Traži

5 efikasnih vježbi za sve žene koje veći dio dana provode na poslu

5 efikasnih vježbi za sve žene koje veći dio dana provode na poslu

Za one koje i nemaju baš vremena


Fotografija: buro247 arhiva

Cijeli dan provodite na poslu i nemate baš puno vremena za vježbanje? Donosimo vam 5 vježbi koje možete raditi u teretani i koje vam neće oduzeti puno vremena...

Iako postoji jako puno savjeta kako da dođete do željene forme tijela i kako da ubacite tjelovježbu u svoju svakodnevnu rutinu, moramo biti objektivni i prihvatiti činjenicu da nekad zbilja nemamo vremena. Nakon cjelodnevnog rada nekada jednostavno nemamo snage otići u teretanu i odraditi grupni trening ili previše vremena provesti vježbajući na spravama. Međutim, za sve one koji žele upražnjavati tjelovježbu postoji jednostavno rješenje, a to je kratak intervalni trening. Stoga vam donosimo 5 jednostavnih vježbi s kojima ćete oblikovati cijelo tijelo i postići rezultate bez trošenja previše vremena.

1. Čisto podizanje šipke s utezima iznad ramena

5 efikasnih vježbi za sve žene koje veći dio dana provode na poslu (фото 1)

Ova vježba potiče kretanje cijeloga tijela te istovremena povećava broj otkucaja srca dok jača i tonira ruke, ramena, leda i trbušne mišiće. Kod ove vježbe najvažnije je da ju izvodite pravilno, kako ne biste ozlijedili leđene mišiće, stoga u svojoj teretani svakako pitajte trenera da vam pokaže kako se pravilno izvodi. Preporučuje se da za maksimalne rezultate napravite 10 ponavljanja u tri seta.

2. Mrtvo dizanje

5 efikasnih vježbi za sve žene koje veći dio dana provode na poslu (фото 2)

Još jedna vježba koja potiče kretnju svih mišića, ali ponajviše je usmjerena na oblikovanje čvrste i lijepe stražnjice. Ovo je jedna od najboljih vježbi za sagorijevanje suvišnih kilograma, ubrzava metabolizam i potiče stvaranje toniranih mišića. S vremenom pomaže vašem tijelu da samo topi masnoće čak i kada ne vježbate. Za najbolje rezultate trebali biste ovu vježbu napraviti u 12 ponavljanja po tri seta.

3. Stand chest fly ili potiskivanje bučica u stranu 

5 efikasnih vježbi za sve žene koje veći dio dana provode na poslu (фото 3)

Vježba koja najviše cilja na prsa i ramena izvodi se tako da stojite na nogama, dok vam je desna noga malo ispred kukova. Uspravnim leđima se nagnete prema naprijed i bučice potiskujete ispruženih ruku u stranu, kao da ćete poletjeti. Ovo je odličan način da oblikujete prsne i gornje leđne mišiće, a trebali biste napraviti tri seta sa šest ponavljanja.

4. Duboki čučanj s opterećenjem

5 efikasnih vježbi za sve žene koje veći dio dana provode na poslu (фото 4)

Ovo kretanje donjeg dijela tijela cilja na kvadriceps, stražnjicu, trbušnjake, ramena, ruke... opet imamo kretanje cijelog tijela koje se bavi mnogim mišićnim skupinama za brže rezultate. Ne smijete biti lijeni u ovoj poziciji. Nastavite povećavati težinu opterećenja tijekom vremena kako biste brže vidjeli rezultate. Napravite najmanje 12 ponavljanja i dovršite ovaj set tri puta.

5. "Penjanje" u kombinaciji sa sklekovima

5 efikasnih vježbi za sve žene koje veći dio dana provode na poslu (фото 5)

Ako želite povećati svoju agilnost, sposobnost održavanje ravnoteže i koordinaciju - ovo je vježba za vas. Za izvođenje ove vježbe potrebna je dobra kombinacija ruku, nogu i veliki angažman trbušnih mišića. Prednosti ove vježbe uključuju kardiovaskularnu kondiciju, povećanu snagu, mišićno toniranje i fleksibilnost! Za najbolje rezultate napravite najmanje 25 ponavljanja i dovršite ovaj set tri puta.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

Napišite komentar