Traži

6 ključnih pravila zbog kojih ćete vidjeti rezultate vježbanja već nakon osam tjedana

6 ključnih pravila zbog kojih ćete vidjeti rezultate vježbanja već nakon osam tjedana

Savjeti osobne trenerice Tamare Pridgett


Fotografija: Unsplash,
Pexels,
Instagram

Kako bismo sagorjeli što više kalorija i pritom izgradili željenu mišićnu masu, moramo se pridržavati nekih strogo određenih pravila. Naravno, ono što svaki stručnjak naglašava jest da prilikom uvođenja tjelovježbe u svoju rutinu ne smijete zanemariti prehranu. Ako se pridržavate određenih pravila koja su većini koja upražnjavaju zdrav način života odavno poznata, neće biti potrebe da svoje tijelo podvrgavate radikalnim dijetama koje su do sada znale dovesti i do neželjenih rezultata. Treba obratiti pozornost na to što jedemo i kada to jedemo jer to ima veliki utjecaj na formiranje mišića u našem tijelu. S ovim jednostavnim savjetima koje je za Popsugar ponudila osobna trenerica Tamara Pridgett u samo osam tjedana dobit ćete željene rezultate o kakvima ste sanjali.

1. Jedite više proteina

6 ključnih pravila zbog kojih ćete vidjeti rezultate vježbanja već nakon osam tjedana (фото 1)

Bilo da želite izgubiti kilograme, održati postojeću težinu ili ju čak dobiti, morate u svoje tijelo unositi dovoljnu količinu proteina. Jedući hranu s visokim udjelom proteina vi uspješno radite na tome da izgubite suvišne kilograme jer nas proteinska hrana duže drži sitima, a tijelo sagorijeva kalorije dok ju probavlja. 

2. Spavajte više sati

6 ključnih pravila zbog kojih ćete vidjeti rezultate vježbanja već nakon osam tjedana (фото 2)

Možete jesti zdravu hranu i vježbati svaki dan, no sve to pada u zaborav ako ne spavate dovoljno i ne pružate svojem tijelu prijeko potreban odmor. Svi znaju da je tijelu potrebno barem osam sati spavanja kako bi se u potpunosti regeneriralo, stoga pokušajte svaku večer upravo to "odraditi". Spavanje je nužno jer upravo se tijekom njega luče hormoni koji su zaslužni za rast mišića.

3. Često podižite težinu u teretani

6 ključnih pravila zbog kojih ćete vidjeti rezultate vježbanja već nakon osam tjedana (фото 3)

Ako ste početnik i mislite da vam je dovoljno otići samo jednom tjedno na trening - varate se. Naime, i ako ste početnik u teretanu biste trebali ići barem tri puta tjedno. U tom razdoblju podižite težine i nemojte ih se "bojati" jer ćete upravo tim vježbama brže sagorijevati kalorije i doći do željenih rezultata.

4. Počnite trčati "sprinteve"

6 ključnih pravila zbog kojih ćete vidjeti rezultate vježbanja već nakon osam tjedana (фото 4)

Ako želite brzo izgubiti suvišne kilograme i tonirati svoje tijelo - ona u svoju rutinu morate uvrstiti sprinteve, odnosno brzo trčanje. Osim što ćete postići sve ono što ste si postavili za cilj, vaši mišići će biti više definirani i u boljoj kondiciji zbog eksplozivnog stila treniranja. 

5. Povećajte intenzitet treninga

6 ključnih pravila zbog kojih ćete vidjeti rezultate vježbanja već nakon osam tjedana (фото 5)

Jako veliki problem većine početnika jest ako dođu na trening i ne odrađuju ga kako treba, odnosno jakim intenzitetom. To ne znači da se morate preforsirati, ali biste trebali dati sve od sebe. To znači da morate barem pokušati odraditi i one vježbe koje su vam iznimno teške i svaki put će vam biti sve lakše i lakše.

6. Jedite manje ugljikohidrata u neaktivnim danima

6 ključnih pravila zbog kojih ćete vidjeti rezultate vježbanja već nakon osam tjedana (фото 6)

Naravno da kada vježbamo, ne vježbamo svaki dan jer je tijelu potreban odmor. U danima kada ne upražnjavamo tjelovježbu, odnosno kada smo neaktivni, trebali bismo smanjiti unos ugljikohidrata. Bitno ih je unositi u organizam zbog energije, ali u njima zbilja ne valja pretjerivati. 

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

Napišite komentar