala).

Iako je ljeto pred nama, pripreme za Weekend su u punom jeku. Što možemo očekivati ove godine?
TOMO RICOV: Možemo očekivati tri nabrijana dana ispunjena mnogobrojnim kvalitetnim događanjima. Pripremili smo gomilu popratnih događanja poput promocija, koktela, partyja, susreta, kava, ručkova i večera s kolegama, klijentima i suradnicima. Ponekad to može biti i malo iscrpljujuće, ali i inspirirajuće iskustvo koje samo Weekend može pružiti.

Zašto ne bismo smjeli propustiti osmo izdanje Weekenda?
NIKOLA VRDOLJAK: Toliko uzbudljivih događaja u svijetu medija, tehnologije i biznisa garantiraju izvrstan Weekend. Mnogo promjena koje se događaju još ne znamo ni kako razumjeti, ali zato je tu Weekend i mnogi akteri iz ključnih globalnih tvrtki koji će nam to približiti.

Koji su najveći igrači koje dovodite ove godine?
NIKOLA VRDOLJAK: Ne znam otkuda početi. Weekend je mjesto na kojem su neke od najjačih svjetskih tvrtki, kao što su Google, Twitter, Digiday ili Havas, samo dio ponude koja će se natjecati za vašu pažnju. Ove godine idemo u šest dvorana paralelno i sigurno će biti teško odlučiti se što slušati.

Blic intervju: Tomo Ricov & Nikola Vrdoljak (фото 1)

Po čemu ćemo pamtiti Weekend ove godine?
TOMO RICOV: Po dragim ljudima koje sretnemo jednom godišnje na Weekendu (Weekend barakaši), ljudima koje ćemo upoznati i surađivati s njima sljedećih godina, po inspirirajućim predavanjima, novostečenim znanjima s radionica, provodu na tulumima.

Koje su top teme koje ćete obraditi?
NIKOLA VRDOLJAK: Najviše ćemo pričati o programmaticu i native advertisingu te novom poslovnim modelima u medijima.

Weekend je poznat po najluđim partyjima. Otkrijte nam neke zanimljivosti koje nas očekuju?
TOMO RICOV: Ne mogu ići još s imenima, ali jedna stvar je sigurna, Weekend partyji i ove će godine biti tema o kojoj će se govoriti mjesecima nakon završetka festivala. Ne samo koliko se plesalo i popilo, nego i o networkingu ostvarenom upravo zbog čuvene opuštene atmosfere Weekenda. Teško je reći je li bolja zabava na koncertima u dvorani Vrt ili na after-partyjima u rovinjskom izdanju kluba Pepermint.

Zašto je Weekend poseban?
TOMO RICOV: Zato što je Weekend jedinstvena kombinacija poslovne konferencije i opuštenog druženja. Slavni američki, višestruko nagrađivani, TV producent Pete Radovich najbolje je to sažeo u rečenici: "Ne postoji ništa slično na svijetu". Zbog toga se svake godine vraća na Weekend. Ako poslujete u regiji, ne možete si priuštiti da ne dođete na Weekend. Poznati sarajevski marketingaš Bojan Hadžihalilović je to slikovito opisao: "Ne otići na WMF je kao zaboraviti da ti je godišnjica braka", a Ivan Stanković iz beogradskog Communisa: "J...š region koji nema Weekend".

Blic intervju: Tomo Ricov & Nikola Vrdoljak (фото 2)

Kako vidite industriju za godinu-dvije?
NIKOLA VRDOLJAK: Drugačiju sigurno, ali i u rastu. Još više digitaliziranu nego danas, s više različitih poslovnih modela nego ikada i možda najvažnije, u rastu. Nakon dugog razdoblja prilagodbe vjerujem da ulazimo u razdoblje gdje mediji i agencije nalaze modele koji funkcioniraju. Vidim i sve više domaćih agencija na drugim tržištima.

Zašto svi pričaju o Weekendu?
NIKOLA VRDOLJAK: Najbolji vikend u godini! Presjek kreativnosti, biznisa i tehnologije u jednom od najljepših gradova u Hrvatskoj. Pitam se ima li dobar razlog zašto ne biti tamo?

Top tri glazbene stvari za ljeto?

TOMO:
1. "No No No" – Dawn Penn


2. "Pais Tropical" – Sergio Mendes & Brasil 66 


3. "Get out of my way (ugly woman)" – Joe Torres  

Vaše najdraže mjesto u Rovinju?
TOMO: Maestral, odmah ispred ulaska u Weekend
NIKOLA: Sve one male uličice u starom gradu. Svaki put se oduševim kao da ih prvi put vidim.

Najluđi provod/party/koncert na Weekendu?
TOMO: Zajednički koncert Jinxa i Zemlja Gruva
NIKOLA: Četvrtak navečer je uvijek najbolji party na Weekendu. Meni prva godina i prvi četvrtak.

Najdraži moment na Weekendu u sve ove godine?
TOMO: Četvrtak u klubu Pepermint, na prvom partyju festivala.
NIKOLA: Svake godine osjećaj kad vidim kako se u četvrtak predvečer puni Weekend. Onaj prvi buzz kada osjetim kako sve kreće!

 

Related articles

Buro 24/7 Selection

više