Traži

Tjedni jelovnik Beyoncé Knowles za sve koji ne jedu meso

Tjedni jelovnik Beyoncé Knowles za sve koji ne jedu meso

Doručak, ručak i večera


Fotografija: freestock.org,
osha key,
mike kenneally,
freddie marriage,
joanna kosinska,
james sutton,
brooke cagle,
neven krcmarek,

Voće i povrće su glavne namirnice oko kojih se vrti tjedni jelovnik velike glazbenice

Sjećate li se kad je Beyoncé odlučila postati veganka prije nekoliko godina? Tada je njezin trener sastavio novi plan prehrane za 22 dana. Plan se sastoji od doručka, ručka i večere i sada smo pronašli tjedni jelovnik koji možete slijediti ako vam nedostaje mašte za spremanje obroka. Povrće, voće, žitarice i mahunarke pametno izbalansirane pomoći će vam da zadržite zdravo tijelo i zdrav duh. Što Beyoncé jede možete pronaći u nastavku:  

1. Dan

Doručak

Beyoncé obožava zdrave smoothieje, a najčešće uključuju bananu, maslac od badema, protein u prahu i šačicu nekog zelenog povrća.  

Ručak 

Jedan od najčešćih ideja za ručak je salata. Ali nemojte biti razočarani, ove salate nisu samo zeleni listovi već su kombinirane s mangom, keljom i avokadom. Kombinacija je bezbroj. 

Večera

Već odavno znate da možete sami napraviti rezance od tikvica. Oni će vam poslužiti umjesto obične pašte, a možete ih kombinirati sa čim god poželite. 

2. Dan

Doručak 

Još jedan fini veganski doručak je chia puding. Chia sjemenke pune su B vitamina i Omege 3. Također je jako dobra opcija za zamjenu pudinga. Beyoncé voli okus vanilije pa ju često dodaje, ali je mogućnosti za kombinacije mnogo. 

Ručak 

Još jedna avokado salata, koja je obogaćena meksičkom repom.  

Večera

Kvinoja je genijalna namirnica za svih, a ne samo za vegane. Može se obogatiti s raznim namirnicama, kao što je crni grah i ovakav obrok osigurava gomilu proteina što je veganima vrlo važno. 

3. Dan 

Doručak 

Zobena kaža je odličan izbor jela za početak dana i za buđenje, i vrlo ju je jednostavno napraviti. Bademovo ili neko drugo mlijeko već će dodati slatkoću, a može se obogatiti s voćem po želji. Banana i bademov maslac bit će prava poslastica. 

Ručak 

Riža i leća sa curryjem. Leća je izuzetno bitna namirnica bogata proteinima koja vas dugo drži sitima. 

Večera 

Jednom kad probate hamburger od crnog graha, meso vam neće pasti ni na pamet. 

4. Dan 

Doručak

Pahuljice su baš kao stvorene za vegane. Sve što trebate je eventualno zamijeniti mlijeko koje ste do sada konzumirali. Ovaj doručak se sastoji od rižnih pahuljica, banane i bademovog mlijeka. 

Ručak 

Beyoncé obožava kelj, a to smo mogli primijetiti već kad smo ju vidjeli u puloveru s otisnutim nazivom istog. Kelj, jabuka i grožđice začinjeni s octom od senfa.  

Večera 

Tjestenina s pestom je jednostavna i prefina. 

5. Dan 

Doručak 

Zobena kaša je vrlo svestran doručak, a umjesto banane i bademovog maslaca možete koristiti npr. jabuke i cimet. 

Ručak 

Riža i leća s curryjem su tako hranjivi i zdravi da su ponovno na redu. 

Večera 

Batat i chilli sa crnim grahom zvuče obećavajuće. 

6. Dan

Doručak 

Recept za smoothie sada ima borovnice, kokosovu vodu, pola avokada i protein od čokolade. 

Ručak 

Izbjegnite sir tako što će vaša vegie quesadilla biti od humusa. 

Večera

Ako vam je ostalo još kvinoje i crnog graha onda je idealno da to počistite. Ako nije (što je bolja opcija s obzirom na to da što dulje stoje gube svoju vrijednost) skuhajte ih ponovno. 

Dan 7. 

Doručak

Pahuljice, pola banane i bademovo mlijeko su izgleda jedan od omiljenih doručaka glazbenice. 

Ručak 

Ovaj put kelj je pripremljen sa slanutkom i kombinacija je odlična.

Večera 

Rezanci od tikvica ovog puta su pripremljeni s đumbirom, sezamovim uljem, javorovim sirupom i soja sosom. Zvuči ukusno. 

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

više