Search

Jesu li promjene u svijetu utjecale na pojam luksuza? Otkrivaju eksperti lifestyle brenda Quintessentially

Jesu li promjene u svijetu utjecale na pojam luksuza? Otkrivaju eksperti lifestyle brenda Quintessentially

Tekst: D.D.


Image: Unsplash (Marcus Lofvenberg,
Cody Black,
Spencer Davis)

Slobodno možemo reći da je svijet lifestylea, bilo da je riječ o magazinima, portalima ili kompanijama koje se na neki drugi način bave time, u ovom trenutku pred velikim izazovom. Pojam luksuza mijenja se već posljednjih nekoliko godina, a kriza kojom smo pogođeni početkom 2020. godine, mnogima je u tom smislu "otvorila oči". Upravo zato odlučili smo provjeriti kakvo je stanje, i to s vodećim ekspertima iz tog područja u našoj regiji.

Quintessentially, svjetska luksuzna concierge kompanija, koja se bavi lifestyle managementom i u svojem privatnom klubu broji više od 800 milijardera diljem svijeta, i dalje nastavlja s ispunjavanjem želja svojih članova te zahvaljujući kanalima izravne komunikacije koje održavaju s njima, dobiva i bolji uvid u budućnost.

Jesu li promjene u svijetu utjecale na pojam luksuza? Otkrivaju eksperti lifestyle brenda Quintessentially (фото 1)

Na čelu Quintessentially Adriatica, već je devet godina Katarina Larisa Ham, koja nam je u intervjuu otkrila kako na našem području postoji čak pet lifestyle managera te da je Hrvatska jedna od najznačajnijih "incoming" država kao popularna ljetna destinacija, koja svoju atraktivnost duguje jadranskoj obali. Važna je i kao dio tržišta koje svojom luksuznom ponudom može privući sve one koji tragaju za prirodnim ljepotama i mirom. A čini se kako se taj trend nastavlja i u ovoj godini.

Naime, sudeći po željama i upitima, Hrvatska se i ovog ljeta isprofilirala kao atraktivna destinacija za odmor, a tome u prilog govori i virtualno putovanje koje je objavljeno na stranici ove luksuzne kompanije, uz pomoć kojeg je probuđena dodatna želja za posjet Hrvatskoj i povratak stalnih gostiju u regiju.

Iako su daleka putovanja i dalje stopirana, u ovom virtualnom putovanju, dani u Hrvatskoj predstavljeni su kao iznimno sadržajni, puni adrenalina, kulture i luksuza. Od istraživanja prirode i ekstremnih sportova do preporuka za posjet brojnim skrivenim uvalama te mjesta koja se nalaze pod zaštitom UNESCO-a, pa sve do vrhunskih restorana i hotela. Također, navode i da brojne kulturne institucije imaju virtualne ture pa dok se granice ne otvore i to je opcija za istraživanje ljepota zemlje, kao i putem glazbenih i literarnih prijedloga koje su istaknuli u tekstu.

Jesu li promjene u svijetu utjecale na pojam luksuza? Otkrivaju eksperti lifestyle brenda Quintessentially (фото 2)

To virtualno putovanje odgovor je na zahtjeve njihovih članova, od kojih su iz prve ruke naučili o ljudskoj prirodi u vremenu globalne krize. Tim luksuznog brenda, koji ima urede u 60 zemalja svijeta, putem svojih članova dobiva globalnu sliku o potrebama, težnjama te prioritetima, koji se u ovakvim okolnostima mijenjaju, baš kao i način života, ali njihova je asistencija i dalje tražena te prisutna kroz nove oblike proaktivnosti.

Kažu nam i da se način na koji veliki potrošači cijene i definiraju luksuz brzo promijenio. Dok uistinu ulazimo u novu eru luksuza, brendovi koji će uspjeti udovoljiti toj promjeni bit će pobjednici. U svim poljima kojima se Quintessentially bavi, od nekretnina do putovanja i umjetnosti, primjetna je povećana potreba za sigurnošću, privatnošću i samostalnim iskustvima.

Tijekom izolacije potaknuta je intelektualna znatiželja njihovih članova, koji aktivno žele sudjelovati u stvarima koje su otkrili. S novom neizvjesnošću, vlasništvo je postalo veoma važno, ali u novom obliku. To utječe na novi trend pristupanju stvarima, a na cijeni su stabilnost i sigurnost putem odabira načina života i ulaganja.

Jesu li promjene u svijetu utjecale na pojam luksuza? Otkrivaju eksperti lifestyle brenda Quintessentially (фото 3)

Gradovi sa zelenim prostorom i duljim satima sunčeve svjetlosti sve su traženije destinacije, za putovanje i život, a zdravlje i dobrobit rastuća su briga Quintessentially članova.

Također, otkrili su nam i da su primijetili ogroman interes za kulturni programu i sadržaj. Možda kao odgovor na novo obilje vremena ili kao neka nova želja za kulturnim uzdizanjem, ali definitivno će zanimacija za tom vrstom edukacije biti povećana.

Sve se promijenilo, ali čini se da ipak nije. Ljudska potreba za osjećajem povezanosti s drugim ljudima, mjestima, iskustvima i stvarima ipak ostaje jača nego ikad. Dok virtualna povezanost nadomješta fizičku udaljenost, na lifestyle projektima kao što je Quintessentially ostaje kako će se svijet luksuza resetirati i prilagoditi "novoj normali".

Related articles

Buro 24/7 Selection

Leave a comment

više