Traži

Upoznajte simpatični dvojac koji promovira zagrebačku gastro scenu

Upoznajte simpatični dvojac koji promovira zagrebačku gastro scenu

Zanimljiv gastro projekt


Fotografija: Otvorna fotografija: Andrea Paić / Privatni album

Blog Sinful Spoonful ustvari predstavlja marketinšku strategiju, kojom osnivačice žele privući turiste prema svom proizvodu, odnosno gastro turi po Zagrebu

Ako još niste otkrili blog Sinful Spoonful vrijeme da se to promijeni. Danas kad je gastronomija na našem području bogatija no ikad i kada u virtualnom svijetu možemo pronaći gomilu gastro blogova, ovaj se ipak izdvojio zbog nekoliko razloga. Osnivačice Barbara Vugec i Katarina Burić koje se u šali često nazivaju Trotter dvojac (kako stoje iza bloga Sinful Spoonful upoznale su se prije gotovo dvije godine na radnom mjestu te su prilikom jednog radnog zadatka otkrile zajedničku strast prema finoj hrani i vinima (ta spoznaja došla im je prikladno sa čašom vina u ruci).

Tada se prvi put, u ne sasvim trijeznim glavama, rodila ideja o eno-gastro blogu, a ideja ih s vremenom nije napuštala te su napustile svoj tadašnji posao i krenule u nove izazove (što su mnogi oko njih ocijenili kao poprilično rizičan pothvat). Iako po struci magistra ekonomije (Barbara) i magistra engleskog i ruskog (Katarina), detaljnije upoznavanje gastronomske i enološke scene u Hrvatskoj i predstavljanje iste turistima činilo im se vrlo primamljivim i zanimljivim poslom.

Upoznajte simpatični dvojac koji promovira zagrebačku gastro scenu (фото 1)

Svoju ideju krenule su realizirati tako što su položile tečaj za turističkog vodiča i nakon što su prikupile potrebna znanja i certifikate, odabrale su svoju turističku nišu, gastro turizam i krenule s pokretanjem bloga. Na njihovom blogu možete pronaći recenzije restorana u Zagrebu na engleskom jeziku. Najprije istražuju potencijalno zanimljiva mjesta koja žele posjetiti, proučavaju menije, recenzije, razne objave u medijima, a nakon toga nenajavljeno,  kao potpune "anonimke" dolaze u restoran. Naručuju jela koja im se čine najzanimljivija i pojedine specijalitete tog restorana (a rijetko kad naručuju ono što im se u tom trenu baš jede jer se ipak treba žrtvovati za posao (smijeh).

Upoznajte simpatični dvojac koji promovira zagrebačku gastro scenu (фото 2)

Onda kreće cijeli cirkus s fotografiranjem: traženje savršenog kuta i svjetla za fotku, preuređivanje stola i tanjura, penjanje po stolcima i ignoriranje čudnih pogleda ostalih gostiju, a nakon što napune memorijsku karticu fotoaparata, s približno 400 fotografija svaka, konačno počinju jesti. Barbara misli da Katarina uvijek odabere bolje jelo pa u zadnje vrijeme Katarina bira oba jela (smijeh). Uvijek se jedna drugoj guraju u tanjur i diskutiraju o jelu, a što je najbolje od svega, sve same financiraju, jer kažu jedino tako mogu biti potpuno iskrene u ocjenjivanju. 

Upoznajte simpatični dvojac koji promovira zagrebačku gastro scenu (фото 3)

Blog Sinful Spoonful ustvari predstavlja marketinšku strategiju kojom osnivačice žele privući turiste prema svom proizvodu, odnosno gastro turi po Zagrebu. Tura je zamišljena kao druženje do šest ljudi koje vode po odabranim restoranima (tradicionalnim i modernim), gdje oni imaju priliku kušati najbolje od hrvatske gastronomije i kroz gastronomiju iskusiti komadić hrvatske kulture. Poznato je da se za stolom događaju najvažnije stvari u životu i da se svi ključni životni trenuci slave uz hranu (i cugu, naravno, smijeh) pa često sjećanje na neki događaj povezujemo s hranom. Zato je, prema njihovom mišljenju, hrana najbolji suvenir koji turist može ponijeti sa sobom. A nakon njihove ture će vjerojatno ponijeti i koju kilu viška. Glavna misija je približiti turistima u Zagrebu lokalnu, autohtonu eno-gastronomsku ponudu u jednom ugodnom druženju i prijateljskoj atmosferi kako bi oni ostvarili intimnu i osobnu povezanost s hrvatskom kulturom. 

Upoznajte simpatični dvojac koji promovira zagrebačku gastro scenu (фото 4)

Budući da Hrvatska još uvijek u svijetu ne kotira kao gastronomski atraktivna destinacija poput nekih drugih, a trebala bi te još uvijek dominira ona prastara strategija "sunce, more i ljeto" ključno je da se ozbiljno počne raditi i na drugačijoj promociji. U tom smislu i djevojke žele doprinijeti, a to zahtijeva neprestano razvijanje, educiranje, istraživanje tržišta i turističkih trendova u svijetu, intenzivan rad na marketingu i još puno toga, pa zato često do kasno u noć proučavaju stručnu literaturu i štreberski otklanjaju sve moguće "zapreke".

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor