Search

Kako je self-care postao novi luksuz

Kako je self-care postao novi luksuz

Tekst: Ana Dukić

Vrijeme pandemije je donijelo mnoge promjene u lifestyleu ljudi, koji su se okrenuli zdravom životu i boravku u prirodi. Čak i ako niste ljubitelj takvog načina života, morate priznati da se u posljednjih godinu dana nije moglo ni prošetati parkom ili šumom da ne sretnete nekog poznatog kao na špici.

Kako je self-care postao novi luksuz (фото 1)

Iako su teretane i mjesta za vježbanje bile pod udarom mjera, glavni odjevni komad neovisno o tome je već par sezona trenira i hoodica. Čak i zagrižene pobornice ženstvenog looka su ove sezone viđene u opuštenim i ležernim kombinacijama. Sukladno s tome, ono što zasigurno nismo očekivali je činjenica da su i sprave za vježbanje doživjele „boom“ na tržištu. Ako ste u srednjoj školi gledali u čudu utege ili bučice vašeg dečka u spavaćoj sobi koje nikad nije koristio, znajte da se takav oblik vježbanja vraća u modu. Što znači da nije nužno da trebate ići u gym da biste vodili brigu o svom tijelu.

Ovaj trend slijede i vjerovali ili ne, i poznati modni brandovi. Hermèsovi remeni nisu više rezervirani samo za nošenje. Francuska kuća, poznata po kožnim proizvodima, želi da vi i vježbate s njima. Hermès je otvorio trgovinu u Brooklynu kako bi svoje proizvode s potpisom doveo u potpuno novi kontekst - teretanu. Pod nazivom HermèsFit, otvorila se i pop-up trgovina i prilagođeni fitness centar koji nudi satove vježbanja prema Hermèsu.

Na primjer, seansa istezanja s Hermès remenima i yoga koja uključuje omiljene svilene šalove ove modne kuće. Ako vam ništa od toga ne zagolica maštu, što kažete na sat s Hermès šeširima? Ili kickboxing s Hermès narukvicama? Nakon treninga, sudionici se čak mogu osvježiti u salonu opskrbljenom Hermès kozmetičkim proizvodima. Idealan za fotografiranje, prostor je također opremljen markiranim zidom za penjanje, boksačkim ringom i utezima. Ovaj potez je odmak od Hermèsove reputacije ultra-elitnog luksuza.

Kako je self-care postao novi luksuz (фото 2)

Odluka branda privlači mlađu dobnu skupinu koja možda ne shvaća da je Hermès nešto više od torbi Birkin. HermèsFit nije jedini luksuzni brand koji se bavi modnim trendom u fitnessu.

U partnerstvu s Technogymom, Dior je predstavio kolekciju opreme i opreme za vježbanje uključujući traku za trčanje, loptu za stabilnost i set bučica.

Većina nas provodi više vremena kod kuće nego ikad, a prodaja opreme za teretanu je porasla jer svi nastojimo održati razinu svoje kondicije iz udobnosti vlastite kuće. Međutim, ako vam nedostaje ona mala doza luksuza koju obično imate u svojoj rutini u teretani, tu uskače i brand Louis Vuitton, jer je modna kuća lansirala otmjenu ponudu opreme za fitness kod kuće. Od dizajnerskih bučica do užeta za preskakanje s monogramom, sve to možete pronaći u ponudi ove modne kuće.

Kako je self-care postao novi luksuz (фото 3)

S nestrpljenjem očekujemo koji brandovi će se pridružiti ovom trendu i kako će plasirati svoje proizvode na tržište. Sljedeći put kad se nađete u nedoumici oko članstva u teretani, zavirite u ponudu luksuznih brandova jer će vas oni možda inspirirati da krenete vježbati. Naravno ako za to imate i određeni budžet.

Related articles

Buro 24/7 Selection

više