Search

Moderni hotelski brendovi koje biste trebali znati

Moderni hotelski brendovi koje biste trebali znati

Tekst: BURO.


Luksuzna putovanja? Dobro, da, gradivo smo dobro utvrdili, kada bookirate smještaj tražite isključivo hotele iz dobro provjerenih lanaca od punih pet zvjezdica. Izbor je jasan, stare provjerene vrijednosti tipa Hyatt i St.Regis na primjer, ili nešto novije, ali jednako spektakularno kao što je Aman. No, što da gledate ako želite kvalitetan odmor u hotelu koji je autentičan, zanimljiv i drugačiji, obavezno drugačiji?! Da li gledati male samostalne hotele i moliti se Bogu da je neka od petnaestak soba slobodna baš kada je vama potrebna? Pa, postoji i bolje rješenje, hotelski lanci koji su se u posljednjem desetljeću nametnuli kao kul izbor za sve one koji vole luksuz, ali ne nužno u uobičajenom old school shvaćanju i koji žele da njihov odmor bude specijalno iskustvo u kojem postoji (barem iluzija) da su posebni i da se nalaze na specijalnom mjestu. Milenijalci su komplicirana kategorija i ponekada im je teško udovoljiti, ali postoje ugostitelji koji su među prvima shvatili gdje će trendovi ići i ponudili su nam rješenja naših putničkih muka i prije nego što smo sami shvatili što želimo od života. Zato vam danas predstavljamo hotelske grupe koje rade sjajne stvari i čiji su hoteli zbilja unikatna mjesta koja će zadovoljiti i zahtjeve najrazmaženijih. I to na drugačiji način, obavezno drugačiji!

Grupo Habita

Moderni hotelski brendovi koje biste trebali znati (фото 1)
Moderni hotelski brendovi koje biste trebali znati (фото 2)
Moderni hotelski brendovi koje biste trebali znati (фото 3)
Moderni hotelski brendovi koje biste trebali znati (фото 4)

Moisés Micha i Carlos Couturier su Habita grupu osnovali još 1994. godine, a prvi hotel otvorili su 2000. godine u Mexico Cityju. Nakon toga stvari su se počele ubrzano razvijati, u Meksiku su otvorili 13 hotela, od kojih je najpoznatiji Downtown u Mexico Cityju. Dogodio se hotel koji je odigrao ključnu ulogu u populariziranju Playa del Carmen regiona. Pošto su se etablirali kao ozbiljni hotelijeri i inovatori u industriji, 2011. godine ušli su i na sjevernoameričko tržište otvorivši Hôtel Americano u New Yorku, koji je ujedno i njihov najveći hotel. Ono što je zajedničko hotelima koji posluju unutar Habita grupe jest da su svi na zanimljivim lokacijama, dizajn je fokusiran na detalje i imaju umjetnički vibe koji je privlačan modernim turistima. Uz to svaki od hotela je direktno inspiriran lokalnim nasljeđem mjesta u kojem se nalaze.

EDITION Hotels

Moderni hotelski brendovi koje biste trebali znati (фото 5)
Moderni hotelski brendovi koje biste trebali znati (фото 6)
Moderni hotelski brendovi koje biste trebali znati (фото 7)
Moderni hotelski brendovi koje biste trebali znati (фото 8)

EDITION hoteli posluju u okviru Marriott sistema i zapravo ih opisuju kao lokacije s A-liste najboljih boutique hotela. Nastali su kao partnerstvo čuvenog hotelijera Ian Scharagera i hotelskog giganta Marriott International. Iako je ovaj potez logičan, mnoga slična partnerstva se nisu pokazala uspješna kao ovo. U postavljanju stvari uspjeli su iskoristiti najbolje od oba svijeta i savršeno uklopiti svoja specifična iskustva kako bi putnicima ponudili nešto novo. Ono na čemu se temelji uspjeh ovih hotela koji donose drugačiji koncept diskretnog luksuza jest da su javne prostorije posebno dizajnirane i koncipirane. Na primjer, u hotelu u Londonu bar je toliko privlačan da ga rado posjećuju i lokalci i gosti tog grada koji odsjedaju u drugim hotelima.

