Traži

Jednostavne vježbe s kojima ćete postići ženstveno oblikovana leđa

Jednostavne vježbe s kojima ćete postići ženstveno oblikovana leđa

4 koraka do odličnih rezultata


Fotografija: buro247 arhiva,
Pexels

Tijekom ljetnih mjeseci više pokazujemo tijelo, posebno na plaži, a jedan dio često ostane nepravedno zanemaren. Dok pokušavaju isklesati trbuh, prsa, ruke, ramena i stražnjicu, mnogi često zaboravljaju leđa. Stoga, ako im poklonite pažnju kakvu doista zaslužuju, vratit će vam na najbolji mogući način. Bez obzira je li vaš cilj izgubiti veliki broj kalorija, popraviti držanje ili samo ukloniti bolove koje uzrokuje sjedilački način života, s pravilnom vježbom ne možete nikako pogriješiti. U nastavku donosimo dokazano najučinkovitije vježbe s kojima ćete ojačati vaša leđa te ih oblikovati na takav način da ćete ih cijelo ljeto htjeti pokazivati na sve moguće načine.

Jednostavne vježbe s kojima ćete postići ženstveno oblikovana leđa (фото 1)

1. Mrtvo dizanje

Mrtvo dizanje ili deadlift ne samo da je osnovna i najbolja vježba za leđa, već je i jedna je od najboljih vježbi za snagu i eksplozivnost, a aktivira gotovo sve veće mišićne skupine. No, radi se o iznimno zahtjevnoj vježbi koja predstavlja velik stres kako na mišiće tako i na centralni živčani sustav, stoga prilikom izvođenja treba biti oprezan i paziti na pravilnu tehniku izvođenja. Idealna je za jačanje donjih mišića leđa koji su važni za pravilno držanje tijela.

2. Veslanje u pretklonu sa šipkom

Veslanje u pretklonu sa šipkom također je na listi vježbi kojima ćete najbrže doći do željene forme i definiranih leđa. Vježbu počinjete stojećki, ali tako da su vam koljena blago savinuta. Napravite pretklon trupom, učvrstite leđa, a šipka neka visi u ispruženim rukama. Držeći leđa učvršćena (s pretklonjenim trupom), povucite šipku prema gore, sve dok vam ne dotakne trup. Prilikom dizanja utega nemojte nikako trzati donjim dijelom leđa. Uteg dižite pod potpunom kontrolom leđnih mišića. Istim putem vratite šipku u početni položaj.

Jednostavne vježbe s kojima ćete postići ženstveno oblikovana leđa (фото 2)

3. Jednoručno veslanje s bučicama

Jednoručno veslanje s bučicama je vježba koja će vam omogućiti da izolirate svaku polovicu leđa posebno. Iako vam neće dozvoliti da dižete prevelike težine, omogućit će vam potpuniju kontrakciju zbog veće amplitude pokreta. Uhvatite bućicu u jednu ruku s dlanom okrenutim prema unutra. Slobodnu ruku i koljeno postavite na klupu, pri čemu ćete leđa čitavo vrijeme držati uspravnima i skoro pa paralelnim s podlogom. Povlačite bućicu vertikalno uz trup, tako da lakat pokušate podignuti što više možete. Spustite bućicu u početni položaj.

4. Hiperekstenzija

Legnite na klupu potrbuške, ali tako da stopala zakvačite ispod držača za noge. Kukovi se nalaze na kraju klupe. Izravnajte leđa, tako da budu paralelna s podom, a ruke stavite na prsa. Lagano spuštajte trup prema dolje, savijajući leđa u polukružnom pokretu, sve dok vam trup ne dođe u položaj skoro okomitim na pod. Pod potpunom kontrolom donjeg dijela leđa vratite se u početni položaj. Pazite da trup ne dižete ili ne spuštate prenaglo. Sve kretnje moraju biti kontrolirane i bez trzaja.

Jednostavne vježbe s kojima ćete postići ženstveno oblikovana leđa (фото 3)

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

Napišite komentar