Traži

Nazivaju ih Hermèsom marihuane i nude najluksuznije proizvode za sve konzumente trave

Nazivaju ih Hermèsom marihuane i nude najluksuznije proizvode za sve konzumente trave

Upoznajte Beboe

Tekst: Ana Pavić


Fotografija: Beboe

Prije nekih pet godina svi smo pisali o fenomenu "Stiletto stoners" koji se odnosio na uspješne poslovne žene koje su se nakon napornog radnog dana opuštale u svoja četiri zida uz joint. Svi tekstovi napisani na tu temu su počinjali i završavali s nekom opreznom notom u stilu: "ne radite to kod kuće" jer je trava još uvijek bila nešto o čemu se ne piše tako. Sigurno ne u kontekstu menadžerice banke koja nosi Gianvito Rossi cipele od 700 eura i Balenciagin sako i onda dođe kući, srola "baklju" i čeka napadaj munchiesa. Prevrtimo film pet godina kasnije i evo nas u vremenima kada je marihuana postala brend za sebe sa svim pripadajućim asesoarima od kojih neki koštaju kao gore spomenute Rossi cipele.

beboe

Prije koji tjedan smo vas obavijestili o novom projektu renomirane robne kuće Barney's koji su se uključio na ovaj vlak love koji marihuana trenutno jest. Naime, u svibnju ove godine u Barney'su na Beverly Hillsu se otvara cijeli jedan kat posvećen proizvodima od kanabisa i svim "asesoarima" koji vam trebaju da vaše iskustvo uživanja marihuane bude još ekskluzivnije. Sveamerička domaćica Martha Stewart koja je svoj neokaljani imidž zadržala sve dok je nisu uhitili zbog utaje poreza, je najavila da kreće u biznis s tvrtkom Canopy Growth koji su jedni od najvećih uzgajivača marihuane u Kanadi. Stewart će uz njihovu pomoć lansirati liniju zdrave hrane za pse. Prije Barney'sa, Marthe Stewart i svih ostalih je bio Snoop Dogg, čovjek kojeg nismo vidjeli bez jointa u rukama i neslužbeni globalni ambasador marihuane u svakom zabitom kutku svijeta. Dogg je još 2016. ostvario partnersku suradnju s kanadskim Tweedom i lansirao tri vrste blenda marihuane "Leafs by Snoop" i to pod nazivima "Sunset," "Ocean View" i "Palm Tree".

beboe

Legalizacija marihuane u Kaliforniji je okrenula tržište naglavačke. Velik dio ulagača je preusmjerio novac u tvrtke koje se bave uzgojem, a kao rezultat smo dobili podatak da će s ovim tempom ulaganja i potražnje posao legalne prodaje marihuane vrijediti čak 146 milijardi dolara do 2025. godine. Dok se mnogi tek sad priključuju sveopćoj globalnoj euforiji oko kanabisa, neki su potencijal prepoznali nešto prije i na vrijeme pokrenuli biznis od kojeg sada obrću milijune dolara godišnje.

Najrazvikaniji među njima je Beboe, brend koji je New York Times nazvao Hermèsom marihuane prvenstveno zbog luksuznih dodataka i linija proizvoda koje nude svojim poznatim kupcima Naime, na lansiranju brenda prije dvije godine su se pojavila sva velika glumačka imena, od Sharon Stone do Justina Therouxa čime se Beboe odmah nametnuo kao simbol "stonerske elite", ako to tako možemo nazvati. Osnovali su ga tattoo majstor Scott Campbell i modni direktor Clement Kwan koji je radio za Dolce&Gabbanu. Brend je dobio ime po Cambpellovoj baki Beboe koja je skrbila za njegovu majku kada je oblila od karcinoma. Campbell se prisjetio kako je njegova baka za mamu uvijek radila brownieje koje djeca nisu smjela jesti. Kasnije je saznao da su browniesi bili s marihuanom koju je baka Beboe stavljala u kolače kako bi olakšala bol njegovoj majci. Beboe je nastao na ideji profinjenog proizvoda za sve konzumente marihuane koji bi dizajnom odgovarao lifestyleu osobe. Ciljana skupina im je bila cool ekipa koja se okuplja u Chateau Marmontu, a kojima su željeli ponuditi opciju da nakon jela ne moraju odlaziti u vrt i skrivećki pušiti joint već da u marihuani mogu uživati za stolom i to na elegantan način. Taj elegantan način konzumacije dolazi u obliku decentnih parilica u srebrnoj i rose gold boji koje u sebi imaju određenu dozu ulja od kanabisa.

beboe

Pored parilica koje su im najtraženiji proizvod Beboe ima i pastile pakirane u malenu kutiju vintage izgleda, a koje sadržavaju legalne količine kanabisa, kako kaže Campbell dovoljne da na kraju radnog dana budete sretni, a da vaš šef ne skuži da ste malo high. Uz brojne suradnje koje su ostvarili Beboe će biti ekskluzivan dobavljač gore spomenutog Barney'sa za čiji su dućan "The High End" osmislili limitiranu ediciju srebrnih parilica koje će dame i gospoda vrtjeti po rukama na večerama u Nobu restoranu u Malibuu. Uz parilice Beboe će opskrbljivati kupce i s cijelim nizom ekskluzivnih proizvoda koji će biti dostupni samo u Barney'su. Koliko su dečki uspješni u poslu dokazuje podatak da ih je nedavno kupio najveći proizvođač marihuane, kanadski Green Thumb, koji će im omogućiti još veću distribucijsku mrežu što će im dodatno učvrstiti poziciju najluksuznijeg brenda u svijetu marihuane.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

Napišite komentar