Traži

The Barbers – frizeri novog doba

The Barbers – frizeri novog doba

Intervju sa Sandrom Zajec


Predstavljamo vam odličan projekt The Barbers o kojem se jako puno govori u posljednje vrijeme...

"Brijačnice su dugi niz godina bile glavna mjesta muških druženja, tamo su se doznavale novosti i komentirale društvene pojave", otkriva Sandra Zajec, vlasnica frizerskog salona "Cookie", koja je na inicijativu vlasnika agencije Pepermint, Tome Ricova, okupila ekipu za "Gentleman Jack's Barber Shop", pop-up experience koji je ovu zimu oduševio brojne Zagrepčane. Riječ je zapravo o klasičnoj vintage uređenoj brijačnici, mjestu gdje su u neka davna (a neki će reći i bolja) vremena muškarci dolazili na brijanje i šišanje, ali i na druženje. Sandra i njezin tim su u "Brijačnici" posjetiteljima priuštili upravo tu retro atmosferu, ali i vrhunski frizerski i brijački tretman. Potaknuti uspjehom zagrebačke verzije "Gentleman Jack's Barber Shopa", cijela ekipa uskoro se seli i na more, točnije u Rovinj, gdje će, u sklopu heritage festivala Dolce Vita, u istom sastavu, posjetiteljima nuditi to iskustvo brijačnice. Povodom toga razgovarali smo sa Sandrom Zajec, koja nam je otkrila kako se uopće razvila ideja pokretanja "Barber Shopa" te što očekuje posjetitelje njihove "Brijačnice" od 11. do 14. lipnja u Rovinju.

Ovu zimu ste na inicijativu Tome Ricova iz agencije Pepermint okupili ekipu i napravili boom u zagrebačkom "Barber shopu". Je li vas iznenadio uspjeh tog projekta? 

Iskreno nisam se iznenadila jer sam vjerovala u sebe i svoj tim koji je uspješno to odradio. Hvala Tomi Ricovu što nas je u sve to uključio.

The Barbers – frizeri novog doba (фото 1)

Možete li reći nešto o ekipi koja je bila uključena/radila u "Gentleman Jack's Barber shopu"? 

U Barber shopu je radila ekipa frizera koja se okupila pod zajedničkim nazivom "The Barbers". Barbers tim čine iskusni frizeri iz tri zagrebačka salona: Cookie, Polypus i Salon, koji svojim znanjem, entuzijazmom i vještinom pretvaraju brijanje u umjetnost. Svoje aktivnosti temelje na želji da stari zanat, vještinu i iskustvo brijačnice prenesu na što veći broj ljudi i omoguće svima da dožive dašak atmosfere brijačnica, koje su bile centar društvenog života modernih muškaraca.

Primjećujete li porast muške klijentele koja traži više od klasičnog šišanja nakon "Barber shopa"?

Muškarci ponovno postaju muškarci i traže baš klasične brijačnice za brijanja i šišanja, taj trend se već godinama vraća na velika vrata u mnogim zemljama jer muškarcima očito nedostaju ti, uglavnom zaboravljeni, rituali. Muškarci su definitivno postali sve veći potrošači, te sve više njeguju svoj izgled.

I na ovogodišnjem izdanju festivala Dolce Vita, koji se od 11. do 14. lipnja održava u Rovinju, posjetitelji će moći isprobati ponudu "Barber shopa". Spremate li neka posebna iznenađenja? Ide li ista ekipa iz zimske "Brijačnice" u Rovinj?

Tako je, ide ista ekipa u Rovinj, mogu vam samo reći da će sigurno biti zanimljivo i kreativno. Pružanjem pop-up barbershop experiencea na različitim eventima, bilo na kulturnim, zabavnim ili korporativnim, mi kao ekipa osiguravamo nezaboravan show, ugodnu atmosferu i vrijednost znanja koje želimo prenijeti na ostale.

The Barbers – frizeri novog doba (фото 2)

U posljednje vrijeme su, što se muške populacije tiče, u trendu brade, brkovi, kompleksnije frizure. Dođu li vam klijenti sa svojim idejama ili se prepuštaju u vaše ruke pa im vi predlažete kako da slijede te trendove?

Svakako ima klijenata koji znaju što žele, ali i onih koji se rado prepuštaju meni na izbor frizure i cijelog stylinga brade i brkova. Nekako uvijek pokušavam predlagati svoje ideje koje su u trendu, a oni odluče je li to za njih ili nije.

Što je trenutno u trendu što se tiče ženskih frizura?

Teško je danas reći što je trend, smatram da se frizure često odražavaju u osobnom stilu. Što se tiče ženskih frizura, trendi frizure daju svakoj ženi slobodu izbora. Činite ono što vam paše, bilo da je frizura nježna i ženstvena ili opuštena. Šišanje je preuzelo glavnu ulogu, a uz šišanje su tu i novi trendovi bojanja kose, balayage, babylights pramenovi, uz moderne tonove boja. Pastelne boje su pravi hit ove sezone, instamatic.

Tko je, prema vašem iskustvu, skloniji eksperimentiranju u frizurama – muškarci ili žene?

Svakako muškarci. Oni više drže do sebe što se tiče frizure, vole saslušati svog frizera i eksperimentirati svaki put kad im se nešto novo predloži. Svaka čast izuzetcima, ali žene se nađu u jednoj frizuri i teško im je to promijeniti.

The Barbers – frizeri novog doba (фото 3)

Možete li nam reći nešto o Vašem profesionalnom putu?

Moram priznati da je moj profesionalan put bio trnovit. U potrazi za novim znanjima i kvalitetnom edukacijom, 2001. godine sam otišla u London. Nakon tri godine rada u renomiranom salonu Caprice i sudjelovanja na seminarima koje organiziraju institucije frizerskog zanata – Trevor Sorbie, Hob, Vidal Sassoon, Phillip Kingsley, Toni & Guy Academy – vratila sam se u Zagreb i otvorila vlastiti salon Cookie. To nije samo frizerski salon, nego i brend koji se fokusira na usavršavanje frizerske struke i podizanje kvalitete uslužne djelatnosti, te uspješno posluje već 10 godina.

The Barbers – frizeri novog doba (фото 4)

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor