Traži

Super namirnice koje baš morate uključiti u svoju prehranu

Super namirnice koje baš morate uključiti u svoju prehranu

Neke će vas čak i iznenaditi


Fotografija: Instagram,
Pexels

Ako želite pripremiti tijelo za ljeto na svim mogućim razinama - sada je vrijeme za to. Stoga vam donosimo namirnice koje će vam u tome pomoći na najbolji mogući način...

Većina nas je spremna za toplo vrijeme i sunce, barem mentalno. Uz takvo vrijeme često dolazi i motivacija za izlazak i  povećanu aktivnost, i iako je to obično sjajna ideja, možda biste htjeli pripremiti tijelo za takvo vrijeme. Zašto? Vaše tijelo je vjerojatno na najslabijoj točki upravo sada. Hladno vrijeme, nedostatak sunčeve svjetlosti i nedostatak kretanja glavni su faktori koji utječu na ljudsko tijelo i potrebno je vrijeme da ponovo "izgradimo" svoj organizam. Postoji niz načina da to učinite, ali mi vam ovoga puta donosimo popis namirnica koji će vam u tome najbolje pomoći. Ima namirnica koje sadrže posebne hranjive tvari koje su potrebne kada je u pitanju hranjenje i detoksikacija vašeg tijela i jačanje vašeg imuniteta.

Artičoke 

Artičoke su odlična hrana za jetru. Možete ih parirati i umočiti lišće u maslinovo ulje što čini odličan prilog bilo kojeg jelu. Voskasta prevlaka koju izvadite je ono što tražite. Također možete jesti "srce" iz stabljike. Iako je upitno mogu li hrana (ili dodatci) igrati ulogu u povećanju razine glutationa, pokazalo se da su artičoka ima najveći utjecaj na povećanje njegove razine. Glutation je jedan od najmoćnijih antioksidansa koji postoji i igra ulogu u detoksikaciji i starenju.

Cikla

Cikla je još jedan superfood za jetru. One sadrže tvar koja se zove betain, koji ima jako pozitivan utjecaj na detoksikaciju jetre, a također može pomoći u smanjenju određenih upala u tijelu. Cikla je izvrsna za dodavanje u salate ili kao prilog za zaokruživanje vašeg tanjura.

Gljive

Gljive su često zanemarena hrana, a sadrže brojne hranjive tvari koje se ne mogu naći u velikim količinama u mnogim drugim namirnicama. Jedan od njih je selenij, koji je koristan za štitnjaču i poboljšanje našeg metabolizma. Kuhane gljive također su odličan način za detoksifikaciju probavnog trakta. Postoje i brojne vrste gljiva, stoga slobodno eksperimentirajte jer sve imaju drugačiji okus, teksturu i profil hranjivih tvari.

Sol

Da, sol se često previdi kao zdrava hrana, ali sol pruža tijelu neke bitne minerale. Kada je tijelo pod stresom, minerali se mogu brzo potrošiti. Sol je jedan od načina da se to dovede u ravnotežu, ali naravno kada se uravnoteži s ukupnom prehranom bogatom mineralima. Potrebno je koristiti sol bez aditiva pa je najsigurniji izbor morska sol. Možete čak dodati dodatni prstohvat soli u svoju bocu vode. Ovo je sjajan način dodavanja prirodnih elektrolita u vodu, a uz to je jako jednostavan.

Gauda sir

Gauda sir je napunjen vitaminom K2, koji je jedan od najznačajnijih hranjivih sastojaka, a onaj koji većini ljudi nedostaje. Vitamin K2 igra ulogu u svemu. Ovo ne znači da biste se trebali natrpavati svaki dan sa sirom, ali nekoliko komada tjedno spareno s voćem upotpunit će vašu potrebu za ovim vitaminom. 

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

više