Search

Jeste li čuli za društvenu mrežu 'A Small World'?

Donosimo intervju s vlasnikom društvene mreže za odabrane!

Tekst: BURO.


Prije gotovo 10 godina Erik Wachtmeister je osnovao jednu od prvih društvenih mreža A Small World, koju je 2006. preuzeo Harvey Weinstein, slavni holivudski financijer i uložio u njene dionice. A Small World je zatvoreni klub, poput mnogih privatnih udruženja po cijelom svijetu, no s malom razlikom da je online. Nedavno je ograničeno članstvo, te sada samo odabrani mogu poslati pozivnicu novim članovima. Tko smije slati pozivnice se proračunava prema njegovom statusu, aktivnosti, mreži kontakata, reputaciji, i drugim stavkama, što ovu mrežu čini još ekskluzivnijom. Njeni članovi su neki od najpoznatijih celebrityja današnjice, poput Natalije Vodjanove ili Naomi Campbell.   

Jeste li čuli za društvenu mrežu 'A Small World'? (фото 1)

Patrick Liotard-Vogt

Kada su braća Weinstein odlučila prodati društvenu mrežu, ona još nije imala ovakav status kakav ima danas. Preuzeo ju je Patrick Liotard-Vogt i od nje odlučio stvoriti pravo zatvoreno privatno društvo, te nanovo lansirao stranicu u svibnju ove godine. 

Jeste li čuli za društvenu mrežu 'A Small World'? (фото 2)

Lea Seydoux i Olivia Wilde

Projekt A Small World nije poznat širokom krugu ljudi. Recite nešto više o njemu.

Projekt je nanovo pokrenut 2013. godine i sada daje svojim članovima mogućnost organizacije međusobnih putovanja, networkinga, savjeta i mnogih drugih stvari. Članovi društva su insajderi iz raznih država. Kada se spremate na putovanje, pronalazite čovjeka na određenom mjestu i on vam ustupa sve važne informacije vezane za željenu lokaciju. S obzirom na to da u zajednicu primamo samo odabrane, svatko tko poželi može dobiti informacije o ekskluzivnim i skrivenim mjestima u gradu. Jedna od novosti je i mobilna aplikacija, budući da trenutačni način života diktira takav način komunikacije.

Osim strogog odabira članova, čime se još razlikujete od drugih društvenih mreža, poput Twittera ili Facebooka?

A Small World je puno više od obične društvene mreže. Pravilnije bi bilo nazvati nas svjetskom zajednicom, klubom. Facebook je prvenstveno stvoren za komunikaciju s prijateljima, a A Small World dopušta komunikaciju s neznancima uz garanciju da vas ti ljudi neće prevariti. Povjerenje je naša najvažnija odrednica. Provjeravamo apsolutno svaki profil kako bi osigurali apsolutno najvišu granicu sigurnosti.

Pretpostavljam da je teško privući oglašivače na privatnu društvenu mrežu. Kako rješavate taj problem?

Kada je Weinstein stranicu otkupio 2006. godine, naglasak je bio na okupljanju oglašivača. S financijske točke gledišta, projekt je uspješan. Primjerice, prva smo online stranica na kojoj se oglašava Cartier. Imali smo oglašivače poput Mercedes-Benza, Jaguara, Net-A-Portera i mnogih drugih ekskluzivnih brendova. No, u posljednje vrijeme je fokus na usluzi korisnika te zbog toga ne naglašavamo oglašivače.

Jeste li čuli za društvenu mrežu 'A Small World'? (фото 3)

Lily Kwong, Ida Lolo, Waris Ahluwalia, Poppy Delevingne i Derek Blasberg

Čime ste se najviše iznenadili radeći na projektu A Small World?

Iznenađenja je bilo mnogo, kako lijepih, tako i ružnih. Bilo je fascinantno doznati koliko se članovi brinu za reputaciju zajednice. Zbog toga se ponosim radom na ovom projektu.

Mnogi vaši prijatelji redovito koriste stranicu?

Da, i to me jako veseli. Moji prijatelji ne damo da koriste stranicu, nego mogu davati savjete ili kritizirati loše strane.

Cilj projekta je učiniti svijet manjim i dostupnijim. Ne čini vam se kako je ta ideja u opreci sa željom ljudi da preuveličavaju sve što ih okružuje?

Plivati protiv struje je jedan od naših principa. Smatram kako će povjerenje i sigurnost prevladati nad drugim odrednicama. A činjenica da sve više ljudi želi postati dijelom projekta, samo potvrđuje da sam u pravu.

Tekst: D.Č./L.B.

Related articles

Buro 24/7 Selection

Leave a comment

više