Traži

Joga za svaki dan: nekoliko stvarno dobrih savjeta za vježbanje kod kuće

Joga za svaki dan: nekoliko stvarno dobrih savjeta za vježbanje kod kuće

Tek nekoliko minuta na dan dovoljno je da se osjećate bolje

Tekst: L.L.


Fotografija: Unsplash

Ako pripadate grupi ljudi koji se nikako ne mogu natjerati na izlazak iz stana prije odlaska na posao ili nakon napornog radnog dana, a ipak osjećate kako je vrijeme da pokrenete svoje tijelo, joga kod kuće možda je idealno rješenje. Donosimo vam nekoliko jednostavnih savjeta kako u svoju jutarnju ili večernju rutinu ubaciti i minute posvećene jogi.

Za vježbanje joge trebat će vam adekvatna oprema, no ne brinite, za rekreativno vježbanje kod kuće, u dvorištu, parku ili na obližnjoj plaži, dovoljna će vam biti tek podloga. Možete je nabaviti u gotovo svakoj sportskoj trgovini po cijenama od 50 do 500 kuna. Najvažnije je da se podloga ne pomiče prilikom vježbanja i da je dovoljno velika. Birajte kvalitetnije podloge koje mogu potrajati i do nekoliko godina. Dobro će vam doći i mobitel, laptop ili mali zvučnik putem kojeg će zatim dopirati opuštajući zvukovi glazbe koju ste odabrali za svoje vježbanje. Osim za glazbu, na elektroniku kod vježbanja zaboravite. Mobitel ostavite sa strane, isključite notifikacije i na pola sata zaboravite na društvene mreže. Najvažnija stvar kod vježbanja joge jest usredotočiti se na pokret i disanje, a razmišljanje o tome što se trenutno zbiva na Instagramu, u tome vam zasigurno neće pomoći.

 

 

Prostor koji ste odabrali za vježbanje trebao bi biti prostor u kojem se osjećate opušteno, onaj koji nije zagušen s previše predmeta, koji je otvoren i uredan. Kada pak je u pitanju vrijeme koje ćete uložiti u jedan takav opuštajući trening, sve ovisi samo o vama. Vježbati možete desetak minuta kako biste se brzinski opustili, dok se kuha prva jutarnja kava, a vježbati možete i sat vremena, prateći neki od online satova. Vrijeme koje ćete uložiti u svoj privatni joga tretman ovisi samo o vama, vašim mogućnostima i potrebama. Osim toga, važan je i način na koji ćete odraditi svoj novi ritual. Pregledajte YouTube, birajte satove koji vam najviše odgovaraju, odaberite i vrstu joge koju želite prakticirati. Primjerice, Kundalini joga usmjerena je na mentalno zdravlje i fokusira se na meditaciju, disanje i mantre, Yin joga idealna je za rastezanje upravo zato što se fokusira na zadržavanje određenih pozicija i do nekoliko minuta, dok je ashtanga joga nešto zahtjevnija i fokusira se na balansiranje i aktivniju vježbu.

Na kraju, najvažnije je krenuti. Zadajte si zadatak da vaša sutrašnja jutarnja ili večernja rutina uključuje i određeno vrijeme posvećeno samo vama, opuštanju i vježbi. Osim što ćete se razbuditi i opustiti, jednom kada se naviknete na takav način života, definitivno ćete se osjećati bolje.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

više