Traži

Što žele ljudi koji mogu kupiti sve? Dobili smo uvid u jednu od najekskluzivnijih grupacija na svijetu

Što žele ljudi koji mogu kupiti sve? Dobili smo uvid u jednu od najekskluzivnijih grupacija na svijetu

Razgovarali smo sa ženom koja nam može dati odgovor na to pitanje

Tekst: Ana Pavić


Fotografija: Unsplash,
Lara Ham archive

Za Quintessentially ste sigurno čuli ili ste negdje pročitali o ovom najekskluzivnijem klubu na svijetu kojem pripada čak 800 milijardera. Osnovan je 2000. godine u Londonu i trenutno imaju preko 60 aktivnih ureda diljem svijeta. Prisutni su i u našoj regiji sa sjedištem u Sloveniji, a glavna i odgovorna osoba za ovo područje je Lara Ham, žena s iznimnim životopisom koja je radni vijek provela u renomiranim tvrtkama i kao savjetnica slovenskog premijera. Gospođu Ham smo zamolili da nam malo bolje približi navike povlaštenih članova, naravno koliko joj to dozvoljava njena pozicija. Naime, Quintessentially je privatan klub i to je jedna od najvećih prednosti za sve članove koji novcem kupuju saznanje da će sve njihove transakcije ostati između četiri zida. Ova vrsta lifestyle managementa uvelike olakšava život. Primjera radi, ako poželite neku posebnu vrstu pića u zemlji u kojoj ga nema, vaš agent Quintessentiallyja će vam ga dostaviti na adresu. Ista je stvar s bilo kakvim zahtjevom koji spada u domenu lifestylea: što vi poželite, oni vam ostvare.

Kako funkcionira sustav Quintessentiallyja za sve koji ne znaju? Kako uopće pristupiti i dobiti članstvo? Koji su uvjeti?

Quintessentially je personalizirana usluga, a ''lifestyle'' je široki pojam, i o njemu ovisi je li netko ''odgovarajući član'' za Quintessentially ili ne. Činjenica da netko može platiti članarinu ne znači automatski da će mu članstvo u Quintessentiallyju odgovarati. Obično su to ljudi koji zaista vole ono najbolje od života, ali nemaju vremena, znanja ili poznanstva koja bi im omogućila da te stvari i iskuse. Najvažnija stvar koju radimo za naše članove je to da im štedimo vrijeme, kao i novac u područjima u kojima je to moguće.T ako da, ako vidimo da veći broj članova želi ići u određenu teretanu ili u određeni hotel, mi kontaktiramo taj hotel kako bismo osigurali da naši članovi od njih dobivaju samo najbolje ponude i cijene kao pogodnost, tako da imaju VIP tretman. Većina naših novih članova do nas je došla preko usmene preporuke nekoga tko je već otprije naš član. Mi se ne reklamiramo. Organiziramo evente za naše članove na koje oni mogu slobodno dovesti svoje prijatelje, ali nema nikakvog klasičnog oglašavanja ili ''povlačenja za rukav''.

Da biste postali Quintessentially član, nema posebnih uvjeta, jer je na prvom mjestu vaša potreba za asistencijom. Članarine nisu skupe i počinju od 2000 funti za godinu dana, a razlikuju se prema razini usluge koja vam je potrebna i o tome želite li imati lifestyle managere u četiri zemlje svijeta u kojima npr. razvijate svoj biznis, ili jednostavno često poslovno putujete. Jednom kada postanete Quintessentially član shvatite kako vam život postane puno lakši i jednostavniji, a na vama je da uživate u slobodnom vremenu i aktivnostima koje vas vesele. U sklopu članstva vaš asistent (lifestyle manager) upoznaje vas i vaš stil života: on ili ona zna kada vaša djeca imaju rođendane i pobrinut će se da dobiju najbolje poklone od vas. Mogu čak i obaviti kupovinu umjesto vas. Mogu se pobrinuti da vam se dostavi savršeno ukrašeno božićno drvce ili dostaviti uskršnja jaja u Dubai (ako ste ondje na odmoru). U principu, možemo obaviti sve što spada u ''lifestyle'' kategoriju.

quintessentialy

Koliko članova Quintessentially broji na ovom području? S obzirom na sveopće ekonomsko stanje u ovoj regiji i činjenicu da nemamo ni mono dućane poznatih brendova, jesmo li važni kao tržište?

