Traži

Odlične vježbe koje će vam oblikovati sve mišiće u tijelu

Odlične vježbe koje će vam oblikovati sve mišiće u tijelu

Ljeto je idealno vrijeme za rad na oblikovanju tijela


Fotografija: buro247 arhiva

Ako vam je želja promijeniti rutinu vježbanja u teretani, izvrsno rješenje mogle bi biti ove jednostavne vježbe s kojima ćete oblikovati mišiće cijeloga tijela. Za njihovo izvođenje će vam trebati bućice i fitness steper, stoga su ove vježbe idealne za one koji i preko ljeta ne odustaju od tjelovježbe u teretani. Vježbe su jednostavne, ali izazovne te vam garantiramo da ćete se dobro oznojiti jer sadrže i kardio elemente. Želite li pokrenuti cijelo tijelo, ljeto je idealno vrijeme za to jer za vrijeme ljetnih vrućina jedemo laganiju hranu, brže se znojimo pa samim time i brže postižemo rezultate.

Odlične vježbe koje će vam oblikovati sve mišiće u tijelu (фото 1)

1. Split čučanj s podignutom stražnjom nogom (Bulgarian Split Squat)

Originalnog naziva Bulgarian Split Squat, vježba je koju svjetski fitness stručnjaci smatraju najboljom vježbom za noge. Ovo je vježba u kojoj intenzivno radi donji dio tijela i najučinkovitije se oblikuju stražnjica i bedra. Ako želite povećati opterećenje, uzmite bučice u ruke i paralelno radite i biceps, kako biste oblikovali i ruke.

2. Marinci (Burpee Row)

Treneri uvijek svojim polaznicima preporučuju da prakticiraju vježbe u kojima radi što veći broj skupina mišića, a jedna od najboljih i najpoznatijih vježbi za cijelo tijelo su definitivno marinci ili Burpees. No, ovdje nije riječ o klasičnim marincima, jer se ovi izvode s bučicama i samo opterećenje na tijelo veće pa su i rezultati bolji. 

Odlične vježbe koje će vam oblikovati sve mišiće u tijelu (фото 2)

3. Čučanj potisak (Dumbbell Thruster)

Ako vam je dosta klasičnih čučnjeva, naš savjet vam je da uzmete bučice u ruku, odnosno na ramena te ih nakon čučnja eksplozivno podignite u zrak kako biste protresli baš svaki dio svog tijela. Oduševit ćete se kako će se vaše tijelo osjećati snažno nakon ove vježbe. S ovom vježbom također oblikujete cijelo tijelo i rezultate ćete vidjeti vrlo brzo ako budete ustrajni.

4. Upor (Plank)

Poznatiji po svom engleskom nazivu, plank je sastavni dio gotovo svakog treninga. Vježbu počnite tako da legnete na trbuh, a zatim se podignite na podlaktice te potom na dlanove. Što se tiče položaja stopala, pod trebaju dodirivati samo prsti. U ovom položaju stojite do 30 sekundi, a vježbu ponovite 3 puta.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

Napišite komentar