Traži

6 vrlo učinkovitih vježbi s kojima ćete pripremiti tijelo za proljeće!

6 vrlo učinkovitih vježbi s kojima ćete pripremiti tijelo za proljeće!

Idealno vrijeme za pokrenuti se


Fotografija: Unsplash,
screenshot

Nikad nije kasno za početi vježbati i s tim će se svi uvijek složiti, pa čak i treneri. No, ako ste si zadali neki cilj, onda isto tako morate biti svjesni kako tome treba prethoditi određeni ustrajni i redoviti rad u smislu tjelovježbe. Proljeće je prvi period u godini kada skidamo višak odjeće sa sebe i kada se želimo osjećati i izgledati dobro. Ako vođeni time mislite da ima još vremena do ljeta i da sve stignete, varate se, jer sada je posljednji trenutak da se disciplinirate i krenete s treningom, ako želite vidjeti neke konkretne rezultate. Pa, ako ste upravo donijeli tu odluku i fokusirali se za početak na proljeće, u nastavku vam donosimo šest klasičnih, ali vrlo učinkovitih vježbi s kojima možete krenuti, a pritom učiniti puno za svoje tijelo. Vjerujemo da neke od njih već i znate, ako da, onda samo još trebate krenuti. 


1. Potiskivanje kukova (Hip Thrust)

Većina napravi odmah na početku krivu pretpostavku misleći da je najbolja opcija za oblikovanje vaše stražnjice čučanj, ali potiskivanje kukova ili popularnije nazvan Hip Thrust, je puno bolja opcija. Većina trenera slaže se kako je upravo ovo najbolja vježba za oblikovanje stražnjice, ali i za jačanje leđnih mišića. Međutim, ako želite postići što bolje rezultate, svakako stavite određenu težinu na kukove jer ćete time povećati opterećenje na kukovima i stražnjica će vam puno više raditi.

2. Split čučanj s podignutom stražnjom nogom (Bulgarian Split Squat)

Originalnog naziva Bulgarian Split Squat, vježba je koju svjetski fitness stručnjaci smatraju najboljom vježbom za noge. Ovo je vježba u kojoj intenzivno radi donji dio tijela i najučinkovitije se oblikuju stražnjica i bedra. Ako želite povećati opterećenje, uzmite bučice u ruke i paralelno radite i biceps, kako biste oblikovali i ruke.

6 vrlo učinkovitih vježbi s kojima ćete pripremiti tijelo za proljeće! (фото 1)

3. Sklekovi (Push - Up)

Sklekovi su jedna od najosnovnijih vježbi koje većina nepravedno podcjenjuje. Ovo je vježba koju ni jedna osoba ne bi trebala preskakati jer se radi o vježbi koja učvršćuje cijelo tijelo. Dosta žena preskoči ovu vježbu jer su u strahu da će im previše ojačati ruke. Ono što vam sa sigurnošću možemo reći jest da je to zabluda. Tijekom "običnih" sklekova rade vam mišići cijelog tijela i nema straha da će vam ruke previše ojačati.

4. Marinci (Burpee Row)

Treneri uvijek svojim polaznicima preporučuju da prakticiraju vježbe u kojima radi što veći broj skupina mišića, a jedna od najboljih i najpoznatijih za cijelo tijelo su definitivno marinci ili Burpees. No, ovdje nije riječ o klasičnim marincima, jer se ovi izvode s bučicama i samo opterećenje na tijelo je veće, pa su automatski i rezultati bolji. 

6 vrlo učinkovitih vježbi s kojima ćete pripremiti tijelo za proljeće! (фото 2)

5. Čučanj potisak (Dumbbell Thruster)

Ako vam je dosta klasičnih čučnjeva, naš savjet vam je da uzmete bučice u ruku, odnosno na ramena te ih nakon čučnja eksplozivno podignite u zrak kako biste protresli baš svaki dio svog tijela. Oduševit ćete se kako će se vaše tijelo osjećati snažno nakon ove vježbe. S ovom vježbom također oblikujete cijelo tijelo i rezultate ćete vidjeti vrlo brzo ako budete ustrajni.

6. Most (Glute Bridge)

Još jedna vrlo učinkovita vježba za stražnjicu - most. Legnite na leđa, stavite bučice, šipku, medicinku ili nešto slično na svoje kukove te krenite podizati stražnjicu u zrak. Brzo ćete osjećati kako ona gori, a varijacija ove vježbe ima puno, stoga možete izabrati onaj oblik koji vama najviše odgovara. Kombinirajte ih nekoliko tijekom treninga i "zapalite" navedene mišiće.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

Napišite komentar