Traži

Jednostavna pravila za zdraviju prehranu kojih se možete pridržavati

Jednostavna pravila za zdraviju prehranu kojih se možete pridržavati

Provjereno donose zadovoljavajući rezultat

Tekst: E.G.


Fotografija: Buro247.sg,
unsplash

Nije tajna da tijelo koje dobro izgleda nužno podrazumijeva i zdravu te uravnoteženu prehranu. Ono što je ovdje ključno za zapamtiti jest da se ne treba orijentirati samo na dijetnu hranu koja će naš struk učiniti užim, već i na hranu koja je za naš organizam doista i potrebna. Govorimo o promišljenoj dijeti koja uključuje cijeli niz vitamina, minerala, bjelančevina i dobrih masnoća. Dobra vijest je da takav režim nije nedostižan - možete ga postići već ako se pridržavate ovih deset provjerenih i jednostavnih savjeta. Naš savjet? Za početak ih odaberite nekoliko i postupno ih pokušavajte sve implementirati.

Ne zaboravite na chia sjemenke

Ove dobro nam znane sjemenke možete dodavati u svoje sokove ili smoothieje, bez straha da će negativno utjecati na okus. Baš svaka sjemenka je bogata vlaknima, što je pak presudno za dobar rad našeg probavnog sustava.

Špinat i kelj su vaši saveznici

Radi se o povrću izrazito bogatom antioksidansima, kao i kalcijem te magnezijem, koji pomažu našim kostima da ostanu jake i čvrste. Niste njihov preveliki obožavatelj? Dodajte ih u svoj omiljeni smoothie, mogli biste se iznenaditi!

Jednostavna pravila za zdraviju prehranu kojih se možete pridržavati (фото 1)

Smanjite unos bjelančevina iz mesa

Budući da većina mesa ima značajnu količinu zasićenih masnoća i kolesterola, ponekad je dobro bjelančevine unositi na drugačiji način. Primjerice, umjesto teletine, u svoj ručak uvrstite tofu ili pak mahunarke.

Neka vam pola obroka čini povrće

Ako još uvijek ne konzumirate dovoljnu količinu povrća, krajnje je vrijeme da to promijenite. Neka vam se na barem pola tanjura nalazi jedna ili više vrsta povrća, poput prokulica, kelja, špinata, mrkve ili brokule.

Jedite hranu koja vam jača imunitet

Kao što smo već naveli, često smo previše koncentrirani na unos dijetne hrane, a zaboravljamo konzumirati onu koja nam pomaže da ostanemo zdravi. Među ostalim, to su namirnice poput ribe, češnjaka, jogurta i chia i lanenih sjemenki. 

Jednostavna pravila za zdraviju prehranu kojih se možete pridržavati (фото 2)

Redovito posjećujte tržnice

Čak i ako ne živite u njihovoj neposrednoj blizini, odvojite vrijeme i otiđite po organske namirnice. Naravno, danas je teško biti siguran u porijeklo bilo kojeg voća ili povrća, ali složit ćemo se da su ondje bolje šanse da ćete pronaći nešto iz tog spektra.

Izbacite konzerviranu hranu

Ovo je savjet koji je svima jasan i poznat, pa ipak ga se mnogi ne pridržavaju, i to uglavnom iz praktičnih razloga. Osim konzervirane hrane, riješite se i nepotrebnih gotovih začina i nadjeva. Umjesto toga, napravite vlastite, koristeći namirnice poput limuna, đumbira i kurkume.

Jedite gorku hranu

Namirnice poput rikule i radiča mogu stimulirati rad probavnih enzima, a onda i spriječiti sindrom iritabilnog crijeva.

Jednostavna pravila za zdraviju prehranu kojih se možete pridržavati (фото 3)

Jedite voće i povrće s većim udjelom vode

Ako ne pijete dovoljno vode tijekom dana, elegantno rješenje bi moglo biti da počnete konzumirati veće količine voća i povrća koje se velikim dijelom sastoji od vode. Govorimo o namirnicama poput lubenice, jagoda, zelene salate, tikvica i svježih krastavaca.

Redovito praznite svoj hladnjak i ostavu

Riješite se svih onih zamrznutih gotovih jela ili slatkiša koji vas nepotrebno mame. Ako želite biti sigurni da nećete jesti nezdravu hranu, najbolje rješenje je da je uopće nemate kod kuće.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor