Traži

Odlične vježbe s kojima ćete se zagrijati prije treninga

Odlične vježbe s kojima ćete se zagrijati prije treninga

Najbitniji dio svake tjelovježbe


Fotografija: buro247 arhiva

Donosimo vam jednostavno zagrijavanje s kojima ćete postići odlične rezultate tijekom treninga...

Zagrijavanje je neophodan početak svakog funkcionalnog treninga, ako želite postići maksimalne rezultate i izbjeći nepotrebne ozljede. Ako ste rekreativac koji većinu dana provodi sjedilački te u treninzima redovito preskačete zagrijavanje i istezanje, riskirate ozljede hladnih i nepripremljenih mišića te na duge staze radite loše svom tijelu. Svaki kvalitetan trening, sastoji se od uvodnog, glavnog i završnog dijela izvođenja vježbi. Neovisno o cilju treninga, početno zagrijavanje i završno istezanje, saveznici su maksimalno učinkovitog treninga. Za rekreacijski trening u trajanju od sat vremena, zagrijte se najmanje od 5 do 10 minuta, a u nastavku donosimo vježbe zagrijavanja čitavog tijela.

Odlične vježbe s kojima ćete se zagrijati prije treninga (фото 1)

Stojeće vježbe zagrijavanja

U statičnom uspravnom položaju krenite zagrijavati čitavo tijelo od glave na niže, a broj ponavljanja i tempo izvođenja prilagodite ciljevima treninga. Za početak kružite glavom u obje strane i to po tri puta u pojedinu stranu. Zatim podižite ruku iznad glave u liniji ramena pet do osam puta iz kojeg ćete prijeći u kruženje rukama iz ramena četiri puta prema van i četiri puta prema unutra.

Odlične vježbe s kojima ćete se zagrijati prije treninga (фото 2)

Podizanje i spuštanje lopatica s rukama iznad glave u liniji ramena napravite četiri do osam puta kako bi ramena i ruke pripremili za sva opterećenja. Bočni otklon s rukama iznad glave u obje strane napravite četiri do osam puta kako bi pripremili i kralježnicu. Rotacija čitavog tijela oko svoje osi u obje strane radi se barem osam puta, a kruženje kukovima u obje strane tri do pet puta u pojedinu stranu.

Odlične vježbe s kojima ćete se zagrijati prije treninga (фото 3)

Zagrijavanje kroz prijenos težine

Vježbe zagrijavanja kroz prijenos težine sa stopala na stopalo, ponovite najmanje osam puta u kontinuitetu. Ovo zagrijavanje uključuje kruženje ramenima prema natrag, ispružanje ruku sa strane (obje strane), ispružanje ruku prema gore (obje strane), pregib potkoljenica (leg curl) i dupli pregib potkoljenica (leg curl double). Gore opisane vježbe zagrijavanja, možete izvoditi kao zasebno zagrijavanje koje prethodi glavnom dijelu treninga, ili ih nadopunite dodatnim aerobnim zagrijavanjem niskog intenziteta poput, npr: trčanja, preskakanja vijače ili vožnje bicikla - zavisno o ciljevima treninga.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

Napišite komentar