Traži

Meditacija za početnike: Kako, zašto, gdje i kada?

Meditacija za početnike: Kako, zašto, gdje i kada?

Nekoliko jednostavnih savjeta

Tekst: L.L.


Fotografija: Unsplash

Izvrstan način za izbacivanje stresa i opuštanje, meditacija sa sobom donosi i brojne druge benefite. Tek nekoliko minuta dnevno, na početku ili kraju dana, za vašu će psihu i tijelo napraviti čuda. No, kako je svaki početak težak, ni upuštanje u meditaciju ne uspijeva baš svakome od prve. Upravo zato, pripremili smo vam jednostavan i kratak vodič koji će vam pomoći u svakodnevnom rješavanju stresa na jednostavan i učinkovit način – meditacijom.

Manji koraci su ključ

Za početak, važno je znati kako loša meditacija ne postoji. Svatko od nas ima vlastiti tempo i način održavanja ravnoteže psihe. Bez obzira pokušavate li u potpunosti očistiti misli, fokusirate li se na disanje, mantranje ili koristite neku drugu metodu opuštanja, osjećate li da metoda koju koristite pomaže vama i vašoj psihi, ne obraćajte pažnju na metode koje primjenjuju drugi već se držite one provjerene. Također, mjesto na kojem ste odlučili meditirati trebalo bi biti opuštajuće, bez nepotrebnih zvukova i smetnji. Najbolji izbor bit će jastuk ili podloga za vježbanje joge na mjestu koje vas opušta, a dobro bi bilo izbjegavati krevet kako kod početnih pokušaja meditacije ne biste naprosto utonuli u san.

Meditacija za početnike: Kako, zašto, gdje i kada? (фото 1)

Čak i ako vam u početku ne uspijeva zadržati koncentraciju u vremenu koje ste sami sebi odredili, odlična metoda bit će produživanje vremena za meditiranje na tek jednu minutu. Na kraju prvog ili drugog tjedna svakodnevnog prakticiranja već biste mogli doći do željenog rezultata, a u slučaju da metoda ne djeluje, budite ustrajni i ne odustajte, upornost je ključ meditacije kada je u pitanju početak svake nove stvari.

Kada shvatite to, znat ćete i kako duljina meditacije ovisi od osobe do osobe, kako je vašoj prijateljici možda potreban sat vremena meditacije dok će vama u oslobođenju od stresa možda pomoći tek desetak minuta na dan. Sve ovisi o cilju koji meditacijom želite postići i trudu koji u istu ulažete, a vremenski period je nešto što pojedinac zatim određuje sam za sebe.

Meditacija za početnike: Kako, zašto, gdje i kada? (фото 2)

Strpljivost donosi rezultate

Meditacija je složen proces opuštanja koji vam neće uvijek uspjeti na način na koji biste vi to voljeli. Naime, čišćenje misli neće uvijek biti najlakši zadatak, no najvažnije je ne dopustiti si da vas takve prepreke sputavaju u nastavku prakticiranja meditacije. Cilj meditiranja krije se u učenju kako izbjeći nepotrebne misli i brige koje vas muče na svakodnevnoj bazi, zaobići ih i pronaći mjesto koje će vas ispuniti mirom, srećom i dati vam novi smisao.

Na kraju, postavljanje visokih očekivanja najčešće kao rezultat donosi razočaranje. Najvažnije što ćete u počecima prakticiranja meditacije naučiti jest strpljenje koje dugujete sami sebi. Budite ustrajni i strpljivi, nemojte požurivati sami sebe i naprosto uživajte u novootkrivenom otpuštanju stresa.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

Napišite komentar