Traži

Kako učvrstiti tijelo bez odlaska u teretanu?

Kako učvrstiti tijelo bez odlaska u teretanu?

I to je moguće!

Tekst: E.G.


Fotografija: Buro247.com.au

Dobru tjelesnu kondiciju možete postići i bez redovitih posjeta teretani, a u nastavku doznajte i kako!

Siječanj i veljača sad već tradicionalno slove kao mjeseci u kojima su teretane i sportske dvorane prepune. Većina donosi novogodišnje odluke koje se tiču zdravijeg načina života, što pak nužno uključuje i neki vid vježbanja. U početku se svi pomno pridržavaju rasporeda, no pitanje je što se događa nakon što prođe mjesec ili dva. Naime, činjenica je da teretana ne odgovara svima, baš kao što ni svaki sport nije svima jednako primamljiv. Ako i vi spadate u one kojima je odlazak u teretanu prije mučenje nego zadovoljstvo, pročitajte na koje još načine možete učvrstiti svoje tijelo, i to kod kuće ili u prirodi.

Izvodite kompleksne vježbe

Umjesto da se fokusirate na izolaciju samo jedne mišićne skupine, potražite vježbe koje će uključivati više mišićnih skupina ili pak cijelo tijelo. Dodatna oprema vam uopće nije neophodna; red čučnjeva, red sklekova i red trbušnjaka (ako ih izvodite pravilno) će već biti dovoljni da uočite razliku.

Hodajte kad god možete

Ovo je savjet koji je jasan sam po sebi, a može ga se pridržavati svatko. Pokušajte odlaziti na posao pješice, ili se uputite na kavu u grad. Isto tako, kave možete zamijeniti šetnjama od pola sata ili sat tijekom kojih ćete također moći razgovarati. Uz to, kad god imate priliku, izbjegavajte korištenje lifta i koristite stepenice.

Kako učvrstiti tijelo bez odlaska u teretanu? (фото 1)

Fokusirajte se na intervalne treninge

Internet je prepun različitih verzija HIIT treninga, a vama je da odaberete onu koja vam odgovara. Radi se o treninzima koji će u malo vremena dovesti do maksimalnih rezultata, ubrzati vam puls i potaknuti znojenje. Zlatno pravilo glasi da se vježba izvodi po minutu, a drugu minutu se odmarate i prelazite na sljedeću vježbu. Ipak, ne zaboravite da vas netko prije samostalnog izvođenje mora podučiti pravilnoj tehnici.

Vježbanje si učinite zabavnim

Ako imate mogućnosti, u svoju rutinu vježbanja uvrstite rekvizite poput pilates lopte ili užeta za preskakanje. To nije nužno, ali bi moglo dodati neki novi polet vašoj rutini. Možete i jednostavno paziti na to da ne ponavljate iste treninge, a možete i pozvati prijatelje da vam se pridruže- to će sigurno djelovati.

Vježbajte redovito

Ovo ne možete ponoviti dovoljno puta; ne postoji ta čarobna formula zbog koje ćete izgledati odlično, a trenirati minimalno. Ako želite postići dobre rezultate, morate biti uporni i vježbati najmanje dva ili tri puta tjedno. Jednom kad vam to postane navika, uopće vam neće biti problem!

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

više