Traži

Kako napraviti plan vježbanja kojeg ćete se doista i pridržavati?

Kako napraviti plan vježbanja kojeg ćete se doista i pridržavati?

Savjeti stručnjaka

Tekst: E.G.


Fotografija: buro247.me,
arhiva

U teoriji se sve čini jednostavno. Trebamo samo donijeti te neke odluke i, ako smo dovoljno ustrajni, neće ih biti problematično provoditi. Obično čekamo ponedjeljak, početak mjeseca ili kraj godišnjeg odmora, a najčešće se odlučujemo za početak nove godine. "Nova godina, novi mi!", kaže slavna motivacijska uzrečica, ali porazna je činjenica da entuzijazam počinje opadati najkasnije u veljači. Ako pogledate što savjetuju stručnjaci, vidjet ćete da se, za početak, svi slažu u jednom: s promjenama počnite već danas, umjesto da čekate taj neki "čarobni" datum koji jamči uspjeh. Daniel Wells, poznati osobni trener, izdvojio je svoju listu jednostavnih pravila kojih ćete se moći pridržavati, a koji će vam pomoći da dođete bliže svom cilju.

Ciljevi moraju biti realni

Nemojte pretjerivati i očekivati čuda. Ako u jednom danu odlučite da ćete prestati pušiti, jesti šećer, mliječne proizvode i početi s rigoroznim treninzima, velike su šanse da ćete posustati i prije nego što ste krenuli. Umjesto toga, odlučite se za jednu od ovih opcija. Primjerice, krenite s redovitim odlascima na vježbanje, a postepeno počnite smanjivati unos šećera i broj cigareta - tako će vam šanse za uspjeh biti puno veće.

Kako napraviti plan vježbanja kojeg ćete se doista i pridržavati? (фото 1)

Ne morate biti opsjednuti rezultatima

Nužno je imati ciljeve koje želite postići, ali nije nužno da se fiksirate na njih. Ljudi često žive u zabludi da rezultati dolaze preko noći, dok je prava istina da ćete ih uglavnom morati čekati mjesecima. Naposljetku, tragovi loših navika na vašem tijelu koje ste njegovali godinama ne mogu samo tako nestati. Dajte si vremena i podsjećajte se da je bitno uživati u procesu, a rezultat će doći, prije ili poslije.

Ne odustajte

Jedan od najboljih savjeta koji se može dati ljudima koji kreću s planom prehrane i vježbanjem jest da ne odustaju, neovisno o vanjskim faktorima. Sasvim je realno očekivati da ćete posrnuti i imati loš dan, pa čak i loš tjedan ili mjesec. No, to nipošto ne znači da ste došli do kraja vašeg puta i da nema povratka. Svaki dan može biti nova prilika za krenuti ispočetka, koliko god to banalno moglo zvučati.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor