Search

Hypebeast je nova supkultura koja će zamijeniti hipstere

Kako biti hypebeast?


Image: Buro247ru

Prije 10 godina na YouTubeu se pojavio video naziva "How To Be A Hypebeast" koji je ismijavao kulturu američkih tinejdžera opsjednutih određenim oblikom odjeće kakvu su nudili Supreme i Nike, a posebno sportskim tenisicama. Video je pogledalo oko pola milijuna ljudi, a tzv. hypebeast danas, čini se, postaje nova supkultura koja bi mogla zamijeniti hipstere

Urban Dictionary definira riječ hypebeast kao osobu koja prati trendove kako bi se odijevala u određenom stilu, kako bi bila stajliš. No, stil koji hypebeasts nose uvijek je otprilike isti - posljednje it tenisice, vrećasta hoodica, preko toga prevelika jakna nekog nepoznatog japanskog brenda, šilterica i zlatni nakit. Njihov stil se može gledati kao povratak bruklinskog gangsta stila iz 90-ih, no nikako nije isti.

Hypebeast je nova supkultura koja će zamijeniti hipstere (фото 1)

Druga definicija u rječniku kaže da su hypebeasts adolescenti koji nose određenu odjeću i cipele samo kako bi impresionirali svoje vršnjake. Brendovi koje nose uključuju Stüssy, Supreme, Vans, Alife i druge slične "ulične" brendove.

Hypebeast je na neki način nastavak kulture hipstera. I jedna i druga supkultura prate trendove i ono što je popularno u tom trenutku te im je stalo do određenih statusnih simbola. Kod hipstera je to savršena brada, T-shirt i naočale za vid (iako im je vid možda savršen), dok je kod hypebeasta to neka poderana hoodica u stilu Yeezy kolekcija Kanyea Westa i adidas tenisice iz neke limitirane serije. Ukratko, razlika je u tome što hipsteri vole sve ono nepoznato, što nitko drugi ne nosi ili ne sluša, dok hypebeasts vole isto to, ali žele prevoditi trendove, žele da ono što oni nose postane mainstream.

Hypebeast je nova supkultura koja će zamijeniti hipstere (фото 2)

Hypebeast je supkultura koja je brzo ušla i u svijet mode. Kanye West ima svoju reviju kojom uvijek poremeti čitav raspored Tjedna mode u New Yorku, Supreme je pristao na suradnju s kućom Louis Vuitton, a reper Lil Yahti je u siječnju postao kreativni direktor brenda Nautica. Njihov utjecaj prelazi granice mode i prisutan je i u svijetu glazbe, sporta i businessa - oni su sveprisutni. 

još jedna od odlika hypebeasta - ono što oni nose nije ništa posebno, ali ključna je ta prisutnost loga koji predstavlja svojevrsni statusni simbol

I to je zapravo odraz jedne infantilne kulture koja je možda i prirodna reakcija na depresivne kretnje u društvu. Vaša Supreme majica koju ste uspjeli "uloviti" iz limitirane kolekcije koja u trgovine stiže svakog četvrtka, daje vam osjećaj uspješnosti - kao da vam se u garaži nalazi električni japanski auto, dok vas Kanye uvečer zove kako bi vas pitao za savjet - pa da taman još uvijek živite s roditeljima.

Najgore je u današnjem svijetu što se mladi tako odmiču od realnosti, a isto tako je bilo i s klincima koji su odlazili u klubove u osamdesetima i njegovateljima heroin chica u devedesetima, pa i hipsterima. I ne, hipsteri zato neće nestati, samo su se naučili braniti od spektakularne stvarnosti, a da su pritom vrlo pomodno odjeveni.

Hypebeast je nova supkultura koja će zamijeniti hipstere (фото 3)

Autorica: Sasha Amato 

Related articles

Buro 24/7 Selection

više