Traži

Imamo 5 odličnih savjeta s kojima ranojutarnji trening postaje još lakši

Imamo 5 odličnih savjeta s kojima ranojutarnji trening postaje još lakši

Nema više odgađanja

Tekst: L.L.


Fotografija: Unsplash

Bez obzira jeste li jutarnji ili večernji tip, buđenje s mišlju da vas u vrlo kratkom roku čeka sat vremena intenzivnog treninga ponekad može biti poprilično problematična. Od samog dizanja iz kreveta, preko izbacivanja snoozeanja iz jutarnje rutine pa sve do usputnog rastezanja, donosimo pet savjeta koji će vas na savršen način pripremiti za ranojutarnji trening prije posla čak i za vrijeme onih dana kada vam se baš jako ne da.

Imamo 5 odličnih savjeta s kojima ranojutarnji trening postaje još lakši (фото 1)

Priprema je pola posla

Prije odlaska na spavanje, kada još niste u potpunosti pospani, pripremite sve ono što vam je za jutarnji trening potrebno kako ujutro ne biste potrošili previše vremena na odabir opreme ili se morali dizati ranije. Vježbate li kod kuće, u prostoriji koja vam služi za trening izložite prostirku i opremu poput utega, užeta za preskakanje i tenisica. Na taj ćete način uštedjeti vrijeme, a velika je vjerojatnost da od treninga nećete odustati kada ste baš sve pripremili unaprijed.

Zaboravite snoozanje

Pokušajte zaboraviti na snoozanje i krenite s buđenjem na prvi i jedini alarm. Na taj način nećete se dodatno uspavati i buđenje će biti daleko lakše, a kako biste pojačali doživljaj i dali si dodatnu dozu poticaja, odmah po ustajanju, pospremite i krevet. Svi znamo kako vraćanje u krevet nakon spremanja naprosto ne dolazi u obzir.

Ne zaboravite higijenu

Jutarnje umivanje hladnom vodom, tuširanje, pa i pranje zubi razbudit će vas na savršen način. No osim tijela, važno je probuditi i mozak pa svakako, ispijate li prije treninga prvi topli napitak, uz to pokušajte s čitanjem knjige ili igranjem omiljene igrice kako biste razbudili i mozak.

Brzinsko spremanje

Iako je pidžama naš omiljeni odjevni predmet, jutra su hladna, a papuče tako tople, prisilite li se na sebe staviti odjeću za vježbanje u što kraćem roku, i sam trening izgledat će kao mrvicu lakši zadatak. Vjerujte, izlazak iz tople odjeće u kojoj ste spavali ogroman je korak. Na kraju krajeva, jednom kad navučete sportski grudnjak, tajice i tenisice, povratka naprosto nema.

Istezanje za uvod

Dok obavljate jutarnje pripreme, svakako obratite pažnju i na usputno rastezanje. Pranje zubi tako može proći uz lagano istezanje ruku, vrijeme dok čekate da se čaj skuha iskoristite za istezanje cijelog tijela, a zatim, kada napokon budete spremni za početak vježbanja, osjećat ćete se kao da ste već napravili velik dio posla.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

Napišite komentar