Traži

Genijalnim dizajnom vina domaći dizajneri osvojili Cannes

Studio Sonda osvojio brončanog lava u Cannesu

Tekst: L.L.


Fotografija: Studio Sonda

 

Nakon što je Studio Sonda pokupio nagradu na ovogodišnjem Grand Prixu IdejaX u kategoriji dizajna, mladi dizajneri iz nezavisnog kreativnog studija za dizajn i komunikacije briljirali su i na festivalu Cannes Lions, najvećem i najznačajnijem svjetskom natjecanju u kreativnosti. Svojim dizajnom etikete vina pod nazivom "Piquentum Wine" našli su se u užem izboru, a potom i osvojili brončanog lava u kategoriji Industry Craft Lions, uz bok brendovima poput Pume, Ubera i Samsunga. Riječ je o projektu koji su kreatori nazvali "art direkcijom prirode" te na zanimljiv način priča priču o, kako kažu, "prirodnosti vina".

Dizajn vinske etikete nastao je u suradnji s Meteorološkim zavodom pa su tako godinama prikupljani podaci o vremenskim okolnostima u vinogradu, s posebnim naglaskom na količinu padalina. U Studiju Sonda upravo su te vremenske prilike prenijeli na etiketu te je dizajnirali tako da sadrži 12 krugova različitih veličina kreiranih s obzirom na količinu padalina pojedinog mjeseca. Koncept ovog genijalnog projekta možete pogledati u videu.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

više