Traži

Ovo je 10 najčešćih grešaka koje radimo kad pokušavamo jesti zdravo

Ovo je 10 najčešćih grešaka koje radimo kad pokušavamo jesti zdravo

Dobro je znati!

Tekst: E.G.


Fotografija: Unsplash

Vjerojatno ne postoji tema o kojoj se posljednjih godina više piše i diskutira od zdravog načina života. Postali smo bolno svjesni činjenice da će nam svi oni sati koje smo proveli sjedeći, prije ili poslije, doći na naplatu, baš kao i sva ona loša hrana koju smo konzumirali. Postepeno smo se počeli interesirati za različite oblike rekreacije koje možemo upražnjavati, počeli smo razmišljati unaprijed što ćemo jesti u narednim danima, a neki bi dodali i kako smo u svemu tome čak i pretjerali. Ipak, kao i mnoge druge teme o kojima se stalno priča i o kojima svatko ima mišljenje, i ova nije toliko jednostavna koliko se čini. Danas smo vas odlučili provesti kod nekoliko najčešćih grešaka koje većina radi kad je u pitanja zdrava prehrana, a da ih uopće ne percipira. Za početak imajte na umu da dijete po principu rigoroznosti tijekom tjedna i nekontroliranog uživanja za vikend nemaju smisla. Budite umjereni cijelo vrijeme jer ćete samo tako osigurati željeni rezultat.

Ovo je 10 najčešćih grešaka koje radimo kad pokušavamo jesti zdravo (фото 1)

Isto tako, nemojte pretjerivati sa stalno istim namirnicama. U redu, znamo da je kelj zdrav, ali ako ga jedete svaki dan, brzo će vam dosaditi, i riskirat ćete zasićenje zdravom prehranom i povratak lošijim opcijama. Još jedna greška koju mnogi čine jest ne razmišljanje o onom što jedu. Točnije, misle da ako vježbaju, mogu jesti što god požele. Naravno, uvijek je bolje da uključite vježbanje u cijelu priču, ali morate znati da bez prehrane nećete postići maksimalne rezultate. Sljedeća greška se nadovezuje na prethodnu - brojanje kalorija cijeli dan nema smisla ako nakon treninga odlučite pojesti nekoliko obroka u jednom. Nadalje, problem su i sveprisutne salate. Mnogi će reći da ih obožavaju, odaberete omiljeno povrće i meso, začinite s kakvim preljevom i imate idealan ručak. Međutim, preljev je višak u cijeloj priči, budući da nerijetko sadrži zaista mnogo kalorija. Umjesto toga, naučite se zadovoljiti varijantama poput malo maslinovog ulja i aceta balsamica

Ovo je 10 najčešćih grešaka koje radimo kad pokušavamo jesti zdravo (фото 2)

Priča oko dijetne prehrane ne može proći bez spominjanja ugljikohidrata, glavnog neprijatelja naše linije. Ili tako barem kažu. Istina je da je potpuno izbacivanje ugljikohidrata nepotrebno i štetno (oni su tijelu itekako potrebni). Ipak, umjesto tjestenine, probajte s kvalitetnijim opcijama, poput leće i graška. Mnogi također rade grešku i zanemaruju unos kalorija, umjesto da saznaju koliko im je kalorija potrebno za jedan dan i pokušaju se otprilike držati tog broja. Odmah treba spomenuti, nemojte pasti u zamku sljedeće česte greške i opsesivno brojati svaki gram hrane koji unosite, budući da vas minimalna odstupanja neće unazaditi. Posljedično, educirajte se i po pitanju sadržaja kalorija, jer nije isto jeste li 100 kalorija unijeli kroz gazirano piće ili suncokretove sjemenke. Konačno, ne pretjerujte s veličinom porcija - radije si stavite manje i kad pojedete razmislite trebate li doista još. I na kraju svega, u jednadžbu ne zaboravite uvrstiti alkohol, odnosno maknuti ga. Možda nemate takav osjećaj, ali unosom, primjerice, piva i vina, često možete doći do broja kalorija koje biste dobili u kakvom obroku.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

više