Search

Zašto u idućem posjetu Budimpešti ne biste popili kavu kod Nanushke?

Zašto u idućem posjetu Budimpešti ne biste popili kavu kod Nanushke?

Izvrstan koncept popularnog mađarskog brenda

Tekst: T.L.


Image: Instagram

Da je Nanushka globalno najuspješniji mađarski brend i da ga obožavaju fashionistice diljem planeta, zbog čega Nanushka dominira na društvenim mrežama, već i ptice na grani znaju. Malo je manje, doduše, poznato da ga je 2006. godine pokrenula dizajnerica Sandra Sandor nakon što je diplomirala na prestižnom London College of Fashion, a da joj se u vođenju brenda 2016. godine pridružio dugogodišnji partner Peter Baldaszti. Nanushka svoje osnovne kolekcije predstavlja na New York Fashion Weeku, njezinu odjeću možete kupiti na mjestima kao što su Browns u Londonu i Galeries Lafayette u Parizu, a razlog zašto je ovaj mađarski brend toliko obožavan su fini materijali, profinjena estetika pomiješana s trendi prizvukom i komadi koje ćete moći nositi godinama, ako ne i desetljećima.

No, manje je poznato da je Nanushkin butik u centru Budimpešte (na adresi Bécsi utca) postao centralno mjesto za sve ljubitelje mode, kave i ležernog druženja. Naime, Sandra i Peter sredinom su 2018. godine došli na sjajnu ideju i svoj showroom spojili s caffe barom tako da, u slučaju da se umorite od shoppinga ili vaš partner pak nije zainteresiran za gubljenje između vješalicama, možete sjesti i popiti kavu bez da napuštate trgovinu. Doima se da caffe nije odvojen od showrooma, a namještajem i pozicijom stvara ugodnu i prisnu atmosferu nečijeg dnevnog boravka. Naravno, caffe nimalo estetski ne odstupa od prepoznatljivog Nanushkinog dizajnerskog rukopisa što će njezini brojni obožavatelji zasigurno znati cijeniti. Prostor krase vrlo visoki stropovi i veliki prozori, drvene stepenice, cigleni zidovi i ogromne biljke, te probrani komadi namještaja. Dok odmarate, možete se opustiti u divnim kožnatim foteljama boje senfa uz kamin ispunjen knjigama, prolistati neki od modnih magazina i popiti kavu, te se čili i odmorni baciti na pregledavanje najnovijih komada iz Nanushkine kolekcije.

Koncept multifunkcionalnih trgovina sve više jača, posebno kada je riječ o modnim brendovima. Radi se, naime, o sjajnom marketinškom triku, a poanta je u tome da se potencijalni kupci povežu s brendom na više razina, ali i da ih duže zadržite u svom prostoru. Vjerojatnost je veća da će vrata zatvoriti punih vrećica, ali i da će se vratiti. S druge pak strane, možda osvojite i one koji su kao pratnja došli samo popiti kavu. Kako bilo, znamo da smo Nanushkin caffe-butik stavili na popis kada idući puta spakiramo kofere i otputujemo u Budimpeštu.

Leave a comment

više