Traži

Donosimo vam načine kako da smanjite unos šećera u svoj organizam

Donosimo vam načine kako da smanjite unos šećera u svoj organizam

"Tihi ubojica" 21. stoljeća

Tekst: BURO.


Fotografija: Unsplash,
Pexels

Dovoljno je teško pokušavati odmaknuti se od šećera kada smo zaposleni svakodnevnim obavezama i veći dio dana provodimo na poslu, ali kada dođu dugi, lijeni ljetni dani, čini se gotovo nemogućim odoljeti svim slatkim namirnicama koje nas okružuju, a i nemamo energije razmišljati o tome koliko smo šećera uopće unijeli u svoj organizam. Ne samo da bismo se trebali brinuti zbog prevelikog unosa šećera u organizam, već moramo biti svjesni koliko namirnica zapravo skriva šećera u svome sastavu, a nikada ne bismo pomislili da te namirnice imaju u sebi tu štetnu tvar. Iako je teško kao što nam se i može činiti, izbacivanje šećera iz naše prehrane je korisno na mnogo načina. Ne samo da ćete izgubiti višak kilograma, nego ćete izgubiti i takozvanu kalorijsku prehranu koja nema nutritivnu vrijednost. Smanjit ćete proizvodnju loših bakterija u vašem probavnom traktu (koje uzrokuju probavne smetnje) i poboljšat ćete raspoloženje jer se vaš mozak neće oslanjati na šećer kako bi pobijedio neko stresno stanje. Mi vam donosimo 8 korisnih savjeta kako da pobijedite naviku unosa šećera s kojima ćete detoksificirati svoje tijelo i napraviti veliki korak ka zdravom životu.

1. Naučite u kojim namirnicama se "krije"

Divno je što znate da čokolada, kolač i Coca-Cola imaju velike količine šećera, ali on možda i dalje utječe na vašu prehranu jer se može "kriti" na najočitijim mjestima. Hrana kao što su žitarice, aromatizirani jogurt, granola, voće, ketchup, salata, tjestenine i alkohol mogu imati visoku razinu šećera, stoga provjerite jeste li pročitali sastav namirnica koje možda svakodnevno unosite.

2. Ne preskačite doručak

Doručak održava stabilnu razinu šećera u krvi, što znači da je manje vjerojatno da će doći do te čokolade kasnije u danu ako ste se za doručak na adekvatan način zasitili. Idealan doručak bi bio zdjela zobi, nekoliko jaja ili poznati avokado tost.

Donosimo vam načine kako da smanjite unos šećera u svoj organizam (фото 1)

3. Prvo napravite male promjene

Umjesto izbacivanja šećera u potpunosti i izbacivanja određenih namirnica, bilo bi najbolje da započnete s pićem. Učinite jednostavne promjene kao što je izbacivanje šećera iz čaja ili kave, iscijeđenog soka od naranče te počnite provjeravati količinu šećera u različitim markama istih pića i odaberite onu koja ima najmanji udio.

4. Započnite s nekim oblikom tjelovježbe

Tjelovježba pomaže smanjiti razinu stresa, održava normalnu razinu šećera u krvi i ostavlja vas s osjećajem da imate više energije, pa je manja vjerojatnost da ćete posegnuti za nekim slatkim zalogajem. Svi smo više manje svjesni svih prednosti koje dobivamo tjelovježbom, stoga odaberite onaj oblik koji vama najviše odgovara.

Donosimo vam načine kako da smanjite unos šećera u svoj organizam (фото 2)

5. Nemojte odustati od međuobroka

Možda nećete moći jesti čokoladu, ali to ne znači da ne možete redovito uživati u nekim zalogajima koji također sadrže određenu slatkoću. Međuobroci od kvalitetnih bjelančevina ili masnoća bez masnog jogurta s bobicama i orasima su savršeni za postizanje osjećaja sitnosti, a i jako su fini.

6. Čitajte sastave kupovne hrane

Upoznajte se s mnogim imenima šećera koja su prikrivena na etiketama hrane i za koje niste prije znali da u njima uopće postoje. Poznavanje fruktoze iz vaše saharoze će vam pomoći da donosite bolje odluke i budete bolje informirani, kako ne biste unosili štetne tvari, a da to uopće ni ne znate.

Donosimo vam načine kako da smanjite unos šećera u svoj organizam (фото 3)

7. Kupujte proizvode koji nisu zašećereni

Dodajte više prirodnih okusa kao što su vanilija, cimet, limun, limun i muškatni oraščić, koji su izvrsni za vaše zdravlje  i jednako su ukusni, a samim time ćete pojačati okus određenoj hrani bez da morate unijeti prerađeni oblik šećera.

8. Dugoročno se pridržavajte ovih pravila

Izbacivanje šećera u početku se može osjećati nemogućim, ali vidjet ćete napredak i postati pametniji od  što više budete ustrajni u provedbi ovih savjeta. Primijetit ćete da  svježa hrana ima bolji okus i kako se prehrambene navike mijenjaju,vaše će se žudnje za šećerom prirodno smanjiti.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

Napišite komentar

više