Traži

Evo kako ćete stalno ostati motivirani za vježbanje

Evo kako ćete stalno ostati motivirani za vježbanje

Život je puno bolji uz sportsku aktivnost

Tekst: L.M.F.


Fotografija: Buro 24/7 arhiva

"Go big, or go home!" izreka je koju često možemo vidjeti na profilima sportskih trenera i trenerica, kao i na profilima rekreativnih sportaša. Zdrav život podrazumijeva brigu o zdravlju birajući zdrave i nutritivno bogate namirnice, a time pod ruku ide i redovita tjelovježba. Koju god rekreaciju odabrali s vremenom se tijelo umori (a bome i glava) i kreće zamor koji često rezultira manjkom motivacije. Pa preskočimo jedan trening, pa preskočimo dva i nađemo se negdje između neba i zemlje i stojimo na mjestu. Posve je normalno da tijelu s vremena na vrijeme treba odmor, ali disciplinu ne možemo održati ako nemamo kontinuitet. Dok je nekima jako lako održati taj kontinuitet jer obožavaju vježbati, vole se zdravo hraniti i znaju da je to dobro za njihovo tijelo i duh, vole red, rad i disciplinu... drugima je teško ozbiljno zagristi i zadržati taj entuzijazam. Postoji nekoliko odličnih savjeta kako vas motivacija ne bi napustila prije vremena. 

Savršeno izvođenje vježbi 

Znamo da nitko nije savršen u svemu i da je potrebno puno prakse kako bi vježbe, kondiciju ili nešto treće doveli do maksimuma. Prečesto smatramo da ako u nečemu nismo dobri od samog početka, da nikada nećemo ni biti. I to je velika zabluda ljudi koji su recimo tek započeli bavljenje nekim sportom. Odaberite ustrajnost i pomaknite granice svojih mogućnosti te radite na tome da tih sat dva na sportskim aktivnostima postignete svoj maksimum. Možda na kraju godine nećete biti svjetski prvak u dizanju utega i nećete otrčati maraton, ali ćete zadržati svoje vlastito zadovoljstvo, a pomaci će biti itekako vidljivi. Vježbanje u paru također je odličan način da se međusobno podupirete i "dižete" onda kada mislite da nemate atoma snage. 

Evo kako ćete stalno ostati motivirani za vježbanje (фото 1)

Kontinuitet 

Samo kontinuiranim odlaskom na sport možete stvoriti naviku da je to sada vaš bitan element u životu, kao i odlazak na plac, kuhanje, ispijanje kave ili odlazak na frizuru. Dakle, ne postoji ona: idem sutra. Barem dok ne stvorite naviku odlaska. Ključna stvar je odabir sportske aktivnosti koja vam najbolje odgovara, jer ako se negdje osjećate dobro, neće vam biti problem odlaziti dva, tri ili četiri puta tjedno (ovisno o tome što želite postići). 

Evo kako ćete stalno ostati motivirani za vježbanje (фото 2)

Nemojte slušati one koji vas hrane negativnim komentarima 

"Teretana ti je dosadna", "uništit ćeš si koljena trčeći po betonu", "plivanje zimi nije dobro" i gomila nekih čudnih izjava koje najčešće plasiraju oni kojima se ne da pomaknuti s kauča. Ne dajte da utječu na vas i stvorite svoj ritam. Ako želite za sebe učiniti nešto dobro, onda ovakvi komentari nisu uopće motivirajući. Zadajte si jasne ciljeve, povežite se sa sportskim stilom života i ne dajte da vas obeshrabre oni koji nemaju niti jednu riječ motivacije za vas. 

Evo kako ćete stalno ostati motivirani za vježbanje (фото 3)

Razmišljajte izvan okvira

Ovo je trenutak koji je vrlo individualan za svakoga. Postoje ljudi koji su isprobali neku disciplinu, primjerice još uvijek popularni cross fit, zaljubili se i postali profesionalci u toj disciplini. To naravno nije cilj svakog pojedinca, ali je dobra motivacija da razmislimo o tome koliko toga možemo napraviti sami. Pomicanje granica polako, na koncu dovodi do novih ciljeva. Kada je u pitanju vaše zdravlje i rekreacija možete se jednostavno zapitati: "Kako ću poboljšati svoje držanje, svoje zdravlje i svoj duh te kako ću pozitivno utjecati na svoje bližnje?" Kad odgovorite sami sebi na to pitanje, već ste napravili veliki korak za sebe. Zato, nema odustajanja nikad, a pogotovo ne sada u proljeće kada su se probudili baš svi vježbači. 

Evo kako ćete stalno ostati motivirani za vježbanje (фото 4)

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

više