Traži

Ovo doručke biste trebali izbjegavati ako želite izgubiti neželjene kilograme

Ovo doručke biste trebali izbjegavati ako želite izgubiti neželjene kilograme

Donosimo 7 vrsti prvog obroka u danu koje biste trebali izbjegavati


Fotografija: Pexels

Svjesni smo toga da živimo u razdoblju kada smo toliko bombardirani informacijama koje su vezane uz prehranu i tjelovježbu, da se vrlo lako pogubiti u svim tim informacijama i uputama. Ipak, postoje one koje imaju svoje "zašto" i "kako" te se takvih - koje vam i samima zvuče zdravorazumskima - treba pridržavati. Svi znamo kako je doručak najvažniji obrok u danu jer upravo iz tog obroka dobivamo sve potrebne nutrijente za energiju, kako bismo taj dan mogli obavljati sve obaveze. Zato je bitno da pametno odabiremo namirnice koje ćemo ujutro konzumirati. U nastavku vam donosimo 7 vrsti doručka koje biste trebali izbjegavati!

1. Prirodni sokovi 

Bilo da su napravljeni kod kuće ili kupljeni u trgovini, sokovi mogu imati vrijedne nutrijente, ali sadrže i puno kalorija bez vlakana, proteina i zdravih masti koje vam trebaju kako biste se osjećali sito. Preskočite sokove i umjesto njih uzmite proteinski smoothie jer je nutritivno vrjedniji, a jednako brz i jednostavan doručak.

2. Smoothie koji sadrži samo voće

Voće je jako zdravo i puno vlakana, ali bez proteina i zdravih masti u vašem smoothieju brzo ćete osjećati glad. Dodajte mu proteinski prah, jogurt, sojino mlijeko ili tofu, kako biste povećali količinu proteina. Ako želite povećati i unos vlakana, dodajte kelj, špinat, brokule ili mrkvu.

3. Tost s avokadom

Iako popularan, avokado tost ne pomaže ako želite izgubiti kilograme. Avokado nudi zdrave masti i nešto vlakana, ali uz to si obavezno pripremite omlet ili tvrdo kuhano jaje, a bilo bi poželjno da si uz sve to napravite i jedan proteinski smoothie.

4. Zobene pahuljice s okusom

Ovakva pakiranja jednostavno sadrže previše šećera i umjetnih boja. Kupite si obične zobene pahuljice i dodajte im okus na način da im dodate voće i zasladite ih sa sirupom od javora, agave ili jednostavno medom jer je zdravije, a i ukusnije.

5. Muffini iz trgovina

Ovo nije za začuditi se. Muffini iz trgovina su prepuni brašna, šećera i maslaca. Mi preporučujemo da umjesto toga kod kuće napravite domaće muffine i koristite brašno cjelovitih žitarica, kokosovo ulje ili avokado kao zamjenu za maslac. Kao zaslađivače koristite one koje biste dodali i svojim zobenim pahuljicama.

6. Sendviči

Uglavnom sadrže previše ugljikohidrata i kalorija, a pritom ne nude nužne proteine i vlakna koji su nam potrebni za energiju i daju nam samo osjećaj sitosti koji vrlo brzo prođe i ponovno smo gladni. Ovo možete jednostavno zamijeniti tako da si napravite avokado tost s jajem i proteinski smoothie.

7. Pahuljice

Ista priča: previše ugljikohidrata, kalorija i šećera. Pahuljice zamijenite s domaćom granolom ili zobenim pahuljicama te im dodajte orašaste plodove, kako biste svom obroku povećali nutritivnu vrijednost.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

više