Search

Subway sendviči se vraćaju u Hrvatsku

Subway sendviči se vraćaju u Hrvatsku

Službeno je!

Tekst: E.G.


Image: Instagram,
Flickr

Nakon mjeseci nagađanja i očekivanja, potvrđeno je kako se jedan od najprepoznatljivijih restoranskih lanaca ponovno otvara i u Hrvatskoj

Brojni obožavatelji američkog brenda Subway su konačno došli na svoje. Naime, ovaj se restoranski lanac nakon osam godina odlučio vratiti u Hrvatsku. Prvi u nizu restorana će otvoriti u zagrebačkom Arena Centru, a točan datum otvaranja će biti objavljen uskoro. Subway je u svijetu poznat kao restoran koji nudi širok izbor sendviča koji se slažu prema osobnom ukusu, a možete birati sve od priloga i umaka pa do kruha i načina eventualne termičke obrade. Osim po nekoliko jedinstvenih vrsta peciva, ovaj se restoran ističe i specijalnim umacima kakve nije moguće pronaći na drugim mjestima. Uz to, uvijek ponosno ističu kako se radi o najzdravijoj brzoj hrani koja se nudi po cijelom svijetu, s uvijek svježim povrćem i namirnicama. No, iako se većina slaže kako se ovdje dolazi po sendviče, Subway nudi i širok izbor salata s umacima i prilozima, kao i slastice poput američkih cookieja i brownieja.

Subway sendviči se vraćaju u Hrvatsku (фото 1)

Ovdje treba spomenuti i kako je ponovni dolazak ovako snažnog brenda potencijalno vijest koja će stvoriti trend. Ako se vratimo u vrijeme prije nekih desetak godina, vidjet ćemo da je zagrebačka scena imala zapanjujuće velik broj stranih brendova koji danas više ne postoje. Koliko god paradoksalno zvučalo, nekad smo mogli ručati u Subwayu, otići po najnovije modele odjeće u Topshop ili po kvalitetnu kozmetiku u Sephoru, dok danas za sve to moramo otići preko granice. Od tada do danas, Zagreb se profilirao kao rastuća turistička destinacija čija ponuda više ne zaostaje previše za vodećim europskim destinacijama. Advent, razni festivali, manifestacije te jačanje gastronomske ponude sugeriraju kako je Zagreb spreman braniti titulu metropole. I dok je nekad cijena od 30 ili 40 kn za sendvič i piće bila nerealna, danas smo se naviknuli na takve cijene, pa restorani poput Subwaya imaju mnogo bolje šanse za uspjeh. Naposljetku, Subway je ime koje se nalazi u gotovo svim zemljama svijeta te posebno veseli da je Hrvatska ponovno prepoznata kao tržište koje će povratiti investiciju. Kako će njihova poslovna priča teći ovaj put ostaje tek vidjeti, no nadamo se da će poslužiti kao primjer drugim brendovima koji razmišljaju o dolasku u Hrvatsku.

Related articles

Buro 24/7 Selection

više