Traži

5 ideja za zdravi doručak s kojim ćete imati energije za cijeli dan

5 ideja za zdravi doručak s kojim ćete imati energije za cijeli dan

Ovoga puta su u pitanju varijante sendviča i tortilja


Fotografija: Unsplash,
Pexels

Ako ste se zasitili smoothieja i klasičnih namirnica koje konzumirate za doručak, donosimo vam 5 recepata s kojima možete promijeniti svoju svakodnevnu rutinu - ali na zdrav način

Za mnoge od nas doručak je najvažniji obrok u danu i uvijek odvojimo vremena da napravimo, pojedemo nešto što će nam dati energiju za cijeli dan. Međutim svi pribjegavao receptima koji su brzi i jednostavni pa uglavnom pripravljamo smoothieje i jedemo voće. Međutim, postoje jednako jednostavni recepti koji zahtijevaju samo malo više vremena, a mogu razbiti vašu svakodnevnu jutarnju rutinu. Većina nas voli dobar sendvič za doručak, ali ih treba navodno izbjegavati jer nisu pretjerano zdravi. Što je i istina ako vam se sendvič sastoji od bijeloga kruha, namaza i ako je prepun mliječnih proizvoda i narezaka. Ali, srećom postoje zdravije varijante koje si uvijek možete pripraviti i koje će vam dati energije za sve obveze koje imate tijekom dana. U nastavku vam donosimo nekoliko ideja kako da napravite zdravi sendvič za doručak i uživate u raznolikosti. I, naravno, glavni sastojci su jaja i avokado.

1. Sendvič s omletom, kozjim sirom i avokadom

Za ovaj ukusan sendvič bit će vam potrebna 4 jaja, 1/2 šalice kozjeg sira, zreli avokado te 4 šnite kruha od cjelovitih žitarica te malo soli i papra. Od 4 jaja napravite omlet, tako da vam bude spečen kao palačinka. Avokado zatim zdrobite u finu kašu i namažite na dvije šnite kruha, a gotovi omlet prerežite na dva dijela i svaki namažite s kozjim sirim te sir malo posolite i popaprite. Zatim omlet sa sirom preklopite i stavite na kruh premazan avokadom, a preostalim šnitama završite svoj ukusan sendvič.

2. Quesadilla sa špinatom

Vjerojatno se pitate kako to da se quesadilla može pojesti za doručak? Međutim, riječ je obroku koji je idealan za jutro, samo u njega morate staviti prave namirnice. Kupite tortilje koje su načinjene od kukuruza ili cjelovitih žitarice te nabavite špinat, jaja i avokado. Špinat kratko blanširajte, a od jaja napravite kajganu. Zatim ih spojite u kohezivnu smjesu, a prije toga popecite tortilje na tavi. Donju tortilju premažite kašom od avokada (koji ste prethodno zgnječili) te na njega posložite smjesu od jaja i špinata i preklopite s drugom tortiljom. Podijelite na trokute i dobili ste ukusno i zdravu quesadillu.

3. Povrtni burrito

Ista stvar kao i s quesadillom. Iako je riječ o jelu koji se inače konzumira za ručak, vi ga s promjenom sastojaka u potpunosti možete prilagoditi za doručak. Ponovo u tortilju ubacite one namirnice koje će vam dati energije za cijeli dan. Tu su neizostavni avokado uz kojeg možete još staviti rajčice, grah, papriku, blitvu (koju prethodno blanširate), a sve možete začiniti s grčim jogurtom koji prethodno možete začiniti. Ako vam samo povrće nije dovoljno za doručak, uvijek možete napraviti još jedan voćni smoothie uz ovaj ukusni burrito.

4. Tost s avokadom i poširanim jajima

Ovo je jedan od onih klasičnih recepata, koji se mora nalaziti na svakom popisu zdravih recepata. Avokado vam nudi zdrave masti i nešto vlakana, ali uz to si obavezno pripremite omlet ili tvrdo kuhano jaje kako biste si priskrbili i potrebnu energiju iz proteina. Mi vam ovaj put predlažemo da probate napraviti poširana jaja jer tako ona neće imati ni mrvicu ulja u sebi, koje ionako ne želite.

5. Wrap s povrćem i jajima

Ovaj wrap svidjet će se i svima onima koji nisu toliki obožavatelji doručka i postoji velika mogućnost da će ga htjeti napraviti barem za ručak. Naime, za ovaj wrap potrebne su vam gljive, blitva, jedno veliko jaje, feta sir i rajčice. Sve navedene sastojke doslovno ubacite u tavu i od toga radite kompaktnu smjesu kojom zatim punite tortilju. Samo zamislite kako se okusi stapaju dok se jaja i feta sir prožimaju, svježinu samoj smjesi daje svježe povrće. Ovaj ćete doručak sigurno više puta ponavljati.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

više