Traži

Mučite se s odlukom o početku vježbanja? Ovih nekoliko savjeta možda bi vam moglo pomoći

Mučite se s odlukom o početku vježbanja? Ovih nekoliko savjeta možda bi vam moglo pomoći

Kraj ljeta idealan je za nove početke

Tekst: L.L.


Fotografija: Unsplash

Između poslovnih obaveza, druženja s prijateljima i svakodnevnih obaveza, ponekad nam se ubacivanje treninga u raspored čini kao nemoguća misija. No, uz nekoliko promišljenih i jednostavnih poteza, odlazak u teretanu, na satove joge ili odvajanje pola sata vremena za odrađivanje tjelovježbe kod kuće više neće predstavljati baš nikakav problem.

Motivacija, ali i umjerenost

Najvažnija od svega bit će motivacija. Da biste ostvarili zamišljeno, potrebno je postaviti ciljeve, dati samima sebi zadatak i odrediti način na koji ćete iste te ciljeve ostvariti. Počinjete li s treninzima po prvi put, najprije se svakako uputite do liječnika koji će vam pomoći odrediti dozu vježbanja koja vam je potrebna, a zatim zadajte sebi cilj, čvrsto odlučite da ćete ga ostvariti i vježbe mogu početi.

Kada ste jednom započeli s redovnim vježbama, nadograđujte ih postepeno. Krenite s kraćim i jednostavnijim treninzima, a svakim ih novim pokušajem još malo pojačajte. Imajte na umu kako je cilj svih vježbi tijelo dovesti ili vratiti u formu, a ne slomiti ga pa samim time birajte vježbe koje u potpunosti možete prilagoditi svojim mogućnostima. Vježbate li kod kuće, napravite raspored te ga dopunjujte iz dana u dan. Na taj ćete način lakše prihvatiti početak treninga, zaokupit će vas zadani ciljevi, a sam trening proći će i brže nego što ste zamišljali.

Mučite se s odlukom o početku vježbanja? Ovih nekoliko savjeta možda bi vam moglo pomoći (фото 1)

Postepeno i bez pritiska

S početkom vježbanja, u vama će se vjerojatno javiti i želja za promjenom prehrambenih navika. Stručnjaci kažu kako je ipak najbolje fokusirati se na jednu promjenu po jednu pa tako, ako ste danas počeli s treninzima, o zdravijoj prehrani krenite razmišljati sutra, jelovnik osmislite za tjedan dana pa s većim intervencijama krenite kada s vježbanjem uhvatite ritam. Postepeno, umjereno i bez pritiska.

Najvažnije, vježbanje pokušajte doživjeti kao process kojim ponajprije sebi radite nešto dobro, pozitivno i korisno. Krenite s istezanjem, razmišljajte o osjećaju koje vam ono izaziva u mišićima, a zatim se, svakom novom vježbom, u trening upustite još malo dublje. Smatrate li da nemate dovoljno vremena, isprva vježbanju posvetite tek desetak minuta, ali neka onda u pitanju bude deset minuta posvećenih samo vama i vašem tijelu, bez suvišnih misli i previše forsiranja.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

Napišite komentar