Traži

Pet stvari koje možete učiniti kako biste poboljšali svoj život

Pet stvari koje možete učiniti kako biste poboljšali svoj život

Izazovite sami sebe, mislite na prijatelje i razbistrite um


Fotografija: Jeanne Damas Instagram,
Jessie Bush Instagram

Lako je zapeti u dnevnoj rutini u kojoj često zaboravim na druge, ali i na same sebe. Zato vam donosimo pet jednostavnih savjeta koje možete primijeniti svakodnevno kako biste se osjećali bolje i popravili kvalitetu svog života

Ako se osjećate kao da ste zapeli u rutini koja se sastoji od spavanja, odlaska na posao, pripremanja ručka za sebe ili obitelj i odlaska na jogu ili u teretanu i tako u krug - zastanite na kratko i podsjetite sami sebe na male stvari koje čine život. Ovih pet koraka pomoći će vam u tome:

Odvojite vrijeme za prijatelje

Druženja s prijateljima ne moraju se svesti na kratko piće nakon posla. Budite kreativni i isplanirajte cjelodnevno druženje za vikend, zaputite se u neki obližnji grad ili jednostavno izađite zajedno na večeru bez nekog posebnog povoda. Iako imate puno posla nemojte gledati na druženje s prijateljima kao nešto što morate "obaviti", uživajte u kvalitetnom vremenu provedenom s dragim ljudima.

Postavite si izazov

Jednostavni izazovi koje si sami postavite spasit će vas od začaranog kruga dnevne rutine. Pod tim ne mislimo da si za cilj postavite da do ljeta izgledate kao Adriana Lima već da odaberete izvedive izazove poput toga da upišete tečaj kreativnog pisanja, posjetite radionicu neke vještine koju ste oduvijek željeli svladati ili pročitate knjigu. Kad ispunite vlastiti izazov osjećat ćete se uspješnije i motiviranije.

Pospremajte za sobom

Nemojte na pospremanje gledati kao nešto teško što nevoljko činite. Ono ima psihološki efekt i može vam pomoći da se osjećate bolje. Izbacite iz doma stvari koje ne koristite, donirajte odjeću koju ne nosite, ali isto učinite i s ljudima. Ne bojte se udaljiti se od ljudi koji vam u životu predstavljaju teret kao što su bivši dečki koji se povremeno javljaju ili prijatelji koji se javljaju samo kad im treba pomoć. Nakon što to učinite osjećat ćete se slobodnije i sretnije.

Hodajte više

Kad god možete prošećite od kuće do ili s posla. Možete i parkirati malo dalje ili izaći iz tramvaja nekoliko stanica prije. U javnom prijevozu kao i na cesti je obično gužva i dopuštamo si stres prije nego što smo uopće stigli na posao i započeli radni dan. Kratka šetnja pomaže nam da raščistimo misli, razbudimo se i udahnemo svjež zrak.

Održavajte veze

Iako su nam komunikacijska sredstva dostupnija no ikad u povijesti, razgovaramo sve manje. Jednom tjedno uzmite trenutak i nazovite prijatelje ili članove obitelji s kojima se niste dugo čuli. Tako ćete učvrstiti veze s prijateljima i obitelji i proširiti krug ljudi s kojima se družite, a možda i od svakog naučiti nešto novo i obogatiti svoj život.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor