Traži

Idealne pilates vježbe za jutarnje istezanje

Idealne pilates vježbe za jutarnje istezanje

Za pravi početak dana


Fotografija: buro247 arhiva

Promijenite jutarnju rutinu na ovaj način i imat ćete energije za cijeli dan...

Zašto dan ne biste započeli nježnim, a učinkovitim razgibavanjem? Pilates vježbe koje predlažemo probudit će vaše tijelo i duh, ubrzati vam metabolizam i pružiti dovoljno energije za dan pred vama. Za dobru formu i vitalnost ustanite samo malo ranije no inače i odradite jutarnje istezanje.

1. Stotica

Prva je vježba disanja. Potiče krvotok i na taj način zagrijava tijelo i priprema ga za vježbe koje slijede. Legnite na prostirku, podignite glavu, vrat i ramena od poda, ispružite ruke pokraj bokova. Noge podignite pod kutom od 90 stupnjeva. Ako ste početnik, dovoljno je da samo savijete koljena i ostavite stopala na podu. U ovom položaju podižite ruke kao da udarate po površini vode. Udišite na nos, a izdišite na usta (tako dišite pri izvođenju svake vježbe). Izvedite ukupno 100 udaraca rukama.

Idealne pilates vježbe za jutarnje istezanje (фото 1)

2. Rolanje tijela

Vježba jača centar tijela i isteže mišiće leđa. Legnite na sredinu prostirke, ruke podignite okomito na tijelo, s udahom se podignite u sjedeći položaj i istegnite se pružajući ruke prema naprijed. Zatim se vratite u početni položaj. Prilikom ustajanja i vraćanja trupa u ležeći položaj izuzetno je važno da mišići trbuha budu čvrsti.  

3. Kruženje jednom nogom

Vježba jača i isteže noge u korijenu kuka. Ležeći na sredini prostirke, privucite jednu nogu k tijelu (na taj način je pripremamo za izvođenje vježbe), ispružite je prema gore, a kružnim pokretima, ne mičući tijelo, "ispisujte" nogom krugove. S udahom započnite krug, a s izdahom ga završite. 

Idealne pilates vježbe za jutarnje istezanje (фото 2)

4. Istezanje kralježnice

Vježba isteže donji dio leđa i zadnju ložu. Pospješuje čišćenje pluća. Uči nas kako pravilno sjediti. Za početak izdahnite i sjednite. Ispružite noge. Ruke ispružite u visini ramena ispred sebe, paralelno s podom. Rukama se istežite prema naprijed, no kralježnica i vrat neka ostanu ravni istežući se prema gore. S izdahom se vratite u početni položaj.

5. Pila

Vježba isteže i jača stup kralježnice pri rotaciji. Jača bočne mišiće trbuha te poboljšava disanje. Sjednite i ispružite noge, a ruke raširite u visini ramena. S udahom se zarotirajte u stranu, ne pomičući noge s poda. Jednu ruku podignite uvis, a pogledom pratite drugu ruku koju ste spustili pokraj vanjske strane gležnja. Isto ponovite i na drugu stranu. Napravite 5 - 8 ponavljanja.

Idealne pilates vježbe za jutarnje istezanje (фото 3)

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

Napišite komentar