Traži

Često pripremate smoothie? Na ovo morate pripaziti!

Često pripremate smoothie? Na ovo morate pripaziti!

Ako želite "otopiti" kilograme

Tekst: E.B.


Fotografija: Unsplash,
Pexels

Smoothieji su gotovo neizostavan napitak kada započinjemo sa zdravom prehranom, no često se dogodi da koristimo namirnice koje nam jednostavno ne pomažu...

Kada je u pitanju priprema zdravih, brzih i ukusnih doručaka i međuobroka, prvo mjesto na listi definitivno imaju smoothieji. Jednostavni su, lagani za napraviti te kada se koriste ispravne namirnice pomažu nam u gubitku suvišnih kilograma. Međutim, dosta ljudi napravi grešku i u svoje napitke stavlja namirnice koje taj zdravi obrok naposljetku pretvore u "punokrvni" desert. Takvo neznanje za rezultat ima da se kilogrami jednostavno ne tope, a željeni rezultati se pojavljuju jako sporo. U čemu je problem? Naravno da većina zna da u svoj zdravi smoothie ne smiju staviti mliječnu čokoladu, kakao prah i sladoled, ali postoje one namirnice koje su zdrave, ali imaju previše kalorija i ne pomažu u mršavljenju. Kako ne biste napravili takve pogreške, u nastavku vam donosimo popis namirnica koje ne biste trebali "blendati" u svojoj novoj, zdravoj rutini.


Med

Često pripremate smoothie? Na ovo morate pripaziti! (фото 1)

Od pamtivijeka nas se uči kako je najbolje od narodne medicine što nam je dano upravo med. Međutim, med koliko je i zdrav, toliko je i kaloričan. Mnogo recepata koje možete skinuti i pronaći na internetu predlažu da u svoje smoothieje stavite nekoliko žlica meda, ali tim potezom vi svom napitku dodajete 200 nepotrebnih kalorija. Ako u njega stavljate voće (a većina ne može ni zamisliti smoothie bez voća), od njega ćete dobiti sasvim dovoljnu količinu šećera. No, ako vam šećer iz voća nije dovoljan zaslađivač, med možete zamijeniti s cimetom i tako izbjeći dodavanja dodatnih šećera.

Previše maslaca od orašastih plodova

Često pripremate smoothie? Na ovo morate pripaziti! (фото 2)

Postoji jako puno recepata koji uključuju dodavanje maslaca od orašastih plodova kako bi se dobila kremastija tekstura i pojačao okus, međutim većina pretjera u dodavanju ove namirnica. Najpopularniji je definitivno maslac od kikirikija, a tu se javlja još jedan problem - većina dodaje kikiriki maslace koji su prepuni šećera jer su kupljeni u običnom supermarketu. Tu morate jako paziti i uvijek provjeriti koliki je postotak šećera u takvom tipu proizvoda. najbolja opcija jest kupiti maslac u nekom od specijaliziranih i provjerenih bio dućana. Nakon što ste se uvjerili da vam maslac ima odgovarajući postotak šećera, pazite na količinu koju unosite u sami smoothie. Sasvim je dovoljno sa stavite jednu malu žličicu omiljenog maslaca, koji će vam dati kremastu teksturu uz minimalno kalorija. 

Voćni jogurti

Često pripremate smoothie? Na ovo morate pripaziti! (фото 3)

Kremasta tekstura se često postiže i s jogurtima, no ni slučajno ne biste smjeli koristiti jogurte koji u sebi imaju obrađeno voće jer biste tako u svoje tijelo unosili ogromne količine šećera! Ono što većina još uvijek na jedan način ne može prihvatiti jest činjenica da voćni jogurti jednostavno nisu zdravi. Koliko god u njihovom nazivu stajala riječ "voće", riječ je uglavnom o proizvodu koji je gotovo pa sami šećer. Ponovo, mnogi ga stavljaju u svoje napitke kako bi dobili što puniji i slađi okus, no ako to i vi radite - rezultati neće jednostavno doći. Na kraju ćete samo gomilati kilograme, a kao hranite se zdravo. Stoga su nemasni tipovi poput grčkog jogurta uvijek bolja opcija. 

Previše mliječnih proizvoda

Često pripremate smoothie? Na ovo morate pripaziti! (фото 4)

Izbjegavajte ih pripremati svaki put ili svakoga dana isključivo s mliječnim proizvodima jer vam to neće pridonijeti u gubitku kilograma, a i imat ćete problem jer prevelik unos te skupine namirnica nije dobar za zdravlje. Probajte zamijeniti jogurt i mlijeko nekada s vodom ili kokosovim mlijekom, koji će vam dati željenu teksturu, bez prevelikog unosa laktoze. Ovo ne znači da biste trebali mliječne proizvode u potpunosti izbaciti, nego ne bite u njima trebali pretjerivati i koristiti ih svakoga dana. 

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

više