Traži

5 savjeta kako da ne pretjerate s hranom ove blagdane

5 savjeta kako da ne pretjerate s hranom ove blagdane

Zlatno pravilo - budite umjereni!


Fotografija: Unsplash

Potrebna je zaista snažna volja kada je u pitanju odupiranje zovu brojnih blagdanskih delicija koje će nam biti servirane predstojeće dane. Mi naravno ne predlažemo da se tome u potpunosti odupirete - potrebno je nekada opustiti se i uživati u slatkim i slanim radostima - no, pred kraj godine možda biste ipak htjeli prakticirati umjerenost. Bilo bi bolje da se u novoj godini ipak probudite zadovoljni sami sa sobom, a ne da se osjećate "teškima" kao što nam se svima uglavnom zna dogoditi. Kako bismo to ovaj put ipak promijenili donosimo 5 jednostavnih savjeta kako da istovremeno budete umjereni, ali i uživate u ovogodišnjim blagdanima. 

1. Riješite se razmišljanja "sve ili ništa"

Ako previše gledate na konzumaciju nezdrave hrane kao nešto što je loše, ako slučajno prekršite pravila svoje prehrane osjećat ćete se puno gore i brže izgubiti motivaciju. Umjesto da osjećate krivnju što ste pojeli nekoliko kolačića ili tortu, shvatite da vaše tijelo može podnijeti nekoliko nezdravih namirnica, osobito ako inače zbilja pazite što unosite u tijelo. Stoga si, slobodno si dopustite pokoju slasticu i kombinirajte ih sa zdravim obrocima u balansu.

2. Jedite doručke koji su bogati proteinima

Doručak koji je bogat proteinima pomoći će vam stabilizirati apetit, čuvati energiju i smanjit će vam "čokoladnu želju" tijekom dana. Neke od zdravih opcija koje vam predlažemo su: zobene kaše s bobičastim voćem i sjemenkama, poširana jaja i avokado na kruhu od cjelovitih žitarica, svježi sir s rajčicama i omlet.

3. Ako idete u goste - ponesite sa sobom zdravi obrok

Božić i blagdani općenito za mnoge znači i obilaženje obitelji i prijatelja te obilje hrane na svakome koraku. Ako ste pozvani na takve proslave i niste sigurni što će se nalaziti na ponuđenom jelovniku, ponudite se da donesete neke zdrave obroke, koje biste servirali uz ostale. Na primjer, možete ponijeti salatu od sezonskog voća, povrtnu salatu koja se može napraviti od namirnica pripremljenih na roštilju ili pak bruskete koji mogu poslužiti nekima kao predjelo.

4. Puno se krećite

Tijekom blagdana pokušajte ostati aktivni, a ako ne možete treninge i teretanu ugurati u svakodnevni raspored, pokušajte se barem što više kretati. To možete postići tako da svojim prijateljima ili čak obitelji predložite šetnje u prirodi ili pak odete pješice do odredišta gdje se trebate s njima sastati.

5. Nemojte na okupljanja dolaziti gladni

Česta pogreška koju svi naprave tijekom svih blagdana jest da odlaze na razna okupljanja gladni jer računaju kako će dosta jesti tamo gdje je namijenjeno okupljanje. Takvim potezom ćete prije "pasti" na nezdravu hranu i moguće je da ćete se prejesti jer ste se prethodno previše izgladnjeli. Stoga, prije odlaska na neki zajednički ručak obavezno pojedite neki zdravi međuobrok koji će vam utažiti glad i osigurati da ćete na blagdanskom ručku umjereno uživati u hrani koja vam je servirana.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

više