Traži

Vjerujemo da ste ga već počeli osjećati, ali proljetni umor možete preduhitriti i pobijediti

Vjerujemo da ste ga već počeli osjećati, ali proljetni umor možete preduhitriti i pobijediti

Što sve učiniti na tom polju?

Tekst: L.M.F.


Nema sumnje, nedostatak vitamina C i zima uzeli su svoj danak, a nas kao da je obuzeo tzv. proljetni umor za koji smo već odavno ustanovili kako nije mit. Ako se nakon prospavane noći osjećate kao da ste kopali u nekom rudniku, a usred radnog vremena možda biste i malo i prilegli, osjećate se pritom stalno iscrpljeno i nemate koncentracije, moguće da vas je "ulovilo" i to nije ništa čudno. Kako biste proljetni umor možda preduhitrili ili ga pak na vrijeme iskorijenili postoji ipak nekoliko tehnika za njegovo savladavanje ili suzbijanje.

Prije svega, orijentirajte se na vitamin C. Tržnice će biti prava oaza zelenog povrća koje je upravo bogato tim vitaminom kako biste napunili vaše ispražnjene rezerve. Imajte na umu kako on nije toliko učinkovit ako uz njega ne konzumirate željezo koje pomaže pri apsorpciji. Nezaobilazna stavka u razbuđivanju vašeg organizma je rekreacija. Ona osim što pomaže u cirkulaciji, budi i uspavani krvotok te potiče proizvodnju hormona koji su odgovorni za akciju i buđenje, a ono ne manje bitno - dovodite se u formu prije ljeta. Ugodno s korisnim! Ovisno o svom slobodnom vremenu, pravi je tren da u svoj raspored uvrstite konkretnu tjelovježbu i napustite stanje pasivnosti. 

Isto tako, nemojte zaboraviti konzumaciju barem litre i pol vode dnevno. Učinite svojem mozgu uslugu i pomozite mu jednostavnim korakom da povrati koncentraciju, poboljša pamćenje. U tome vam mogu pomoći, ako slučajno niste znali i cjelovite žitarice. 

Vjerujemo da ste ga već počeli osjećati, ali proljetni umor možete preduhitriti i pobijediti (фото 1)

Još jedan savjet koji biste trebali uzeti u obzir jest da prakticirate jutarnje tuširanje umjesto večernjeg. Naime, tuširanje naizmjenice toplom pa hladnom vodom poboljšat će cirkulaciju. Cijeloj stvari će pomoći i peeling koji će pak potaknuti cirkulaciju u kapilarama i povratiti sjaj vašoj koži. 

Uz sve bitno je da vodite računa i o odlascima na spavanje, odnosno da oni budu raniji i pokušajte da budu uvijek u isto vrijeme, barem približno. Razlika u terminima odlaska na spavanje zbunjuje vaš mozak i vaš prirodni mehanizam koji vam pomaže da zaspete. Na taj način vaše će tijelo biti odmornije, a s vremenom ćete uloviti i ritam koji vam zapravo i najviše odgovara. 

I posljednji savjet, ali ne i najmanje bitan, ali itekako logičan jest da pokušate što više vremena provesti na suncu i danjem svjetlu. Primajući više svjetla, smanjuje se razina hormona melatonina, a mozak prima informaciju da je vrijeme za buđenje iz "zimskog sna"; zato često duže ostajemo budni, imamo osjećaj da možemo pokoriti cijeli svijet te da smo prepuni energije i elana. 

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

Napišite komentar

više