Traži

Croatia
Donosimo vam načine kako da postignete maksimalan učinak tijekom treninga

Donosimo vam načine kako da postignete maksimalan učinak tijekom treninga

Kako sagorjeti što više kalorija

Tekst: E.B.


Fotografija: buro247 arhiva,
Pexels

Postoji 5 jednostavnih načina s kojima ćete učiniti svoj trening još boljima, a pritom sagorjeti puno više kalorija

Produktivnost treninga ovisi o tome koliko smo mi sami upoznati s time što pravilno odrađen trening uopće znači. Određene osobe u jednome trenutku odluči krenuti u teretanu, a da se pritm nisu dovoljno educirale o pravilnom načinu na koji se radi treninga i rezultati ili ne dolaze ili dolaze jako sporo. Ako se u ovome prepoznajete, svakako ozbiljno shvatite sljedeće savjete i načine kojih se morate pridržavati ako želite tijekom treninga sagorjeti što više kalorija i postići maksimalan učinak. 

1. Kardio trening nakon treninga snage

Kada podižete težine, koristite ugljikohidrate pohranjene u svojim mišićima, odnosno koristite tvar koja se zove glikogen. Nakon toga, glavni izvor goriva za vaše tijelo počinju predstavljati masti. Kada odradite kardio trening nakon treninga snage to znači da ćete svoje tijelo prisiliti da se osloni na masti kao izvor goriva, posebno ako radite treninge snage za cijelo tijelo. Na taj način sagorijeva se više kalorija i ne samo da gubite kilograme nego se i potiče formiranje mišića.

Donosimo vam načine kako da postignete maksimalan učinak tijekom treninga (фото 1)

2. Multitasking

Kada je u pitanju vježbanje multitasking za naše tijelo može učiniti puno toga dobroga. Kod treninga snage postoje dvije osnovne skupine vježbi - izolirane i složene vježbe. Složene vježbe istodobno aktiviraju više mišićnih skupina pa je sasvim jasno zašto su one učinkovitije te troše više kalorija. Vaš trening u 80 posto vremena treba uključivati takve vježbe za još bolje i brže rezultate.

3. Supersetovi

 U treningu snage, većina treninga uključuje izvođenje seta vježbi, odmor, a zatim prelaska na drugi set vježbi. To često znači da vaš trening sadržava dosta odmaranja pa isprobajte tzv. supersetove, odnosno dva seta bez odmora koji će podrazumijevati treniranje različitih, odnosno udaljenih skupina mišića, što će vam biti lakša opcija, ali opet ne prelagana te će vam pomoći da sagorite još više kalorija. 

Donosimo vam načine kako da postignete maksimalan učinak tijekom treninga (фото 2)

4.  Zaboravite na pasivan odmor

Od danas zaboravite na pasivan odmor tijekom treninga koji se često naziva i "izgubljenim vremenom" kao izgubljenom prilikom za gorenje kalorija. Pa umjesto da samo pasivno čekate početak sljedećeg seta, budite aktivni te izvedite lagani kardio. Primjerice, možete malo brže hodati, joggirati, poskakivati i slično te zapamtite kako je baš sve bolje od stajanja ili sjedenja.

5. Intervalni trening

Ako želite ubrzati svoj metabolizam te sagorjeti kalorije, isprobajte intervalni trening koji podrazumijeva 30-90 sekundi intenzivnog izvođenja vježbi, a zatim ne predugi/jednako dugi odmor između serija kako biste se oporavili. Ponovite sve 4-10 puta tijekom treninga, ovisno o svojoj kondiciji. Ovim ćete treningom sagorjeti kalorije tijekom, ali i dugo nakon njega.


Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

više