Traži

10 savjeta za uspješnije učvršćivanje tijela

10 savjeta za uspješnije učvršćivanje tijela

Jednostavni trikovi da postignete što bolje rezultate


Fotografija: buro247 arhiva,
Unsplash

Donosimo vam 10 savjeta kako da najuspješnije izgubite kilograme, tonirate i učvrstite svoje tijelo!

Iako je siječanj, to ne znači da bismo trebali zanemariti tjelovježbu. Kako bismo postigli što bolje rezultate, potrebno je paziti na uravnoteženu i zdravu prehranu, a pritom se tjelovježba nikako ne smije izostaviti. Mi vam donosimo 10 savjeta kako da treninzima ostvarite željene ciljeve - bilo da je riječ o gubitku kilograma, toniranju mišićne mase ili učvršćivanju tijela.

1. Treninge za snagu prakticirajte 3 puta tjedno

Treninzi snage, bilo da je riječ o treniranju s utezima ili čisti bodyweight, dat će tonus vašim mišićima i potrebnu snagu. Međutim, kako biste ostvarili željene rezultate i vidjeli promjene, ovaj tip treninga trebate prakticirati minimalno 3 puta tjedno i to u trajanju od 20 do 30 minuta.

2. Kardio treninge prakticirajte 5 puta tjedno

Ako želite što uspješnije izgubiti kilograme, radite kardio trening u trajanju od 60 minuta i to 5 puta tjedno. Većina fitness stručnjaka savjetuje da trčite jer prilikom takvog tipa treninga rade sve skupine mišića.

3. Mijenjajte brzinu izvođenja vježbi tijekom treninga

Mišići pamte i ako sve vježbe izvodite istim tempom - nećete ostvariti svoje ciljeve. Potrebno je mijenjati brzinu izvođenja vježbi, od polaganom, preko umjerenom pa sve do ubrzanog tempa. Tako jačate svoje mišiće, a idealno je to raditi prilikom vježbi unutar bodyweight treninga.

4. Nemojte se fokusirati samo na "kritična" područja

Većina napravi pogrešku i prilikom treniranja usmjeri se na to da radi samo jednu skupinu mišića i to onu za koju smatraju da je "najkritičnija". Obično je riječ o definiranju trbuha ili učvršćivanju guze. Nemojte raditi tu pogrešku, nego radite treninge za sve skupine mišića jer tako sagorijevate najviše kalorija i oblikujete cijelo svoje tijelo, a ne samo jedno područje.

5. Multitaskajte tijekom vježbanja

Nemojte samo stajati dok radite, na primjer vježbe za biceps, nego pritom radite i čučnjeve kako biste tonirali i donji dio tijela istovremeno s gornjim. Svoju tjelovježbu ćete učiniti više učinkovitom ako istovremeno vježbate više različitih dijelova tijela. 

6. Ubacite "visinu"

Pod time mislimo na to da svoje vježbe i treninge radite pod opterećenjem, odnosno dok se penjete na planinu, brdo ili na uzbrdici u susjednoj ulici. Nagib će potaknuti vaše noge i guzu na još veći rad i sagorijevat ćete još više kalorija. Uz to ćete poboljšati svoju kondiciju te tako moći svoje treninge odrađivati brže i dulje.

7.  Promijenite ustaljenu rutinu

Kada radite cijelo vrijeme iste treninge, to ne samo da postaje dosadno, nego vam se i mišići priviknu na taj tip tjelovježbe i u jednom trenutku prestanete ostvarivati napredak. Promijenite svoju rutinu tako što ćete koristiti različitu opremu, različite fitness treninge ili jednostavno promijenite mjesto gdje trenirate - napravite trening negdje na otvorenom ili probajte slobodno penjanje na stijeni. S takvom promjenom još ćete si dodatno osnažiti mišiće.

8. Zgrabite kettlebell

Ako nemate puno vremena za vježbanje, uzmite kettlebell i odradite trening s njim jer je dokazano da osoba u 20 minuta treninga s ovim utegom sagorijeva čak 400 kalorija.

9. Kombinirajte trening snage i kardio trening

Kako biste poboljšali i ubrzali svoj metabolizam, kombinirajte trening snage i kardio trening. Možete napraviti trening od 30 minuta u kojem kombinirajte uže za preskakanje i bodyweight vježbe.

10. Prakticirajte yogu

Tonirani, fleksibilni mišići mogu se ostvariti ako vježbate yogu barem 2 puta tjedno. Radite li je u zagrijanoj sobi, dodatno ćete si opustiti, ali i zagrijati mišiće. Prednost ovakvog tipa tjelovježbe jest u tome sto je možete raditi i kod kuće u bilo koje doba dana.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

više