Traži

Zdravi trendovi ovog su ljeta preuzeli društvene mreže, jeste li ih već isprobali?

Zdravi trendovi ovog su ljeta preuzeli društvene mreže, jeste li ih već isprobali?

Najpopularniji trendovi u prehrani i kako ih prakticirati

Tekst: L.L.


Fotografija: Instagram

Društvene mreže zaslužne su za velik broj trendova, kako onih modnih, tako i onih prehrambenih. Na Instagram profilima domaćih i stranih influencera često nailazimo na nova pravila svakodnevnih pojava kao što su doručak, način prehrane ili pak onaj na koji gledamo hranu na tanjuru. Izdvojili smo nekoliko trendova koji su nam u posljednje vrijeme zapeli za oko pa se tako na našoj listi pronašao omiljeni zeleni sok, ali i plave zdjelice koje je pripremiti jednostavnije nego što smo zamišljali.

Sok od cijeđenog celera

Početkom ljeta na društvenim je mrežama apsolutnim hitom postao sok od cijeđenog celera. Pobornici ovog novog i, prema mnogima, iznimno važnog prvog napitka u danu, zadali su si zadatak miksati i cijediti celer odmah po dizanju iz kreveta pa kavu i čaj zamijenili superzdravim nadomjestkom.

Osim što se smatra superhranom, celer je, prema navodima onih koji su ispijanje soka od celera kroz neko razdoblje zbilja prakticirali, odličan za hidrataciju kože i općenito ten, a pomoći će vam i da izgledate te se osjećate bolje. Cijeli trend pokrenuo je Anthony William, autor superpopularnih bestsellera o ljekovitoj hrani, a cijeđenim sokom od celera bile su zaluđene i neke od najvećih zvijezda današnjice poput Naomi Campbell, Gwyneth Paltrow i Pharella. Priprema soka od celera oduzet će vam dobru dozu vremena već ujutro zbog činjenice da je celer najprije potrebno blendati te ga zatim procijediti kako biste dobili čisti sok. Postupak možete ponavljati svakog jutra, no stručnjaci napominju, sok od celera nije zamjena za doručak već samo uvertira u prvi jutarnji obrok.

 

 

Povremeni post

Posljednjih mjeseci na Instagramu sve češće nailazimo na objave o postu, onom od nekoliko dana, koji čisti tijelo i daje mu novu vrstu energije. Postoji nekoliko vrsta povremenog posta, a najvažnije je znati kako ovo nije jedan od načina na koji ćete najbrže izgubiti kilograme te se post takvim ne bi trebao tretirati. Post zahtjeva promišljanje i pametnu pripremu hrane i tekućine prije nego što se upustite u nekoliko sati, pa čak i dana bez hrane. Također, uživanje u nezdravoj hrani te ubacivanje 24 do 36-satnog posta u tjednu nema svrhe pa tako, namjeravate li uvesti post u svoj tjednu ili mjesečnu rutinu, potrebno je hraniti se zdravije. Izbacite prerađenu hranu i uvedite dovoljne količine tekućine koje će vas prividno održati sitima za vrijeme posta.

Iako za ljubitelje dobrih tanjura ovaj način prehrane možda zvuči nemoguće i zastrašujuće, počnete li s manjim vremenskim razlikama između obroka, poput primjerice, 12 do 16 sati, te unosite li u svoje tijelo dovoljno tekućine, glad gotovo da i nećete primijetiti. Postoji nekoliko načina provođenja posta pa se prije upuštanja u isti potrebno dobro informirati, a povremeni post, bez obzira na željene rezultate, uvijek će biti dobra ideja za tijelo koje se osjeća loše.

Plave zdjelice

Ako pak u posljednje vrijeme na svom Instagram feedu sve češće viđate šarene zdjelice, poput primjerice zobene kaše neobičnih boja, neće vas iznenaditi vijest kako je riječ o još jednom trendu koji je zaludio zdrave foodieje iz cijelog svijeta. Najnoviji dodatak doručcima je blue majik prah, prirodni ekstrakt iz spiruline. Riječ je, naime, o vrsti mikroalge spiruline, a do sada smo je najčešće viđali u zelenoj boji kao zdravi dodatak prehrani. Blue majik dolazi u plavoj boji i upravo je ovaj prašak zaslužan za sve one magične fotografije chia pudinga i smoothieja u divnim nijansama plave. Osim što izgleda lijepo, blue majik sadrži dobru dozu željeza i vitamina te je odličan dodatak prehrani, posebice za vegetarijance i vegane. Odličan je i za smanjenje umora, a bez obzira na dozu, blue majik ne mijenja okus te ga možete dodati u baš svako jelo koje poželite.

 

 

Mindful eating

Koncept mindful jedenja je jednostavan, potrebno je samo slušati svoje tijelo, jesti kada se osjećate gladnima i stati kada osjećate da ste puni. Po ovom se principu prehrane jede polako, uživa se u svakom zalogaju, istražuju se okusi koji se trenutno nalaze u ustima i prepušta se doživljaju koji hrana pruža, umjesto brzinskog prejedanja koje zapravo ne pruža istinsko zadovoljstvo. Izraz Mindful eating nastao je iz potrebe za usporavanjem kada je u pitanju hrana, što je u današnje, ubrzano doba poprilično teško ostvariti. Ovaj pokret omogućit će vam da se fokusirate na ono što je na tanjuru i doživite hranu svakim dijelom svoga tijela. Ta hrana bi, naravno, trebala biti nešto zdravija, kvalitetnija, a samim time i punijih okusa.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

Napišite komentar