Traži

Blic video: 5 vježbi za stražnjicu koje možete vježbati svaki dan

Izazov do početka ljeta

Tekst: Promo


Fotografija: John Pavlish

Trenerica Jelena Butigan koju možete pronaći u Šarenom Studiju u Palmotićevoj ulici pokazala nam je 5 jednostavnih (ali ne i laganih) učinkovitih vježbi za podizanje stražnjice

Sigurni smo da ste se već svi manje ili više angažirali oko dovođenja svojeg tijela (i uma) u formu i da ste spremne za plažu. Vježba i kretanje dobrodošli su u svakodnevnoj rutini i svatko bira za sebe ono što mu najbolje odgovara. Ponuda rekreacije po sportskim centrima ima i više nego dovoljno, a mi smo posjetili šarmantni studio u Palmotićevoj 22, gdje nam je vješta trenerica Jelena Butigan pokazala 5 osnovnih vježbi koje će podignuti stražnjicu i zadržati njezin tonus. Kao što možete vidjeti u videu, vježbe su idealne za odrađivanje i kod kuće, a mogu vam poslužiti i kao inspiracija u sportskim dvoranama. 

Prva i osnovna vježba za noge i stražnjicu je svakako čučanj. Iako njegovih varijanti ima nekoliko, Jelena je odabrala klasičan pokret u kojem je važno da koljena ne prelaze liniju nožnih prstiju, težina tijela se stavlja na pete dok trup treba biti što uspravniji. Iskorak je sljedeća vježba koja najbolje pogađa mišiće stražnjice i kod nje je također važan ravni trup i položaj nogu. Gluteus most je treća vježba u kojoj se prilikom izvođenja koncentracija stavlja na aktivaciju mišića stražnjice i stražnjeg djela nogu (zadnja loža). Kod izvođenja vježbe "školjka" (rastvaranje nogu u ležećem položaju) treba paziti da se ne prenosi težina na natrag i da se kuk pretjerano ne otvara. Posljednja vježba je možda i najzahtjevnija, a izvodi se tako da iz položaja planka podižemo nogu i zatežemo stražnjicu i pritom jako pazimo na stabilnost trupa. 

Što se tiče dodataka prehrani Jelena pola sata prije treninga uzima Multipower L-Carnitin Liquid koji ubrzava mehanizam sagorijevanja masnoća i u kombinaciji s izbalansiranom prehranom, smanjenim unosom kalorija i redovnom tjelesnom aktivnosti. Poželjno ju je uzimati i u one dana kada se ne trenira i to jednom dnevno, ujutro.

 

"Nakon obavljenog treninga pijem magnezij jer on doprinosi ravnoteži elektrolita i normalnoj funkciji mišića, a uz dodatak vitamina C i B6, doprinosi smanjenju umora i iscrpljenosti, pravilnom metabolizmu stvaranja energije te normalnom funkcioniranju živčanog sustava."

Kako ne bismo zapostavili adekvatnu njegu i vratili koži izgubljenu vlažnost, potrebno je nakon tuširanja nanijeti mlijeko ili losion da ju nahranimo. Jelena trenutno koristili Lierac Ultra Body Fit 10 koji kožu čini mekom, zaglađuje ju i otklanja efekt "narančine kore". 

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

više