Traži

5 odličnih savjeta s kojima ćete postići tonirano tijelo

5 odličnih savjeta s kojima ćete postići tonirano tijelo

Korisno je prisjetiti se zlatnih pravila

Tekst: BURO.


Fotografija: Buro247.ru,
Buro. arhiva

Fitness stručnjaci diljem svijeta ponavljaju ove savjete i pravila kojih se svi moraju pridržavati ako žele postići željeni tonus mišića... Ono što većina želi postići kada se počne baviti svojim tijelom i upražnjavati tjelovježbu jest tonus mišića. Osim običnog povećanja mišićne mase, koja se sama od sebe dogodi, budući da se počinju stvarati mišićna vlakna, želja je da nam tijelo izgleda zdravo i da bude vitko. Donosimo vam 5 korisnih savjeta s kojima ćete sigurno to postići i kojih se prilikom svake tjelovježbe morate pridržavati.

Koncentracija

Važno je kada radite određenu skupinu mišića da budete skoncentrirani na ono što radite. Kada želite poraditi na masi, morate uključiti  jako puno stabilizatora, međutim kada radite na tonusu vašeg tijela onda morate raditi vježbe koje su više koncentrirane. Dakle, ne morate raditi s velikim težinama na spravama nego koristite svoje tijelo kao uteg. Uvijek radite određenu skupinu mišića i budite svjesni koji dio tijela tim vježbama želite oblikovati i tonirati.

Veći broj ponavljanja

Svaku vježbu je potrebno izvesti u minimalno 15 do 20 ponavljanja u jednom setu. Kod izvođenja vježbi koje imaju dosta ponavljanja nije vam potrebno preveliko opterećenje jer će vam već nakon nekog vremena biti teško izvoditi samu vježbu, a dodatna opterećenja bi vas možda potaknula na to da vježbu izvodite nepravilno. U tom slučaju ne biste postigli nikakav rezultat. Stoga, čučnjeve i iskorake za početak izvodite bez ikakvog opterećenja, a ako nakon nekog vremena osjetite da vam je to postalo prelagano, možete dodati dodatnu težinu na svoju vlastitu.

Raznovrsnost

Čak ako ste se odlučili raditi i koncentrirati samo na jednu skupinu mišića, morate stalno mijenjati vježbe koje izvodite. Ono što svi trebaju imati na umu jest da mišić pamti i da se nakon nekog vremena navikne na određeni pokret i on više nema nikakvoga efekta. Osim toga, svaki dan se treba vježbati druga skupina mišića. Većina napravi pogrešku kada svu pozornost usmjeri jednom dijelu tijela koje može nakon nekog vremena preforsirati. Stoga svaki dan radite drugu skupinu mišića, a kada i radite jednu skupinu mišića stalno mijenjajte vježbe tijekom treninga.

Kardio trening

Tijekom velikog stresa mišiće je potrebno rastezati. Istezanje povećava dotok krvi u mišiće i čini ih elastičnima. Barem dva puta tjedno uključite individualne kardio vježbe i vježbe istezanja. Kardio vježbe će pomoći u sagorijevanju suvišnih kilograma, a vježbe istezanja će mišićima dati lijepi oblik. Kardio treninzi najefikasniji su u oblikovanju tijela jer sagorijevanjem velikog broja kalorija i kilograma se daje prostor formiranju mišića.

"Drop-sets"

Ova metoda koristi se kako bi se maksimalno umorili sami mišići.  Tu već možete uključiti opremu i utege u svoju tjelovježbu. No, umjesto da krenete od najmanjih težina prema većima, krenut ćete od velikih težina prema manjima. Dakle ne 5-10-15-20, nego 20-15-10-5. Tako će tijelo odmah osjetiti veliki napor i brže će sagorijevati kalorije. Ono što morate svakako napraviti jest da ovu metodu u početku radite u suradnji s trenerom u teretani u kojoj se nalazite jer će on bolje procijeniti s kojim težinama možete početi raditi i kako ćete ovu metodu najpravilnije izvoditi za bilo koju skupinu mišića.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor