Traži

Medveščak je najbolji sportski brend za 2015.

Medveščak je najbolji sportski brend za 2015.

U sklopu konferencije "Sporto"


Treću godinu zaredom Medveščak je istraživanjem javnog mnijenja ocijenjen najboljim sportskim brendom u Hrvatskoj i jednim od top 3 sportska brenda u regiji u sklopu konferencije "Sporto"

Titula "Sporto brend 2015" u kategoriji Najbolji sportski klub u Hrvatskoj treću godinu zaredom pripala je zagrebačkom KHL Medveščak. Ova nagrada dodjeljuje se na osnovu ispitivanja javnog mnijenja u sklopu međunarodne sportske konferencije "Sporto". Ovime je Medveščak ujedno postao, također treću godinu zaredom, i jedan od top 3 najbolja sportska brenda u regiji uz NK Maribor iz Slovenije i KK Crvena zvezda i KK Partizan koji su podijelili titulu u Srbiji. Tako je u finalu "Sporto" izbora za Najbolji hrvatski sportski brend u 2015. klub ledenog sporta prevladao nad loptačkim klubovima – Rukometnim klubom PPD Zagreb i Hrvatskim nogometnim klubom Rijeka te zadržao krunu najboljeg.


Ovim priznanjem javnosti zagrebački KHL Medveščak ponovno je sustavnim radom iz godine u godinu pokazao kako se profesionalnošću, inovacijama te timskim radom može doći do velikih rezultata i prepoznatljivosti na nacionalnom i regionalnom nivou. "Sporto" priznanje ujedno je i odraz komunikacije i suradnje te pripada u jednakoj mjeri svim ljudima u klubu i oko njega, klupskim partnerima i sponzorima te vjernim navijačima koji su i u najtežim trenucima ostali uz klub. Uz Medveščak "Sporto" nagradama po mišljenju javnosti iz Hrvatske su nagrađeni još i Luka Modrić u kategoriji Najboljeg sportaša te Sandra Perković u kategoriji Najbolje sportašice.


"Sporto" nagrada za brend godine u suradnji s Institutom za istraživanje tržišta Mediana od 2013. dodjeljuje se najboljim sportskim brendovima na području Slovenije, Hrvatske i Srbije u kategorijama: sportašica, sportaš i klub. Institut je za potrebe istraživanja kvalitete brenda razvio metodologiju koja uključuje osam elemenata: prepoznatljivost, sportske uspjehe, globalni kontekst, osobnost, atraktivnost imidža kluba, kvalitetu i kvantitetu javnih istupa te percepciju javnosti. "Sporto Brend" i "Sporto Awards" se dodjeljuju na kraju godišnje Sporto Konferencije o marketingu i sponzorstvu u sportu koja se održava krajem studenoga.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

više