Quintessentially ima preko 1500 lifestyle managera širom svijeta, od toga 5 na ovom području, što uopće nije malo, a inače imamo preko 60 ureda u svijetu. Hrvatska je jedna od najznačajnijih incoming država kao popularna ljetna destinacija, koja svoju atraktivnost duguje jadranskoj obali. Tako da su Hrvatska, Crna Gora i Slovenija važne kao ljetne destinacije, a samim tim i važne kao dio tržišta koje svojom luksuznom ponudom može privući sve one koji tragaju za prirodnim ljepotama i mirom.

U vašem sustavu je čak 800 svjetskih milijardera. Što sve traže ljudi koji mogu kupiti sve na svijetu?

Budući da je Quintessentially klub privatnih članova i sve informacije su privatne (na što smo vrlo ponosni), ne mogu vam otkriti takve detalje. Stvar kod Quintessentiallyja jest to što mediji često govore o nama kao o servisu za ekstremne zahtjeve: nalaženje jahte na jugu Francuske ili organiziranje partyja na kojem će nastupiti Madonna. Naravno, ima i takvih zahtjeva, ali većina zahtjeva koje zaprimimo je praktične prirode. Rekla bih da se 60 posto zahtjeva sastoji od rezervacija za restorane (i to one najbolje stolove) te nabave ulaznica za najpopularnija događanja, kao što su Roland Garros, Wimbledon, Oscari, Victoria's Secret Fashion Show, te za rasprodane koncerte. O nogometnim utakmicama i VIP ložama ne treba puno govoriti jer naši članovi uz Quintessentially mogu dobiti najbolje i u posljednjem trenutku. Naša je usluga više praktična nego što je ekstravagantna, i radi se zbilja o štednji vremena naših članova, a posljedično i novca. Često ispunjavamo životne želje za kupovinu poklona ili organizaciju putovanja za 30, 40, 50 ili 60 članova, kad ljudi zažele najneobičnije stvari kao npr. susret s papom, neki bi posjetili FBI, dobili ulogu u nekoj poznatoj seriji kao Kardashians ili u spotu nekog poznatog glazbenika na MTV-u. Ispunili smo također životnu želju članu iz regije da poleti u svemir... Trenutno smo u procesu gradnje superjahte dugačke 220 metara i vrijedne 250 milijuna funti, koja će biti "najveći svjetski plutajući privatni klub za globalnu elitu."

quinte


Često se raspravlja o sukobu starog i novog novca. Mišljenja sam da novopečeni bogataši nakon novca žele status u društvu i približavanje određenoj skupini koja ima pedigre. Koja je vaša uloga u tom pogledu?

S našim članovima imamo jako blizak odnos i u procesu smo svakodnevnog školovanja. Što značajnije članove imamo, to mi više učimo od njih i s njima, a s druge strane pomažemo im sugestijama za top luksuzne destinacije i ekskluzivne događaje koji im mogu ponuditi umrežavanje u onim krugovima koji su u njihovom fokusu. Na primjer, kada pričamo o top destinacijama za skijanje u svijetu, trebamo znati kome možemo ponuditi skijanje u Japanu, Aspenu, Couchevallu ili kome bi bila interesantna destinacija kao što je Megeve sa svojim hotelom Four Seasons, koji je jedna od najpoznatijih destinacija elite sa starim novcem. Uspješni poslovni ljudi teže proširenju svoje mreže kontakata i ulazak u značajne svjetske business klubove, kao što su Annabel, Mark's club, Harry's Bar, Cavalry and Guards Club. Uz asistenciju i preporuke samog vrha Quintessentiallyja u Londonu, pristup ovakvim klubovima postao je dostupan i ljudima s naših prostora.

Smijete li nam otkriti neke najekstravagantnije zahtjeve koje ste ispunjavali?

Povremeno dobivamo izuzetno zanimljive zahtjeve i veseli nas da ljudi s naših prostora imaju odlične ideje, koje pokazuju da prate svjetske trendove i da se kreću na mjestima kao i bilo koji drugi trendseter. Među kreativnim zahtjevima izdvojila bih one koji se tiču upoznavanja s Markom Zuckerbergom i iskustvo u Facebooku, provođenje jednog cijelog dana u Googleu u Palo Altu, ili posjet Appleu. Među ekstravagantnim zahtjevima svrstavam i Victoria`s Secret Fashion Show za koji se vrijeme održavanja i lokacija ne znaju do posljednjeg trenutka. Tek 24 sata prije početka modne revije organizatori objavljuju lokaciju, naravno, zbog sigurnosnih uvjeta i ogromne vrijednosti predmeta koji su dio ove modne revije. Onda započinje naša komunikacija s VS agentima koji nam dostavljaju točne informacije o vremenu kada naši članovi mogu ući te tko će im uručiti ulaznicu. Svaki posjetitelj dobije svog liaison officera koji ga vodi kroz cijeli događaj. Naš rad je na ovakvim zahtjevima dosta širok i obuhvaća niz zadataka: od zakazivanja termina za probu svečane haljine, koordinaciju s prodajnim osobljem velikih modnih kuća, preko frizera do organiziranja helikoptera i/ili limuzine do lokacije gdje se događaj odvija. Naša asistencija ostaje nevidljiva, a tu smo da ispratimo svaki neophodni korak u realizaciji događaja. I na kraju da znamo da član uživa na after partyju.

