Traži

Mogu li nam mantre u svakodnevnom životu zbilja pomoći kod stresnih situacija

Mogu li nam mantre u svakodnevnom životu zbilja pomoći kod stresnih situacija

Ako još niste, vrijeme je da isprobate ovu metodu umirivanja uma

Tekst: L.L.


Fotografija: Unsplash

Učestalo ponavljanje riječi, rečenica ili zvukova, mantranje, najčešće vežemo za različite duhovne pokrete te nam se, ako u te pokrete ne vjerujemo, čine kao nešto apstraktno i besmisleno. No baš naprotiv, mantranje može postati dijelom vašeg svakodnevnog života, uvelike vam olakšati stresne situacije, opustiti vas prije spavanja i pomoći vam da dan započnete na jednostavniji način bez prevelikog stresa.

I sami smo se nebrojeno mnogo puta uhvatili kako razmišljamo o stvarima koje su prošle, a još nas uvijek guše, o stvarima koje tek dolaze i suočavanje s kojima ne predstavlja ugodne osjećaje, pa čak i ona svakodnevna tjeskobna razmišljanja poput nečega što je rekla kolegica s posla, komentara na odjeću koju smo obukli ili činjenice da smo si dopustili nezdravi obrok toga dana. Iako kasnije shvaćamo kako je riječ o prolaznim sitnicama koje zapravo nemaju prevelik utjecaj na naš život, činjenica jest da nas upravo te stvari sputavaju kada je u pitanju lagodan san i normalno funkcioniranje kroz dan. Upravo ovdje dolaze mantre. Riječ je o kreiranju riječi ili rečenica koje će umiriti najprije vas i vaš um. Osim različitih vjerovanja koje mantre smatraju alatom za transformaciju svijesti i načinom utjecaja na materijalnom i duhovnom nivou, mi nismo otišli toliko daleko već smo se okrenuli onom jednostavnijem prakticiranju koje nam na kraju dana pomaže lakše zaspati i ne košta baš ništa.

 

Mogu li nam mantre u svakodnevnom životu zbilja pomoći kod stresnih situacija (фото 1)

 

Bitno je spomenuti kako se mantre godinama proučavaju u sklopu različitih duhovnih pokreta, a osim toga, proučavaju se i načini na koje one utječu na naš mozak. Zanimljiva je otkrivena činjenica da ponavljanje samo jedne riječi može dovesti do promjene razmišljanja čak i kod onih koji nemaju baš nikakvu podlogu za duhovna vjerovanja, a mantre ove vrste posebice mogu pomoći kod različitih razmišljanja o onome što će se tek dogoditi i planiranja, procjena i preispitivanja samoga sebe.

Sve što trebate želite li prakticirati ovu metodu smirivanja uma jest u stresnoj situaciji dati sebi vremena, osmisliti riječ ili rečenicu koja će vas smiriti i ponoviti je nekoliko puta uz duboko disanje. Ponavljati je možete u sebi, na poslu, u krevetu, u šetnji ili javnom prijevozu, a pitate li nas, svoje mantre možete i izvikivati na sav glas u zatvorenim ili otvorenim prostorima. Mantre će vam oduzeti trenutak pa je važno da onda upravo taj trenutak posvetite sebi. Iako ih pojedinci smatraju ispiranjem mozga, ove o kojima pričamo mi ovise samo o vama te ih birate ili kreirate sami. One mogu biti riječ ili rečenica koju ste pročitali u knjizi, vidjeli u omiljenom filmu ili seriji ili čuli od poznanika, mogu biti izmišljene, a mogu imati i povijesnu pozadinu, sve ono što će vas umiriti i pomoći vam da se osjećate bolje. Osim što će vam pomoći preživjeti dan na jednostavniji način, izmišljene mantre koje ponavljate samima sebi u nekim bi vas situacijama mogle i dobro nasmijati, pa onda, zbilja, zašto ne probati?

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

Napišite komentar