Ace Hotels

Moderni hotelski brendovi koje biste trebali znati (фото 9)
Moderni hotelski brendovi koje biste trebali znati (фото 10)
Moderni hotelski brendovi koje biste trebali znati (фото 11)
Moderni hotelski brendovi koje biste trebali znati (фото 12)

Megauspješna hotelska grupa Ace Hotels posluje od 1999. godine, a njihovi hoteli se primarno nalaze u Americi. Između ostalih, posluju u gradovima kao što su Portland, Chicago, New York, Seattle, Los Angeles… Ali imaju i hotele u Panama Cityju i Londonu. Sve je počelo kada su prijatelji Alex Calderwood, Wade Weigel i Doug Herrick kupili i transformirali stari hotel u Seattleu od samo 28 soba i napravili od njega pristupačan hotel namijenjen kreativnoj klijenteli. Tijekom 2006. godine njima su se pridružili i Jack Barron i Michael Bisordi iz kompanije Tungsten Partners i krenuli su ozbiljnije u posao, šireći se na Palm Springs i New York. Danas je ovo dobro poznat hotelski lanac koji rado biraju svi oni koji žele odsjesti na zabavnom mjestu koje osim prenoćišta nudi i druge sadržaje. Prošle godine Ace Hotels je obilježio dva desetljeća poslovanja i danas upravljaju s 1,718 smještajnih jedinica. Posljednji hotel u ovom uspješnom lancu otvoren je ove zime u Kyotu.

Soho House

Moderni hotelski brendovi koje biste trebali znati (фото 13)
Moderni hotelski brendovi koje biste trebali znati (фото 14)
Moderni hotelski brendovi koje biste trebali znati (фото 15)
Moderni hotelski brendovi koje biste trebali znati (фото 16)

Koncept Soho House je dobro poznat svima onima koji cijene dobar dizajn i ideju koji stoji iza svega. Bilo da se pokušavaju učlaniti, bilo da posjećuju kafiće i restorane koji posluju u sklopu njihovih hotela širom svijeta (kultni Cecconi’s je integralni dio svakog hotela) kul putnici žarko žele biti dio ovog pokreta. Koncept je osnovao Nick Jones 1995. godine kada je otvoren prvi hotel u Londonu, on je prodao 80% dionica britanskom tajkunu Richardu Caringu 2008. godine, a 2012. se u priču uključio i američki milijarder Ron Burkle. Ipak oni nisu mijenjali recept koji dobiva, Soho House posluje kao koncept privatnog kluba, a članovi su pretežno iz medijske i modne industrije, kao i umjetničkog svijeta. Lanac se i dalje širi velikom brzinom, a ovog ljeta nas očekuje otvaranje njihovog prvog hotela na Mykonosu, naime oni su kupili čuveni hotel San Giorgio, kao i ljetni klub Scorpios. Početkom svibnja hotel će nastaviti poslovati pod imenom Soho Roc House, a iako je to težak zadatak ne sumnjamo da će podići ljestvicu provoda i na ovom mjestu.

Experimental Group

Moderni hotelski brendovi koje biste trebali znati (фото 17)
Moderni hotelski brendovi koje biste trebali znati (фото 18)
Moderni hotelski brendovi koje biste trebali znati (фото 19)

Grupa hotela Experimental nastala je u Francuskoj i zapravo su vlasnici (Romée de Goriainoff, Pierre-Charles Cros i Olivier Bon) prije toga imali lanac koktel barova koji su osnovali sa samo 23 godine. Ipak, shvatili su da su hoteli vrhunac ugostiteljstva i ultimativni test. Prije otvaranja prvog hotela oni su osobno isprobali 15 različitih madraca kako bi pronašli najudobniji (njihovi gosti sada spavaju na madracima francuske tvrtke Davilaine). Iako vode nekoliko hotela širom Europe ne definiraju se kao lanac jer je svaki hotel u njihovom vlasništvu drugačiji, otkačen i prilagođen lokaciji na kojoj se nalazi. Primjera radi, njihov hotel u Veneciji je namijenjen putnicima koji su već nekoliko puta posjetili taj grad i vidjeli sve bitne spomenike i sada dolaze zbog bijenala, arhitekture i Guggenheima. I zato je hotel lociran u kvartu Dorsoduro, a ne u nekom bliže centru. Njihovi gosti su većinom mladi uspješni ljudi koji ne brinu toliko o statusu, oni ne žele veliki apartman ili batlera. Njima je bitnije da budu konektirani i da se u svojoj sobi maksimalno opuste.

Related articles

Buro 24/7 Selection

Leave a comment

više