quintessentialy


Gdje je granica u vašoj usluzi? Kupuje li novac apsolutno sve ili negdje podvlačite crtu i neke stvari ne možete ispuniti?

U Quintessentiallyju se bavimo svim lifestyle uslugama koje su legalne i, kao u svakom poslu, postoji granica preko koje ni novac ne može kupiti sve. Pogledajte Stevea Jobsa - nekoć najbogatijeg čovjeka na svijetu. Imao je jednu od najjačih mreža i ako bi negdje u svijetu postojao lijek za njegovu bolest, on je bio u mogućnosti to kupiti. Da se nadovežem na vaše pitanje - meni najdraži zahtjevi su vezani za Q Viavi, jedini health concierge u svijetu, i za Q Education koji omogućuje planirani razvoj kroz edukaciju. Q Education posebno vole naši članovi koji dugoročno planiraju obrazovanje svoje djece, jer preko ovog servisa imaju osiguran pristup najboljim svjetskim sveučilištima i strateško planiranje za upis istih. Insajdersko znanje ljudi koji vode Q Education i mreža razvijenih kontakata omogućuje upis na školske i visokoškolske institucije.

New York Times je napisao da ste uspjeli nadići klasičnu concierge uslugu i pretvoriti je u pravi lifestyle management. Što za vas znači lifestyle management kao pojam?

Lifestyle management za mene znači aktivnu asistenciju 24/7, 365 dana u godini. Poslovni ljudi najbolje znaju što to podrazumijeva jer lifestyle management omogućuje svakoj obitelji u kojoj su roditelji prezaposleni da uživa u zajedničkim trenucima. Umjesto da idete do agencije za putovanja ili preko interneta pretražujete najbolje ponude za odmor na Baliju ili najbolji restoran u Kopenhagenu, dovoljno je da obavijestite svog lifestyle managera koji vam datumi odgovaraju, a on će se pobrinuti da vam da najbolje opcije za vaš odmor, od avionskih karata, izbora hotela do prijedloga aktivnosti i organiziranja transfera. Ljudi često ne razumiju taj pojam i imamo problem u objašnjavanju što to točno znači, ali se u praksi ispostavi da je to upravo ono što im je trebalo da stvari u njihovom životu organizirano teku, a da ne moraju ulagati svoje slobodno vrijeme u to.

Vaš poslovni put je jako zanimljiv, da ne kažem fascinantan. Školovali ste se u inozemstvu, radili za renomirane tvrtke kao i u Vladi Republike Slovenije. Kao jedna uspješna žena koja je ostvarila puno ciljeva u životu, možete li nam reći koje su po vama glavne odlike uspješnih ljudi? Što ste naučili o sebi tijekom godina rada i izazova?

Mislim da su svi uspješni ljudi jako disciplinirani, hrabri, odlučni, predani svom poslu, precizni i da su odgovorni. Traže mogućnosti i vjeruju da mogu uspjeti. Uspješni ljudi grade široke mreže poznanstava, kako poslovnih, tako i privatnih, čime si otvaraju brojne mogućnosti za rješavanje eventualnih problema u budućnosti. Sama sam si uvijek postavljala ciljeve i pokušavala ih definirati što preciznije. Najbitnije mi se čini, da ne propuštamo "reagirati u pravom trenutku" i to je jedno od najznačajnijih pravila, koje pokušam prenijeti i na naš cijeli tim. Nikada nisam čekala da mi neko drugi kaže što da radim - nego sam sama poduzela inicijativu. Što sam naučila o sebi? Da se sve u životu vraća. Oduvijek sam puno radila i još danas radim 10 do 12 sati dnevno, svaki dan. Entuzijastica sam. Na kraju naučiš, da se nikada ne radi o tome tko ste, nego što radite.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

Napišite komentar

više