Traži

5 yoga vježbi s kojima ćete napraviti detoksifikaciju cijelog tijela

5 yoga vježbi s kojima ćete napraviti detoksifikaciju cijelog tijela

Ono što je prijeko potrebno svakom organizmu


Fotografija: buro247.sg

Postoji bezbroj yoga poza s kojima se mogu napraviti pozitivne korekcije u organizmu. Neki su ponosni na snagu i izdržljivost, dok su drugi skloni tome da vježbanjem žele pomoći svom tjelesnom i mentalnom zdravlju. Naša tijela već imaju čudesan način balansiranja i liječenja pa kada je riječ o detoksifikaciji, tijekom vježbanja yoge naglasak je na održavanju zdravlja glavnih organa poput bubrega, jetre, pluća. Yoga se zasniva na čišćenju organizma kroz različite položaje te kroz kontrolirane izdisaje i udisaje. S fokusiranom namjerom yoga smanjuje akumulaciju štetnih vanjskih utjecaja na naš organizam, pa čak i rješavanje toksičnih emocija poput mržnje, ljutnje i pohlepe. Svi smo svjesni da nam yoga može pomoći na različite načine, a ovoga puta vam donosimo 5 vježbi s kojima ćete očistiti svoj organizam, odnosno napraviti kvalitetnu detoksifikaciju.

1. Agnisar Kriyas

"Agni" na sanskrtu znači vatra. U ovoj tehnici čišćenja pokušava se izazivati naša "probavna vatra" poticanjem rada trbuha te masiranjem organa u isto vrijeme. Kada se ponavlja, to može pomoći našoj probavi i također pomaže u ubrzavanju metabolizma. Savijte koljena, razmaknite noge i položite ruke na koljena. Udahnite u potpunosti i potpuno izdahnite. Nakon što ste potpuno izdahnuli, povucite trbuh prema gore i prema dolje (ispod rebra). Trebali biste osjetiti osjećaj "usisavanja". Držite dah i pustite kada ste spremni. Učinite to u nekoliko ponavljanja.

2. Malasana

Počnite se lagano spuštati u čučanj. Primaknite noge što bliže tijelu kako biste ih mogli udobno razmaknuti, a tijelo držite relativno paralelno s nogama. Osjetite kako vam bedra masiraju obje strane tijela, odnosno trbuh i prsa. A laktovima gurajte koljena prema nazad.

3. Marichyasana 

Postavite koljeno na vanjsku stranu drugog koljena te se zarotirajte u suprotnu stranu od koljena koje je savijeno. Sjednite na bok za više podrške, u potpunosti rotirajte gornji dio tijela i pokušajte povezati ruke na suprotnom kuku.

4. Parivrtta Anjaneyasana

Započnite s malim iskorakom, postavite dlanove u molitvu i zaokrenite se prema suprotnoj strani od prednje noge, koja je savijena u koljenu, a suprotno koljeno naslonite na tlo. S ovom vježbom potaknut ćete rad želuca i ubrzati metabolizam.

5.  Pavanamuktasana

Povucite bedra što bliže vašem trbuhu kako biste se riješili svih probavnih smetnji. Kod svih navedenih vježbi jako je bitno paziti na udisaje i izdisaje kako biste postigli maksimalan učinak na vaš organizam.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

Napišite komentar

više